Gianni Moscon betuigt spijt van slaande beweging

maandag 23 juli 2018 om 08:49
Gianni Moscon betuigt spijt van slaande beweging

foto: Sirotti

Gianni Moscon heeft via een videoboodschap spijt betuigd voor zijn actie in de vijftiende etappe richting Carcassonne. Zijn slaande beweging richting Elie Gesbert zorgde ervoor dat hij uit de Tour de France is gezet.

“Ik wil graag mijn persoonlijke excuses aanbieden aan Elie Gesbert voor wat er gebeurd is. Wat ik deed was fout en een slecht voorbeeld. En ik wil publiekelijk mijn excuses aanbieden aan mijn teamgenoten, iedereen die betrokken is bij team Sky en iedereen van de organisatie van de Tour de France. Ik zoek geen excuus voor wat er is gebeurd en ik accepteer de beslissing van de wedstrijdjury”, aldus Moscon.

Dit artikel delen:

46 Reacties

sooike 23 juli 2018 om 08:53

Edit redactie: Fixed

0
tetedelacourse 23 juli 2018 om 08:55

Benieuwd wat Sky met deze recidivist gaat doen

0
Sandertjen 23 juli 2018 om 08:55

Volgens mij is de beste man klaar bij Sky

0
Verweggistan 23 juli 2018 om 08:58

Op dit blaadje die de PR mevrouw net onder mijn neus schuift staat dat het mij erg spijt. Excuses aan die ene van dat kleine ploegje..hoe heet ie?..Elie Gesbert? Oke. Nou sorry hoor.

0
skylimit 23 juli 2018 om 09:00

“Damage control”, maar vermoed dat de schade onherstelbaar is. Maand schorsing minimaal en einde bij SKY? Hij betuigt spijt, maar waarom heeft hij die slaande beweging gemaakt?
Er moet toch een oorzaak voor zijn.

0
Jungle Man 23 juli 2018 om 09:03

Blijkbaar probeert ie hier zijn meubelen te redden.

0
Secondant 23 juli 2018 om 09:04

Hij oogt zo lief.

0
ikbenprocycling 23 juli 2018 om 09:06

Iets weerhoudt me er gelukkig van dat filmpje aan te klikken.

0
Scott Sunderland 23 juli 2018 om 09:08

Genadebrood als ontbijt

Het is niet goed natuurlijk. Absoluut niet. En toch hoop ik dat hij nu echt die knop eens omdraait en zich als een professional gaat gedragen. Zo zonde van dat talent dat hij absoluut wel heeft.

0
dneddy 23 juli 2018 om 09:09

Er mag ook niks meer tegenwoordig.

0
DonQuijote 23 juli 2018 om 09:10

Ongelooflijk dat Sky dit zo publiceert. Besteed daar een beetje aandacht aan zou ik zeggen, en laat het nog een beetje authentiek proberen overkomen.

Als dit damage control is dan heeft dat wel een tegenovergesteld effect want iederen ziet dat het opgelzen is en zijn woorden niet zijn.

0
iLLan 23 juli 2018 om 09:14

@verweggistan, ik zag eerst de reacties en toen pas het filmpje. Hij leest het echt voor van een briefje! Ik dacht dat je er een mooi verhaaltje van maakte… Ongelooflijk, dit is toch dom, komt zo onnatuurlijk over, dit is totaal nietszeggend.

0
Polleke 23 juli 2018 om 09:31

Zo helpen ze de jongeman ook niet met hun persfilmpje…. soms kan silence ook golden zijn, zelfs in het geval van Sky…

0
Wielrennertje 23 juli 2018 om 09:32

@Verweggistan precies dat, hoe het gefilmd is lijkt het geen spontane actie maar is hij eerder verplicht door zijn ploeg.

0
Verweggistan 23 juli 2018 om 09:39

Ter verdediging van het oplezen: Engels is natuurlijk niet zijn moedertaal. Een boodschap in het Italiaans had wrs oprechter geklonken.

0
mark vv 23 juli 2018 om 09:40

Haha mooi opgelezen inderdaad. Hij meent er niks van een leugenaar kijkt altijd naar beneden.

0
Merlinappa 23 juli 2018 om 09:43

Sky had dit beter niet kunnen publiceren. Geen woord gemeent.

0
Stenalic 23 juli 2018 om 10:12

Haha gênant dit.

0
Boomie1 23 juli 2018 om 10:16

Ik denk dat deze jongen beter plaats kan nemen in de boksring samen met Bouhanni. Stelletje recidivisten. Horen niet thuis in het peloton.

0
UrbanSteel 23 juli 2018 om 10:20

Hij kan nog altijd proberen een baantje te scoren bij een soort van Italiaanse RTL Boulevard.

0
Bazzz 23 juli 2018 om 10:32

Ze stellen sich wel extreem kwetsbaar op bij dit incident zeg. Ik vind het bijna eng, terwijl ik de ernst erg minimaal vind en het mij niet had verwonderd als ze hier niet mee akkoord waren gegaan, wat ze normaal bij iedere zaak wel doen
Er is een reden dat Sky dit nu doet en Moscon dezelfde opdracht hebben gegeven, maar snap zelf niet goed waarom.

0
Veloburto 23 juli 2018 om 10:40

Misschien wat voor Jumbo volgend seizoen? Straf duo hoor met Van Aert

0
BarbaStok 23 juli 2018 om 10:52

Zal hem ook wel wat geld kosten nu hij de eindpremie van de gele trui misloopt

0
Spinergy 23 juli 2018 om 10:59

Hier meent hij natuurlijk niks van. Hij dacht met de Sky arrogantie in het achterhoofd dat niemand zou zien dat hij dit onbeduidende Franse rennertje een tik verkocht.

0
Domestique 23 juli 2018 om 10:59

Op een moment dat je als ploeg al uitgejouwd wordt, gaat deze man naar andere renners slaan. Doet vast wonderen voor het imago van Sky…

0
  • 1
  • 2

Net binnen

Populair

Materiaalzone