Geef jouw mening in het WielerFlits Lezersonderzoek

woensdag 16 november 2016 om 08:00

Wat zou jij graag willen lezen op WielerFlits? Wat doen we goed en waar kunnen we nog in verbeteren? Met het eerste WielerFlits lezersonderzoek willen we de meningen onder onze bezoekers peilen met als doel onze site beter te maken.

Waarom een lezersonderzoek?
WielerFlits is in 2008 gestart als een site voor en door wielerliefhebbers. In de afgelopen acht jaar zijn we uitgegroeid tot de best bezochte wielersite van Nederland. Wij hebben allerlei ideeën om WielerFlits te vernieuwen en te verbeteren, maar willen nu ook toetsen of dit aansluit bij wat jij graag zou willen zien.

Waarom meedoen?
Door de reacties op ons forum ontvingen wij de afgelopen jaren al veel bruikbare feedback, maar dit is de eerste keer dat wij daadwerkelijk concreet naar de mening van onze bezoekers vragen. Op basis van de antwoorden, zijn we beter in staat te beslissen welke thema’s de komende periode de aandacht krijgen.

Het invullen zal slechts enkele minuten in beslag nemen. Aan het einde van het onderzoek vragen wij om tips of suggesties. De vijf beste tips ontvangen een shirt van La Machine.

Klik hier om mee te doen aan het
WielerFlits Lezersonderzoek

68 Reacties

eddyvv 16 november 2016 om 08:44

Edit redactie: Niet doen

eddyvv 16 november 2016 om 08:54

ik vind deze site prima behalve die luide advertentie als je iets aanklikt.

Neutrale liefhebber27 16 november 2016 om 08:58

Dat de moderator of de redactie reacties verwijderd die helemaal niet slecht bedoeld zijn en die echt een kijk hebben in het wereldje. Dat je persoonlijke meningen en die oprecht zijn niet voor het minste verwijderd of verbant worden terwijl er geen één scheldwoord of verwijt in voorkomt. Dat is een fout die de reactie of moderator maakt. Ietsje losser zijn los van de scheldpartijen, onbeleefde, zielige of respectloze reacties zou de site alleen maar te goede komen. Verder heb ik geen klachten.

lnnrt 16 november 2016 om 09:05

Bij veel vragen wordt gevraagd wat er beter/anders kan. De optie dat het goed is zoals het nu is kan daar niet worden aangevinkt. Ik heb er voor gekozen om dan niks aan te vinken.

Vlugge 16 november 2016 om 09:10

Ik was een vaste kijker van Wielerflits Live. Ik snap dat het budget laag was en af en toe zag het er wat amateuristisch uit, maar ik waardeerde het initiatief zeer. Ik keek nooit de losse interviews op Wielerflits, maar de wekelijkse uitzending keek ik vaak live of later via Youtube. Jammer dat dit gestopt is.

Stoempert 16 november 2016 om 09:29

Eens met vlugge, lekker een uurtje geouwehoer over wielrennen, heerlijk!!!

Chrys 16 november 2016 om 09:39

Ik mis WF-live ook… Leuke gasten, beetje kletsen over wielrennen en lekker wat achtergrond bij het dagelijkse nieuws. Vond het een meerwaarde dus jammer dat het gestopt is.

Martin van den Bosch 16 november 2016 om 09:50

Iedereen alvast bedankt voor het invullen van de enquete!

Ik zie hier ook de nodige feedback voorbij komen. Top! We lezen ze allemaal, maar wanneer je de enquete invult maak je bovendien kans op een leuke prijs ;)

Quote:
Ik was een vaste kijker van Wielerflits Live .. Jammer dat dit gestopt is.

Dat vinden wij ook. We zijn daarom hard bezig om in 2017 terug te keren.

achtpuntzes 16 november 2016 om 10:02

ingevuld.

meer zelf achter nieuws aangaan ipv klakkeloos overnemen van andere sites, stoppen met clickbait en absoluut geen geld gaan vragen voor interviews en/of met een betaalde premium aankomen zetten. dat is het in de kern voor mij.

Frits des Jeux 16 november 2016 om 10:05

Heb slechts 1 punt: kwaliteit voor snelheid. De soms te snel getypte verslagen en de daarbijbehorende lading aan taalfouten zijn hinderlijk.

