Plugge, Dumoulin en Vingegaard niet aanwezig tijdens teampresentatie Jumbo-Visma
Tom Dumoulin is dinsdag niet aanwezig tijdens de teampresentatie - foto: Cor Vos
maandag 10 januari 2022 om 17:35

Plugge, Dumoulin en Vingegaard niet aanwezig tijdens teampresentatie Jumbo-Visma

De presentatie van Team Jumbo-Visma is aanstaande dinsdag live te volgen via WielerFlits, maar zeven hoofdrolspelers zijn er vanwege uiteenlopende en deels onvoorziene redenen niet bij. Het gaat om teambaas Richard Plugge, Tom Dumoulin, Jonas Vingegaard, Chris Harper, Rohan Dennis, Lennard Hofstede en Olav Kooij.

Met een talkshow vanuit Alicante wordt het WorldTeam dinsdag aan het publiek en de pers gepresenteerd. In een talkshow live vanaf het trainingskamp in Alicante zal het team alles vertellen over de doelstellingen voor het nieuwe wielerjaar. De teamleiding en kopmannen van de ploeg zullen aanschuiven bij presentator Jeroen Toet, die samen met WielerFlits-analisten Raymond Kerckhoffs en Maxim Horssels de presentatie zal begeleiden.

Teammanager Plugge en renners Dumoulin, Vingegaard, Harper, Dennis, Hofstede en Kooij zijn er dinsdag echter niet bij. Jumbo-Visma doet geen verdere mededelingen over de individuele redenen van afwezigheid.

De teampresentatie van Jumbo-Visma is dinsdagmiddag van 15:00 tot 16:00 live te volgen via WielerFlits. Plugge en Dumoulin zullen online aanwezig zijn in de talkshow.

RIDE Magazine
WielerFlits Podcast
36 Reacties
Sorteer op:
10 januari 2022 17:41
Dennis en Harper zitten in Australië, dus dat was voorzien. Die andere 4 renners: geen idee…
    10 januari 2022 17:43
    Ik neem aan dat Vingegaard moest bijspringen op de visafslag.
    10 januari 2022 18:00
    Toet vrees?
    10 januari 2022 20:20
    Ik denk dat Dumoulin geen tijd heeft omdat hij dan net in een podcast aan het vertellen is dat hij media aandacht zo vervelend vindt. ;)
10 januari 2022 17:42
Dat is weer een apart verhaal. Juist Tom Dumoulin had ik hier wel verwacht.
    10 januari 2022 17:44
    weet je wat onvoorziene omstandigheden zijn?
    10 januari 2022 18:03
    Ja @Yeez, maar vertel heb jij een betere uitleg. Want bijv. corona is te begrijpen.
10 januari 2022 17:44
Wat een zeperd, gelast het af dan. Waarom moeten die lui sowieso samenkomen omdat er een blikvol nerds graag naar koekeloert? Corona weet je!
    11 januari 2022 08:54
    Misschien omdat ze toch al samenkomen voor een trainingskamp. Je moet nu niet net doen alsof het speciaal hiervoor is.
10 januari 2022 17:47
Zou wel straf zijn mocht Plugge meegedaan hebben met het Stilnoct-feestje.
    10 januari 2022 18:08
    Ik moest hardop lachen
10 januari 2022 17:52
Zolang Roglic en Van Aert er maar zijn toch?
    10 januari 2022 18:18
    Jij weet waar de prioriteiten liggen Wheely. Primoz gaat eens flink wat bommetjes laten ontploffen
10 januari 2022 18:03
Vertel dan waarom ze er niet zijn of vertel niets … (vast iets met een Corona testje waar ze ineens medisch geheimerig over doen)
    11 januari 2022 08:55
    Wellicht omdat ze dat niet mogen doen. Iets met privacy. Het is niet zo dat je als fan het recht hebt om alles te weten.
10 januari 2022 18:46
Mooi blijft er mooi veel tijd over voor een diepte interview met Primoz! ;-)
10 januari 2022 19:45
"presentator Jeroen Toet, die samen met WielerFlits-analisten Raymond Kerckhoffs en Maxim Horssels de presentatie zal begeleiden"

