Ontwerp het nieuwe WielerFlits wielershirt

woensdag 5 juli 2017 om 09:00

Bij WielerFlits vinden we het tijd voor een nieuw wielershirt. Dat willen we graag samen met onze leden gaan maken. In samenwerking met 36 Cycling starten we daarom een ontwerpwedstrijd. Denk jij een mooi shirt te kunnen ontwerpen? Stuur dan jouw inzending in.

Hoe kan je meedoen?
De opdracht is simpel. Laat weten hoe ons nieuwe shirt er uit moet komen te zien. Laat je fantasie de vrije loop. Het maakt niet uit of je dat met Paint, Photoshop of kleurpotloden doet, zolang je ons maar jouw idee kan overbrengen.

Daarbij hebben we eigenlijk weinig regels. Geel, wit en zwart zijn onze huiskleuren, dus probeer deze in jouw ontwerp te verwerken. Als hulpmiddel geven we je hierbij alvast een blanco shirt:

 

 

Stuur jouw inzending voor vrijdag 7 juli naar wielershirt@wielerflits.nl
Vervolgens maken wij een selectie en laten we jullie stemmen over het mooiste shirt.

Het meest populaire ontwerp wordt daadwerkelijk in productie genomen. Dit wordt het officiële WielerFlits shirt, wat door iedereen besteld kan worden. De winnaar krijgt als dank een unieke gepersonaliseerde versie van het shirt met zijn eigen naam erop.

We zijn benieuwd naar jullie inzendingen!

Dit artikel delen:

70 Reacties

Lalsacien 26 juni 2017 om 19:36

Ik mis een horizontaal achterzakje met een rits. Heel handig voor je mobiel.

reusjen 26 juni 2017 om 19:51

Komt er geen broek bij?
Ik zou persoonlijk nooit een shirt zonder bijbehorende broek kopen, er rijden al veel teveel mensen rond in een bij elkaar geraapt zooitje.

klootje kriekeljon 26 juni 2017 om 19:59

Geniale actie WF. Heel tof.

nederbelg 26 juni 2017 om 20:01

Ik zie wel iets in een witte trui ;-)

Martin van den Bosch 26 juni 2017 om 20:02
Quote:
Komt er geen broek bij?
Ik zou persoonlijk nooit een shirt zonder bijbehorende broek kopen, er rijden al veel teveel mensen rond in een bij elkaar geraapt zooitje.

Vooralsnog is het zonder broek. We willen deze actie ook gebruiken om te kijken of er een beetje interesse is in een WF-shirt. Neemt niet weg dat we wanneer het zover is ook een bijpassende broek erbij aan kunnen bieden.

flashke 26 juni 2017 om 20:20
Quote:
Geel, wit en zwart zijn onze huiskleuren, dus probeer deze in jouw ontwerp te verwerken.

Ik heb al mijn photoshopskills moeten aanspreken om tot dit, al zeg ik het zelf, pareltje te komen. Origineel, maar toch zo’n lekker warm vertrouwd herkenningsgevoel. Ik zou zeggen dat ik nu al fan ben, maar dat komt wat narcistisch over dus doe ik het niet.
https://imgur.com/gallery/Zounb

Kelder is de Man 26 juni 2017 om 20:23

Ik heb hele goede ideeën, maar nul Photoshopskills, dus het beste ontwerp gaat hoogstwaarschijnlijk nooit in productie.

nasibal 26 juni 2017 om 20:28

@Flashke

Potverdrieduppies. Zit ik een half uur te painten, zie ik dat mijn idee al gejat is. Jongens, stop maar. De winnaar is bekend.

@Redactie
Met alle respect voor jullie alsmede de chinezen, maar dat shirt: Wordt dat China kwaliteit met een bijbehorend budgetprijsje, of 'ik-vertel-hier-graag-mijn-kleinkinderen-over'-kwaliteit tegen een marktconforme prijs?

Voor beiden valt uiteraard iets te zeggen.

jobo14 26 juni 2017 om 20:28

Geel, wit en zwart dan gaat het shirt wel heel veel op de gelebollenploeg lijken ja…, maar ben benieuwd wat mensen er toch nog voor origineels van weten te maken. Helaas zelf niet te goed in photoshoppen :)

Verweggistan 26 juni 2017 om 20:44

@ degenen die niet kunnen photoshoppen: je kunt ook gewoon met kleurpotloden aan slag. Eventueel het blanco (nee niet dat van de wielerploeg) shirt uitprinten en dan het resultaat inscannen en mailen :)

Thijs E 26 juni 2017 om 21:33

Ik had precies hetzelfde ontworpen als Flashke, maar dan zonder balletjes, merknamen en kleuren. Maar dan met een beeltenis van José de Cauwer erop aan de voorkant en een foto van Abdoe in volle sprint aan de achterkant.

Maar dat bestand is een beetje kwijt.

KnightBiker 26 juni 2017 om 21:34

Hee, leuk, Ik wil best een poging doen, maar niet met dit logo… (sorry voor de maker, Maar het is lelijk.)

martbiemans 26 juni 2017 om 21:44

Eens met @knightbiker, zou een stuk mooier kunnen met een fatsoenlijk logo.

Maar ik verveelde me en heb dit even gemaakt in 10 minuten haha. http://imgur.com/QttmqDy

Hensie 26 juni 2017 om 21:46

Sorry, maar een shirt zonder broek (en overige accessoires) zijn tamelijk kansloos en abslouut niet soigné.

moker 26 juni 2017 om 21:58

In een eveneens snelle poging ben ik tot dit ontwerp gekomen http://imgur.com/s1jofrt

123poetertjes 26 juni 2017 om 23:04

Alleen nog maar de voorkant, maar wat mij betreft kan er een strik omheen:
Voila

nasibal 26 juni 2017 om 23:35

edit redactie: dergelijke opmerkingen mag je achterwege laten

123poetertjes 27 juni 2017 om 00:12

Versie 2 van 123p-consultancy, de klant is koning dus moet wat te kiezen hebben nietwaar? Helaas ook is deze Beenloos. Klik

Edit: de toch wat lelijke achterkant even aangepakt: klik2 en klik3. Maar of ie er mooier op is geworden?

ventos 27 juni 2017 om 00:42

@nasibal Misschien heb je hier iets aan http://imgur.com/a/YoyUq

klootje kriekeljon 27 juni 2017 om 01:27

Al minstens 2 collector’s items te zien hier. :) Heel creatief.

superfcdb 27 juni 2017 om 07:56

Dit is ook wel een leuk shirt. Alleen zou het wielerflits logo er nog opmoeten in plaats van die letters. http://imgur.com/a/mEgFL

SOPJE 27 juni 2017 om 08:49

Dit is nu al een geniaal topic.

On topic: Ik zal ook mijn niet bestaande skills even aanspreken

HoofdIsVrij 27 juni 2017 om 09:50

Ik vond dit wel een strak shirt van 36, plaats er ergens in het klein wielerflits op en je bent er al: http://3.bp.blogspot.com/-rO1HLqApdbE/UFV23TANpFI/AAAAAAAAAQE/vu9mAGrIZ-g/s1600/36eddy.jpg

123poetertjes 27 juni 2017 om 10:05

"Niek, heb je niks beters te doen dan shirtjes maken?" Eigenlijk wel, dus ik ga er zo ook mee nokken denk ik. Numero tres

Van ventos ga ik het trouwens nooit winnen. Hebbuh!

Woestwatje 27 juni 2017 om 10:26

Is het geoorloofd om meerdere inzendingen op te sturen?

Edit redactie: Dat is zeker toegestaan. Heel graag zelfs.