Janjanssen98765 16 november 2016 om 10:14

Cursus Engels zou voor sommige journalisten ook geen overbodige luxe zijn, de vertalingen vanuit het Engels zijn vaak om te huilen en uit hun verband gerukt.

Jeff®ey 16 november 2016 om 10:16

Vooral die advertenties die geluid maken en steeds maar in je beeld blijven staan vind ik heel irritant. Ik snap wel dat reclame nodig is maar liever anders. Voor de rest een topsite…

achtpuntzes 16 november 2016 om 10:25

@FdJ:
heb je ook gelijk in, snelheid is nu belangrijker als kwaliteit en dat zorgt soms voor snel geplaatste, warrige berichten, die balans kan beter, dus iets minder snel en wat betere kwaliteit.

Youri IJnsen 16 november 2016 om 10:53

8.6
Dus je wilt wel dat we meer eigen werk gaan opleveren, maar dat moeten we dan wel gratis gaan doen? ;)

achtpuntzes 16 november 2016 om 11:05

@ Youri:
precies! :)
nou ja, gratis… de site is gegroeid dus ik neem aan de reclame-inkomsten ook.

overigens ging de vraag in het lezersonderzoek over een betaalde premium mogelijkheid die dan zonder reclame zou zijn. dus dan mis je de reclameinkomsten en krijg je er geld van betaalde leden voor terug. dan zal het netto saldo voor jullie ongeveer gelijk blijven, niet?

Janjanssen98765 16 november 2016 om 12:31

Is wielerland niet ten onder gegaan toen ze geld gingen vragen?

Martin van den Bosch 16 november 2016 om 12:34
Quote:
Is wielerland niet ten onder gegaan toen ze geld gingen vragen?

Wielerland is geld gaan vragen voor iets wat ze eerder gratis aanboden. Dat zijn wij niet van plan. Concrete plannen zijn er nog niet, maar met dit onderzoek krijgen we beter een indruk hoe onze bezoekers hier over denken.

andor 16 november 2016 om 12:46

Ik lees wel eens die topics zoals het Lotto jumbo topic maar niet zo vaak. Als ik dan een tijdje achter loop of ik wil het nog een keertje teruglezen en ik wil bijvoorbeeld 70 pagina’s terug dan moet ik 70 keer terug klikken. Is dat wat makkelijker te maken ?bijvoorbeeld dat je 10 pagina’s kan skippen, dan hoef je maar 7keer te klikken

andor 16 november 2016 om 12:52

De reclames storen mij niet . Geld vragen hoop ik niet op dat is weer zo’n gedoe.

achtpuntzes 16 november 2016 om 12:52

wielerland is ten onder gegaan toen ze geen personeel meer hadden voor het plaatsen van nieuwsberichten en dit nog wel halverwege de Tour de France. de site bestaat nog, maar het laatste nieuwsbericht aldaar is alweer van 11 januari.

HoofdIsVrij 16 november 2016 om 13:05

Voor mij is wielerflits nu de Nederlandse nieuwssite wat betreft wielrennen. Tevens worden er nog steeds stappen gemaakt, mooi om te zien.

Naast wat ik heb ingevuld in de enquête, zou ik het wel interessant vinden, als Nederlander, als er een groter Vlaams segment komt (met Vlaamse redacteuren etc.). Volgens mij is momenteel een redelijk deel van de lezers Vlaams en een Vlaamse invalshoek (maar ook het commerciële potentieel) zouden voor mij een meerwaarde kunnen zijn.

billi 16 november 2016 om 14:03

@andor, in de http link het laatste cijfertje veranderen
http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/team-lottonl-jumbo-2017/page/4
als je de 4 in 2 veranderd kom je op blz 2

El_Magico777 16 november 2016 om 14:24
Quote:
Ik was een vaste kijker van Wielerflits Live. Ik snap dat het budget laag was en af en toe zag het er wat amateuristisch uit, maar ik waardeerde het initiatief zeer. Ik keek nooit de losse interviews op Wielerflits, maar de wekelijkse uitzending keek ik vaak live of later via Youtube. Jammer dat dit gestopt is.

dit + 1

billi 16 november 2016 om 15:20

@wielerflits, goed bezig
dit is nuttig en belangrijk
tip:
achteraf gaarne globaal bekend maken de bevindingen/resultaten van deze enquete,