LottoNL-Jumbo drie jaar in zee met Vifit Sport van Friesland Campina
De wielerploeg van LottoNL-Jumbo zal de komende jaren kunnen rekenen op extra steun. Zuivelgigant Friesland Campina heeft bekend gemaakt als co-sponsor in het gezamenlijke project te stappen. Door het binnenhalen van Friesland Campina, zal ook het budget van de wielerploeg omhoog gaan.
Het contract met Team Oranje, de overkoepelende BV waaronder beide sportploegen vallen, zal vandaag worden voorzien van de benodigde handtekeningen. Daarmee breidt LottoNL-Jumbo het aantal sponsoren uit naar vijf. Sinds 2015 zijn De Lotto, Jumbo, Bianchi en BrandLoyalty al geldschieter van de ploeg.
Update 14.00 uur
Wielerploeg LottoNL-Jumbo gaat definitief in zee met productlijn Vifit Sport, een merk van Friesland Campina. Het contract gaat vanaf 2018 in en heeft een duur van drie jaar. De naam Vifit Sport zal de komende seizoenen hoogstwaarschijnlijk op de mouw van de Nederlandse ploeg te zien zijn.
Vifit Sport is pas sinds mei op de markt en is speciaal voor de wielerploeg ontwikkeld. Momenteel is het alleen te verkrijgen in Nederland, maar per september gaat de productlijn internationaal.
“Friesland Campina heeft de intentie om in de toekomst de samenwerking uit te breiden en te intensiveren”, valt te lezen op de ploegsite.”Het is fantastisch nieuws dat een Nederlandse multinational ervoor kiest om in de wielersport te stappen. Deze sponsoring is een belangrijke aanvulling op de sponsoring van Lotto, Jumbo, BrandLoyalty en Bianchi”, zegt teammanager Richard Plugge.
Roelof Joosten, CEO van Friesland Campina, is eveneens verheugd: “De sporters van Team LottoNL-Jumbo laten zien hoe belangrijk goede voeding is om een topprestatie te kunnen leveren. Deze samenwerking zien we als de start van een langdurige samenwerking.”
Hangt helemaal af van het type onderzoek en de vooraf gewenste resultaten in deze, wetenschap werkt niet per definitie 1 kant op he.
Drollen op het tenue lijkt me meer wat voor Sunweb wanneer ze met Dumoulin hun volgende grote ronde gaan binnenhalen.
m.a.w. resultaten van "onafhankelijke" onderzoeken zijn te koop, zoals eerder in het nieuws kwam....
Het maakt idd echt niks uit wat er in een bericht staat over Tlj het is altijd gezeik.
Gelukkig weten de meesten hier wel dat het altijd dezelfde negatievelingen zijn. Misschien moeten we maar eens beginnen om deze heren gewoon te negeren ;)
En kritiekloos naar TLJ? Een onderwerp wat kritischer benaderd wordt is er niet op WF..
Edit: en nu Gesink ook
Ach de geitewollen sokken verschijnen ook op WF. Zonder boeren geen eten.
In België heb je nóg nadrukkelijker dan in Nederland verschillende kampen, die elkaar met name in het klassieke voorjaar het leven zuur maken.
Ooit op een melkveehouderij in een megastal geweest? Vast niet. Het woord megastal mag dan een negatief woord zijn maar het is een waar koeienhotel, met veel licht, ruimte en rust. De koeien liggen op watermatrassen, lopen op constant schone roosters, op elke hoek schoon vers drinkwater wat continu word gefilterd. Ze kunnen eten wanneer ze willen, zich laten masseren door de vele automatisch ronddraaiende borstels die overal hangen. Als het te warm word gaan de ventilatoren automatisch aan voor een lekker fris briesje. Dus hoezo worden de koeien uitgeknepen? Als je er niks van weet hou je dan stil van in plaats onzin te verkondigen
Die koeien waar jij zo positief over spreeekt mogen natuurlijk ook vrij in het voorjaar en in de zomer in het weiland rondlopen veronderstel ik naar jouw positief geluid over de veeteelt ?
En nog iets , nooit iemand vertellen zijn mond te houden , ook al heeft die ander eventueel een verhaal wat jou niet bevalt. Jouw verhaal bevalt mij niet maar ik heb respect voor jouw mening en dat is iets waar iedereen recht op heeft.
Supermarktketens houden elkaar scherp in de gaten, zo is er zelfs sprake van bedrijfsspionage, wanneer een A-merk aan de een meer zou berekenen dan aan een ander is er een probleem.
Promotionele activiteiten maken vaak het verschil.
Grote kans dat JUMBO stopt na de O.S., zeker wanneer Sven Kramer verkast, maar deze nieuwe partner, samen met het fietsenmerk, moeten toch wat in de melk te brokkelen hebben....