Zijn jullie niet bang dat jullie zo je journalistieke onafhankelijkheid kwijtraken? Of is dat schip al de haven uit?
    10 januari 2022 20:00
    Volgens mij gebeuren ploegpresentaties wel vaker door journalisten. Niet dat het dan OK is, maar dan blijven er sowieso niet veel onafhankelijken meer over.
    10 januari 2022 20:00
    Als volgend jaar Bol.com het sponsorschap van Jumbo overneemt kleurt deze site onmiddellijk blauw.
    10 januari 2022 20:06
    In dat geval moeten Jetse en Cees ook gecontracteerd worden.
    10 januari 2022 20:35
    Octaaf als ploegleider
    11 januari 2022 09:05
    arme Youri, mocht als enige niet mee..
    11 januari 2022 09:44
    Dan had ie maar een hoger cijfer moeten geven.
    11 januari 2022 11:43
    Wie zegt er dat journalistiek altijd onafhankelijk moet zijn? Is toch een beetje onze nationale ploeg? Op radio rijnmond naar Feyenoord luisteren is ook een feest, maar allesbehalve objectief ;)
10 januari 2022 20:11
Je zou het niet zeggen maar de AVG geld ook voor wielrenners. Kortom gissen heeft geen zin . Hun privacy dient gerespecteerd te worden.
    10 januari 2022 20:36
    Klinkt alsof je geen benul hebt wat AGV inhoudt. Een werkgever mag met akkoord van de werknemer natuurlijk wel vertellen of ze ziek zijn of wat hun favoriete huisdier is.
    10 januari 2022 22:23
    van ‘AGV’ heb ik ook geen weet. (?)
    10 januari 2022 22:50
    Aardappelen-Groente-Vlees?
    10 januari 2022 23:16
    Agrarisch Groothandels Verbond?
    Of Als Gevolg Van. In elk geval weet ik te weinig over de huisdieren van TJV renners al vermoed ik dat Dennis meerdere vechthanen heeft.
    11 januari 2022 10:57
    Amstel Gold Vrees?
10 januari 2022 21:30
"vanwege uiteenlopende en deels onvoorziene redenen niet bij."

lekker duidelijk
    10 januari 2022 22:09
    Voor 2 renners geldt dat ze in Australië zitten, als er 1 ziek is, 1 een blessure heeft en 1 corona i directe omgeving zijn het uiteenlopende en deels onvoorziene omstandigheden. Oftewel niks bijzonders en zal elke ploeg hebben. Er wordt weer veel meer achter gezocht dan nodig is
11 januari 2022 07:41
Het beste in een wintermaand als januari is het niet verspreiden van Corona. Het beste is tevens om corona te hebben gehad, liefst 2x. Plus booster etc.
Hoop dat het wielrennen zich dan niet laat afschikken maar er mee om weet te gaan, wat niet in de maatschappij (nog) lijkt te kunnen.
11 januari 2022 10:31
Gehad hebben is zeker het beste. Over 2x ben ik nog nooit goede data tegengekomen. Zou er wel eens niet kunnen zijn. Onderzoeken kosten geld en dat komt tegenwoordig altijd v private partijen. Lees de pharma wereld. Die uiteraard geen belang heeft bij minder vaccins verkopen. Want die dan ook nog nemen lijkt me onnodig en msn/wslk zelfs contraproductief. Ook op dit gebied nog niets tegengekomen.
Dat de kennis er niet is komt voor een deel ook omdat een goed onderzoek tijd kost. En als er wel wat is zou het nog wel eens aan de distributie ervan ervan kunnen liggen. Te beginnen met de matige communicatie v wetenschappers maar vooral doordat de media hun taak volledig verwaarlozen.
Zo, dat heb ik weer eens mooi op een rijtje gezet........ Nu zo gauw mogelijk naar Spanje verhuizen. En dan lekker die Veleta v alle kanten oprijden.....
11 januari 2022 11:34
Is meer aan de hand
11 januari 2022 12:15
Volgens mij is ook er meer an de hand. Helaas wordt over de individuele redenen niet gedeeld met het hele omgeving. Een Australiër zou geklaagd hebben dat de presentatie midden in de nacht was. Zelfs als hij per video mee doet.