Jos van Emden: “Net niet wat ik ervan gehoopt had”

woensdag 25 september 2019 om 18:43

Jos van Emden had tijdens het WK tijdrijden niet te superbenen die hij had tijdens de Mixed Team Relay, vertelde hij voor de camera van WielerFlits. “Het was zeker niet slecht, maar het was net niet wat ik ervan gehoopt had om top-10 te rijden.”



Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

8 Reacties

Franco Ballerini 25 september 2019 om 18:49

Complimenten WF voor dit interview. Dit was Jos zijn totaal niet parcours, dus petje af. Mooi dat deze sympathieke vent al goud op zak heeft, en zondag volledig voor Mathieu rijden.

ChefSpijker 26 september 2019 om 01:33

Afgelopen EK had ie een perfect parcours. Kort en zo plat als wat. Maar kwam ie ook ruimschoots tekort. Op kampioenschappen stelt ie toch wel vrij vaak teleur. ’t Is dat er in Nederland buiten Tom amper fatsoenlijke concurrentie is, al had ie dit jaar zelfs ook alle moeite met Langeveld.

tendam 26 september 2019 om 08:36

@chefspijker
Vermoedelijk zouden Kruijswijk en Mollema het ook wel beter doen, maar in Nederland zijn we te gefixeerd op dat NK als een soort selectiemoment voor het WK. Terwijl een WK-parcours daar bijna nooit op lijkt.

Samlambeej 25 september 2019 om 21:07

Het is hier behoorlijk stil. Valt me toch wat tegen van de anders “zo kritische” reageerders hier zoals @Martino87.
Vooraf gingen ze voor een top 10. Als het dan 15 en 21 wordt, jaah.. wat moeten we daarvan?

Vincent Lacressonniere 25 september 2019 om 23:03

Hey Samlambeej,
Jammer dat je tegenwoordig steeds meer bezig bent met het onderuit halen van Nederlandse (non)prestaties en het verdedigen en aanprijzen van de Belgische. Ik heb het idee dat je je door sommigen in die rol hebt laten zuigen. Eerder stond je er naar mijn idee veel neutraler in, en vond ik je reacties leuker om te lezen.

Laat je niet zo opnaaien joh. Hup Belgen! Hup Ollanders!

Lord Melchett 25 september 2019 om 21:13

Ja eigenlijks toch wel tevreden. Zijn 21ste plaats voelt aan als een 10de. Dus gelukt.

Samlambeej 25 september 2019 om 21:53

hahaha :D