Kopman Timo Roosen: “Top-10 zou heel mooi zijn”

zondag 1 april 2018 om 12:32

LottoNL-Jumbo hoopt bij het ontbreken van Lars Boom op een goede dag van haar jonge renners. Timo Roosen is de aangewezen kopman bij de Nederlandse WorldTour-formatie. “Die rol betekent dat ik meer steun krijg dan normaal”, legt de Noord-Brabander uit. Hij vertrouwt WielerFlits toe dat hij mikt op een plek bij de eerste vijftien.

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

11 Reacties

WernerFranke 1 april 2018 om 12:34

Top 10 lijkt me toch een heel stuk te hoog gegrepen.

AZH 1 april 2018 om 12:35

Ach tis Van Baarle vorig jaar ook gelukt

schipperaar 1 april 2018 om 12:44

@wf
Hou je eens bij je eige toko man(echt niks anders te doen om binnen een min te scoren, geen fiets?), zolang de uitslag nog niet bekend is gelieve je te onthouden, Timo reed een werldkoers woensdag, miste net de slag.

ghostwriter 1 april 2018 om 12:51

@WernerFranke
Top tien lijkt me inderdaad nog te hoog gegrepen maar op een goede dag (waarin alles meezit) niet geheel onmogelijk. Roosen ontwikkeld zich goed en wie weet waar zijn plafon ligt.

kelderfan 1 april 2018 om 12:55

Hij mag ’t proberen natuurlijk. Als TLJ maar meedoet is ’t volgen een stuk leuker.
Hopelijk blijven er wel wat meer pionnen over om Roosen en Jansen bij te staan.

maklukzat 1 april 2018 om 13:01

Top 10 lijkt me niet onmogelijk bij een goede dag als alles goed valt.

mollemarijden 1 april 2018 om 13:02

Veel hardheid opdoen vandaag, denk ook top-10 net niet sterk genoeg voor is. Maar top-25 zou al goed zijn op een niet al te grote achterstand.

vlek 1 april 2018 om 13:05

Leuk om te volgen waar hij uit gaat komen, maar finale rijden (vanuit de anticipatie) zou al heel wat zijn.

Maenhout 1 april 2018 om 18:29

Ze hebben in ieder geval geprobeerd om aan de koers mee te doen vandaag, en veertiende plaats is een mooie uitslag voor Roosen nu. Wel jammer dat er drie geelzwarten voortijdig in de remmen hebben geknepen…

rahimns 1 april 2018 om 19:06

@Maenhout dat gebeurt wel bij meer ploegen in dit soort koersen, Eenkhoorn rijdt zijn eerste klassieker en doet dat meer dan behoorlijk door in de kopgroep te zitten. Ik heb nog 1 renner van de ploeg bij een val zien liggen, dus ja dan ben je al snel een paar mannen kwijt.

GroteSmurf 1 april 2018 om 19:20

petje af voor Timo … ook genoten van Jos en Pascal

Headlines

Materiaalzone

Populair