Lidl-Trek presenteert vlak voor Tour de France nieuw en kleurrijk tenue
In Bilbao heeft Lidl-Trek voorafgaand aan het Grand Départ van de Tour de France het tenue gepresenteerd naar aanleiding van de nieuwe sponsor. Het tricot bevat de bekende kleuren rood, geel en blauw van de supermarktketen.
Lidl is de nieuwe sponsor van het Amerikaanse WorldTour team. De supermarktketen vervangt het koffiemerk Segafredo en zal de aankomende vijf jaar in het wielerteam investeren. De presentatie van het nieuwe tenue vond vandaag plaats in een filiaal van de Lidl in Bilbao.
Het tenue bevat de kenmerkende kleuren rood, blauw en geel van de Lidl. Op de voorkant van het tenue bevindt zich een rode streep, waarop Trek staat geschreven. Ook de truien van nationaal kampioenen Quinn Simmons (Verenigde Staten) en Mattias Skjelmose (Denemarken) werden getoond.
The reveal you have all been waiting for! #LidlTrekKitDay pic.twitter.com/jEEVNqq7Hn
— Lidl-Trek (@TrekSegafredo) June 28, 2023
En la presentación del LIDL-TREK@letour_euskadi @letour_es @LeTour @TrekBikesSpain @TrekBikes @lidlespana @OndaVascaKirol @ondavasca pic.twitter.com/OxBMwONzJh
— Angel Plaza (@AngelPlaza63) June 28, 2023
Heb jij RIDE Magazine al besteld?
 In de RIDE Magazine Najaarsgids 2025 lees je een uitgebreid interview met Jonathan Milan! De sprinter van Lidl-Trek veroverde niet alleen de groene trui in de Tour de France, ook veroverde hij de harten van Italië. Wie is de 'Reus van de Sprint' die dit jaar zijn status als topsprinter bevestigde? Lees het verhaal nu in de nieuwe RIDE!
In de RIDE Magazine Najaarsgids 2025 lees je een uitgebreid interview met Jonathan Milan! De sprinter van Lidl-Trek veroverde niet alleen de groene trui in de Tour de France, ook veroverde hij de harten van Italië. Wie is de 'Reus van de Sprint' die dit jaar zijn status als topsprinter bevestigde? Lees het verhaal nu in de nieuwe RIDE!
 Materiaalzone
                                                                                Materiaalzone                                     Fietstoerisme
                                                                                Fietstoerisme                                     
     
     
             
            

 
         
         
         
             
             
             
             
             
             
             
            
Overigens is het tenue van de achterkant, op het Lidl logo na, best leuk.
Gelukkig is een lelijk tricot met onverwachte, slecht opgemaakte reclame een van de pijlers onder onze fraaie sport.
Perfecte zet dus in dat opzicht.
Lidl kennende gaan ze straks idd voor een normale prijs, dus niet à la al die hippe shit die je hier wel eens in materiaalzone voorbij ziet komen, en masse in de bakken liggen. Het zal eens nodig zijn die impasse te doorbreken van imbeciel duur geprijsde tricots want dat hoeft werkelijk waar niet duur te zijn.
Heerlijk dat we hier een jaar van genieten mogen. Een beetje de coureursvariant van 'Firestarter' is het.
Wat is dit lelijk.
Maar dit geeft ook perspectief aan Zeeman (1300 winkels) of aan de Action (2300 winkels) om er een schepje bovenop te doen.
Buiten inderdaad dat Lidl logo op de kampioenstruien maar misschien staat die ook niet op de achterkant. En uiteindelijk zien we de achterkant het meeste als volger
Op een of andere manier ziet dat sponsor logo midden in de Deens vlag er heel raar uit. Ligt het aan mij of is dit ook wat raar en wordt er meestal gewoon tekst geplaatst? Kan ook gewoon zijn omdat die gele stip zo in your face is.
Die foto is ook treffend, compliment aan de WF redactie voor de keuze er van.
Lijken net aapjes op een stok die allemaal lacherig iets anders zitten te doen, past goed bij het eeeh nou ja 'niet zo mooie' ontwerp zullen we maar zeggen.
Wat het ontwerp betreft: voor niets gaat de zon op, voor geld danst de beer…
En ALS je dan het tenue aanpast (maar nogmaals NIET doen), dan graag een mooi opvallend tenue (oranje, roze, mintgroen, heel lichtblauw, etc.), en niet zo'n lelijk (donker)blauwig ding.
Had dan nog liever dat ding van Pedersen gedaan.