NOS zendt dit seizoen wereldbeker veldrijden live uit

Door , zaterdag 23 september 2017 om 16:44
NOS zendt dit seizoen wereldbeker veldrijden live uit

De NOS zal dit seizoen alle wedstrijden van de wereldbeker veldrijden live uitzenden. De acht resterende manches zijn zowel op de website als op de NOS app live te bekijken. Daarnaast zal er op tv als op NPO Radio 1 aandacht worden besteed aan het belangrijkste regelmatigheidsklassement.

Aanstaande zondag staat in het Amerikaanse Waterloo de tweede wereldbekerwedstrijd op het programma. Hierna volgen de manches in Koksijde (22 oktober), Bogense (19 november), Zeven (25 november), Namen (17 december), Heusden-Zolder (26 december), Nommay (21 januari) en Hoogerheide (28 januari). Een week na de laatste wereldbekerkoers in Hoogerheide staan de wereldkampioenschappen in Valkenburg op het programma. Ook hier doet de NOS rechtstreeks verslag van.

Aangezien het contract is afgesloten door de EBU (European Broadcasting Union), hebben ook Sporza en Eurosport de rechten voor deze wedstrijden verkregen. Beide zenders hebben dankzij de EBU tevens de rechten voor de wereldbeker baan.

Dit artikel delen:

16 Reacties

Arema Pro Cycling Team 23 september 2017 om 16:48

8 x genieten van MvdP!

Wheely 23 september 2017 om 17:01

Succes supporters :)

MME 23 september 2017 om 17:43

Kijk dat is fijn om te lezen!

DaveEvans 23 september 2017 om 17:44

Hehe eindelijk weer!

xistnc 23 september 2017 om 17:55

Laten jullie je niet op het verkeerde been zetten door de titel?
.

Quote:
De acht resterende manches zijn zowel op de website als op de NOS app live te bekijken.
denistel 23 september 2017 om 18:01

ja idd niet op tv dus

Mathieu Moller 23 september 2017 om 18:02

Precies, xistnc. Het klinkt in de titel wel iets mooier dan het is, maar een stream op de site is voor mij al genoeg.

tvm 23 september 2017 om 18:13

Slim om het enkel op de website te laten bekijken.
Op TV zouden mensen alleen zitten om via teletekst de tussenstanden van het voetbal te bekijken. De liefhebbers kijken geen veldrijden via de nos.

jordy98 23 september 2017 om 18:15

Is dit niet een vergissing met de wereldbeker schaatsen? zou toch dood zonde zijn als de nos een keer een uur geen schaatsen uit kan zenden deze winter.

Emergo 23 september 2017 om 18:40

En nou maar hopen dat de kletsende kleuter Herbert Dijkstra geen commentaar geeft. Ik houd het toch maar bij Sporza.

Gino 23 september 2017 om 19:17

Heel relaxt. De liefhebbers weten de nos toch wel te vinden ook al is het niet op tv.

titanio82 23 september 2017 om 19:52

Ik hoor toch liever het meewarige commentaar van Michel Wuyts wanneer Van Aert van het padje af is en de bewonderende beeldspraak over weer een sublieme actie van Mathieu van der Poel. Genieten!

Pantani77 23 september 2017 om 20:03

Helaas Waterloo -net als Iowa vorige week-ook via de nos stream kijken, Koksijde is de eerste wb die via de Belg te volgen is.

Dijkstra mag van mij weg blijven, luister en kijk al jaren naar de Belgen, het is nu niet anders

Charlie33 24 september 2017 om 08:33

Prima toch. Doet de Nos ook al tijdje met volleybal en dat bevalt goed.

DaveEvans 24 september 2017 om 18:35

Wordt het veldrijden niet meestal door Jeroen Koster gedaan?

FritsvanHoefelen 24 september 2017 om 18:51

Ze kopen het aan omdat ze geen nee moeten te verkopen als MvdP huishoudt.
Helaas komt dat schaatsen nog steeds op het eerste plan.

Headlines

Materiaalzone

Populair