Kruijswijk kijkt uit naar de tijdrit: “Wil morgen iets neerzetten”

donderdag 18 juli 2019 om 18:17

De eerste Pyreneeënetappe heeft niet voor vuurwerk gezorgd tussen de klassementsrenners. De favorieten voor de eindzege hielden hun kruit droog, waaronder ook Steven Kruijswijk. “Dit parcours was gemaakt voor een kopgroep. Je probeert zelf zoveel mogelijk energie te sparen voor de tijdrit”, zo legt hij uit.


Kruijswijk klinkt één dag voor de individuele tijdrit in Pau optimistisch. “Ik zal het in de tijdrit zelf moeten doen. Normaal rijd ik in rondes een redelijk goede tijdrit”, zo doelt hij onder meer op zijn vierde plaats in het voorbije Critérium du Dauphiné. “Ik kijk ernaar uit om morgen wat neer te zetten.”


Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

30 Reacties

krypton 18 juli 2019 om 18:18

Zeg het maar mensen: hoeveelste wordt Kruijswijk morgen in de tijdrit?

Meertos 18 juli 2019 om 20:28

5e, op 45 seconden van de winnaar. Houdt iig Bernal, Pinot, Buchman, Yates, Quintana en Fuglsang achter zich. Op basis van ITT in de Vuelta 2018 en Dauphine 2019

krypton 18 juli 2019 om 20:55

Zelf denk ik eigenlijk plek 10-12.

Veloburto 18 juli 2019 om 21:43

11e

Platje 18 juli 2019 om 18:20

6e

Attack 18 juli 2019 om 18:23

Na Thomas word die beste klassements man in de tijdrit.

vevie 18 juli 2019 om 18:47

Thomas idd de beste tijdrijder onder de AK-mannen, hier. Zal daarachter tussen Bernal en Kruijswijk gaan

Dumoulist 18 juli 2019 om 19:14

Mas niet vergeten.

the student 18 juli 2019 om 20:26

Zelfs Buchmann zal t in deze iets geaccidenteerde rit niet slecht doen denk ik. Maar die man wordt steevast niet als klassementsman gezien. Lekker anoniem nog tot nu toe.

Pascal De Kooning 18 juli 2019 om 18:28

Ik denk 4de na v. Aert, Tony Martin en Thomas!

worldtour 18 juli 2019 om 18:30

Top 10

havana 18 juli 2019 om 18:46

Top-10 moet mogelijk zijn. Thomas, Van Aerts en Martin zijn de favorieten.

theking 18 juli 2019 om 18:46

Top 10 denk ik ook. Winst gaat tussen van Aert en Thomas.

attickfan 18 juli 2019 om 18:51

Wat heeft Thomas dit jaar in tijdritten laten zien ?

Massimo Bataille 18 juli 2019 om 19:48

Wat heeft hij in de Bergen al laten zien? Stond er ook op de planche

Evan Evans 18 juli 2019 om 19:03

Hoeveel tijd gaat Quintana morgen verliezen?

city17 18 juli 2019 om 19:22

Tony Martin? Ik zie dat hij wel Duits kampioen is geworden, maar het is alweer een tijd geleden dat ik hem echt goed gezien heb in een individuele tijdrit. Misschien goed voor een top 10 plaats.

havana 19 juli 2019 om 07:48

Werd nochtans Duits kampioen.

Gilberto 18 juli 2019 om 19:38

Ik las eerst dat hij wat recht wilde zetten, begreep ik al niet..
Maar goed, hij wil dus iets neerzetten, dat zijn nog eens teksten :)

Merlinappa 18 juli 2019 om 19:55

Gaat sneller rijden dan Thomas morgen.

Gilberto 18 juli 2019 om 20:19

de Gendt?

Merlinappa 18 juli 2019 om 21:31

G. ;)

mus van de maasstad 18 juli 2019 om 21:02

Straalt zoveel vertrouwen uit zeg

assen 18 juli 2019 om 21:11

Hoeveel Bergen morgen in de top5?
Drie?

Sunrider 18 juli 2019 om 21:34

Van de 3e categorie

Tinus1984 18 juli 2019 om 22:32

Ik gok zoiezo bij eerste 10. Maar denk dat er aan het eind van de dag 2 renners van TJV bij top 5 staan en 3 bij top 10

Lennimator 18 juli 2019 om 23:32

Per definitie 8

jv88 19 juli 2019 om 01:53

Ik denk plek 10-15 Wat gewoon keurig is. Lager zou me niet eens verbazen. Tt Vuelta lag in zijn beste week en ook Mass reed daar behoorlijk. En die wordt niet eens genoemd. Ik ben Steven fan en zie m podium halen. Maar zijn tt wordt erg overschat ben ik bang. Hopen dat ik het mis heb. Go Steven!

Chaba 19 juli 2019 om 07:16

Benieuwd naar de prestatie van Jumbo Visma in zijn algemeen. Go Kruijswijk!

Jeroen VS 19 juli 2019 om 09:15

5e