Plugge, Dumoulin en Vingegaard niet aanwezig tijdens teampresentatie Jumbo-Visma

maandag 10 januari 2022 om 17:35
Plugge, Dumoulin en Vingegaard niet aanwezig tijdens teampresentatie Jumbo-Visma

Tom Dumoulin is dinsdag niet aanwezig tijdens de teampresentatie - foto: Cor Vos

De presentatie van Team Jumbo-Visma is aanstaande dinsdag live te volgen via WielerFlits, maar zeven hoofdrolspelers zijn er vanwege uiteenlopende en deels onvoorziene redenen niet bij. Het gaat om teambaas Richard Plugge, Tom Dumoulin, Jonas Vingegaard, Chris Harper, Rohan Dennis, Lennard Hofstede en Olav Kooij.

Met een talkshow vanuit Alicante wordt het WorldTeam dinsdag aan het publiek en de pers gepresenteerd. In een talkshow live vanaf het trainingskamp in Alicante zal het team alles vertellen over de doelstellingen voor het nieuwe wielerjaar. De teamleiding en kopmannen van de ploeg zullen aanschuiven bij presentator Jeroen Toet, die samen met WielerFlits-analisten Raymond Kerckhoffs en Maxim Horssels de presentatie zal begeleiden.

Teammanager Plugge en renners Dumoulin, Vingegaard, Harper, Dennis, Hofstede en Kooij zijn er dinsdag echter niet bij. Jumbo-Visma doet geen verdere mededelingen over de individuele redenen van afwezigheid.

De teampresentatie van Jumbo-Visma is dinsdagmiddag van 15:00 tot 16:00 live te volgen via WielerFlits. Plugge en Dumoulin zullen online aanwezig zijn in de talkshow.

Dit artikel delen:

36 Reacties

Yeez 10 januari 2022 om 17:41

Dennis en Harper zitten in Australië, dus dat was voorzien. Die andere 4 renners: geen idee…

Verweggistan 10 januari 2022 om 17:43

Ik neem aan dat Vingegaard moest bijspringen op de visafslag.

Wheely 10 januari 2022 om 18:00

Toet vrees?

Verweggistan 10 januari 2022 om 20:20

Ik denk dat Dumoulin geen tijd heeft omdat hij dan net in een podcast aan het vertellen is dat hij media aandacht zo vervelend vindt. ;)

kelderfan 10 januari 2022 om 17:42

Dat is weer een apart verhaal. Juist Tom Dumoulin had ik hier wel verwacht.

Yeez 10 januari 2022 om 17:44

weet je wat onvoorziene omstandigheden zijn?

kelderfan 10 januari 2022 om 18:03

Ja @Yeez, maar vertel heb jij een betere uitleg. Want bijv. corona is te begrijpen.

Romāns Vainšteins 10 januari 2022 om 17:44

Wat een zeperd, gelast het af dan. Waarom moeten die lui sowieso samenkomen omdat er een blikvol nerds graag naar koekeloert? Corona weet je!

YogiBear 11 januari 2022 om 08:54

Misschien omdat ze toch al samenkomen voor een trainingskamp. Je moet nu niet net doen alsof het speciaal hiervoor is.

Alfons Haavers 10 januari 2022 om 17:47

Zou wel straf zijn mocht Plugge meegedaan hebben met het Stilnoct-feestje.

Cochise 10 januari 2022 om 18:08

Ik moest hardop lachen

Wheely 10 januari 2022 om 17:52

Zolang Roglic en Van Aert er maar zijn toch?

Murcia 10 januari 2022 om 18:18

Jij weet waar de prioriteiten liggen Wheely. Primoz gaat eens flink wat bommetjes laten ontploffen

Ronellenfitsch 10 januari 2022 om 18:03

Vertel dan waarom ze er niet zijn of vertel niets … (vast iets met een Corona testje waar ze ineens medisch geheimerig over doen)

YogiBear 11 januari 2022 om 08:55

Wellicht omdat ze dat niet mogen doen. Iets met privacy. Het is niet zo dat je als fan het recht hebt om alles te weten.

Edwin Jansen 10 januari 2022 om 18:46

Mooi blijft er mooi veel tijd over voor een diepte interview met Primoz! ;-)

Thijs E 10 januari 2022 om 19:45

“presentator Jeroen Toet, die samen met WielerFlits-analisten Raymond Kerckhoffs en Maxim Horssels de presentatie zal begeleiden”

Zijn jullie niet bang dat jullie zo je journalistieke onafhankelijkheid kwijtraken? Of is dat schip al de haven uit?

Gebruikersnaam 10 januari 2022 om 20:00

Volgens mij gebeuren ploegpresentaties wel vaker door journalisten. Niet dat het dan OK is, maar dan blijven er sowieso niet veel onafhankelijken meer over.

Alucard 10 januari 2022 om 20:00

Als volgend jaar Bol.com het sponsorschap van Jumbo overneemt kleurt deze site onmiddellijk blauw.

Wheely 10 januari 2022 om 20:06

In dat geval moeten Jetse en Cees ook gecontracteerd worden.

Verweggistan 10 januari 2022 om 20:35

Octaaf als ploegleider

KoekieDeBoer 11 januari 2022 om 09:05

arme Youri, mocht als enige niet mee..

Wheely 11 januari 2022 om 09:44

Dan had ie maar een hoger cijfer moeten geven.

Paul4566 11 januari 2022 om 11:43

Wie zegt er dat journalistiek altijd onafhankelijk moet zijn? Is toch een beetje onze nationale ploeg? Op radio rijnmond naar Feyenoord luisteren is ook een feest, maar allesbehalve objectief ;)

re-cycle 10 januari 2022 om 20:11

Je zou het niet zeggen maar de AVG geld ook voor wielrenners. Kortom gissen heeft geen zin . Hun privacy dient gerespecteerd te worden.

Ronellenfitsch 10 januari 2022 om 20:36

Klinkt alsof je geen benul hebt wat AGV inhoudt. Een werkgever mag met akkoord van de werknemer natuurlijk wel vertellen of ze ziek zijn of wat hun favoriete huisdier is.

Wim Kruithof 10 januari 2022 om 22:23

van ‘AGV’ heb ik ook geen weet. (?)

xistnc 10 januari 2022 om 22:50

Aardappelen-Groente-Vlees?

Murcia 10 januari 2022 om 23:16

Agrarisch Groothandels Verbond?
Of Als Gevolg Van. In elk geval weet ik te weinig over de huisdieren van TJV renners al vermoed ik dat Dennis meerdere vechthanen heeft.

Pizzi 11 januari 2022 om 10:57

Amstel Gold Vrees?

bellevue 10 januari 2022 om 21:30

“vanwege uiteenlopende en deels onvoorziene redenen niet bij.”

lekker duidelijk

harryjohan71 10 januari 2022 om 22:09

Voor 2 renners geldt dat ze in Australië zitten, als er 1 ziek is, 1 een blessure heeft en 1 corona i directe omgeving zijn het uiteenlopende en deels onvoorziene omstandigheden. Oftewel niks bijzonders en zal elke ploeg hebben. Er wordt weer veel meer achter gezocht dan nodig is

Petje 11 januari 2022 om 07:41

Het beste in een wintermaand als januari is het niet verspreiden van Corona. Het beste is tevens om corona te hebben gehad, liefst 2x. Plus booster etc.
Hoop dat het wielrennen zich dan niet laat afschikken maar er mee om weet te gaan, wat niet in de maatschappij (nog) lijkt te kunnen.

Pelsluis 11 januari 2022 om 10:31

Gehad hebben is zeker het beste. Over 2x ben ik nog nooit goede data tegengekomen. Zou er wel eens niet kunnen zijn. Onderzoeken kosten geld en dat komt tegenwoordig altijd v private partijen. Lees de pharma wereld. Die uiteraard geen belang heeft bij minder vaccins verkopen. Want die dan ook nog nemen lijkt me onnodig en msn/wslk zelfs contraproductief. Ook op dit gebied nog niets tegengekomen.
Dat de kennis er niet is komt voor een deel ook omdat een goed onderzoek tijd kost. En als er wel wat is zou het nog wel eens aan de distributie ervan ervan kunnen liggen. Te beginnen met de matige communicatie v wetenschappers maar vooral doordat de media hun taak volledig verwaarlozen.
Zo, dat heb ik weer eens mooi op een rijtje gezet…….. Nu zo gauw mogelijk naar Spanje verhuizen. En dan lekker die Veleta v alle kanten oprijden…..

jacopo 11 januari 2022 om 11:34

Is meer aan de hand

I Langof 11 januari 2022 om 12:15

Volgens mij is ook er meer an de hand. Helaas wordt over de individuele redenen niet gedeeld met het hele omgeving. Een Australiër zou geklaagd hebben dat de presentatie midden in de nacht was. Zelfs als hij per video mee doet.