De reacties op WielerFlits gaan veranderen

De reacties op WielerFlits gaan veranderen
woensdag 17 augustus 2022 om 10:13

De reacties op WielerFlits gaan veranderen. Binnenkort verdwijnt de chronologische weergaven en introduceren we een sortering op basis van het aantal duimpjes omhoog en duimpjes omlaag. Onze bezoeker, jij dus, bepaalt welke reactie bovenaan verschijnt.

Sinds het prille begin van WielerFlits in 2008 is het mogelijk om te reageren onder onze nieuwsberichten. Het is een belangrijke schakel in het succes van dit platform.

Waarom doen we dit?
Door onze groei in bezoekers is door de jaren heen ook het aantal reacties sterk toegenomen. Maar niet iedere reactie is van dezelfde kwaliteit. Naast de inhoudelijke discussies die jullie voeren, en waar mijn collega’s en ik ons graag in mengen, zijn er ook bezoekers die bewust of onbewust de sfeer verstoren.

Provocaties, schuttingtaal en ongefundeerde verdachtmakingen verwijderen wij pro-actief. In onze huisregels staat gedetailleerd beschreven wat wij toelaten. Reacties die niet aan de huisregels voldoen, kunnen via het driehoekje ook gemeld worden aan de redactie, waarna wij ze beoordelen.

Stem van de community
Aan de reactiefunctie verandert dus niets. Enkel de sortering gaat op de schop. Degene die als eerste een reactie plaatst, blijft niet meer automatisch bovenaan staan. Die plek is bestemd voor de bijdrage met de meeste duimpjes omhoog.

Onder iedere reactie verschijnen twee icoontjes; een duimpje omhoog en een duimpje omlaag

Onder iedere reactie verschijnen twee icoontjes; een duimpje omhoog en een duimpje omlaag. Iedere ingelogde gebruiker kan de duimpjes uitdelen.

Wie WielerFlits al jaren bezoekt, maar geen reacties schrijft, kan nu toch laagdrempelig meedoen in de community. Samen bepalen jullie welke bijdrage de meeste aandacht verdient.

Reageer
Ik ben benieuwd wat jullie van deze aanpassing vinden. Laat het weten in de reacties. Let op: dit is nog de huidige sortering, dus wie als eerste reageert, staat bovenaan. 😉

Dit artikel delen:

198 Reacties

FW07 17 augustus 2022 om 10:18

Ik ben hier geen fan van. Krijg je ‘ongewenste’ meningen die dan helemaal omlaag staan. Wil toch ook een discussie houden over verschillende standpunten in plaats van dat het een populariteitswedstrijd wordt en wie het meest gevatte antwoord geeft.

1
De Dikke Dromedaris van Diemen-Zuid 17 augustus 2022 om 10:25

Duimpje omhoog!

0
Cornelius 17 augustus 2022 om 10:35

Mee eens. Als dit per se moet, dan mss beter zoiets als bij IMDb, waar de lezer zelf de volgorde van recensies kan kiezen: chronologisch of populariteit.

0
Man met de hamer 17 augustus 2022 om 10:36

Gedachtewisselingen worden dan wel moeilijker te volgen te, als de pagina indeling steeds verandert. Popiejopie grappenmakers daarentegen scoren er op los. Populisme, het is een trend.

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 10:37

Goede optie van cornelius: geef de lezer de keuze… Dan kun je na 6 maanden ook zien wat voorkeur van de lezer is: chrono of duimpjes…

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:39

Ik wil ook graag de keuze houden om chronologisch te blijven lezen, duimpje omhoog voor deze suggestie.

0
jappe666 17 augustus 2022 om 10:39

Mee eens, er zijn wel een aantal onderwerpen/personen waar de community heel uitgesproken voor of tegen zijn. Ik kan me voorstellen dat tegendraadse geluiden per definitie al een heleboel negatieve duimjes zullen krijgen, ook al zijn ze terecht, onderbouwd, gemeend,… Dat kan een boel discussies net meteen in de kiem smoren.

Misschien is een gulden middenweg de oplossing, waarbij bv de populairste reactie(s) er bovenaan nog eens extra wordt uitgelicht in een apart blokje, maar dat de rest wel bij het huidige blijft?

0
6feet 17 augustus 2022 om 11:18

Helemaal mee eens. Ik lees vooral mee en ben voor het leesbaar houden van discussies. Dat hoort op chronologische volgorde.

0

Mee eens, beide opties beschikbaar houden.

0
Mountainking 17 augustus 2022 om 12:18

Meer filteropties voor de volgorde wat mij betreft:
Oudste berichten eerst
Nieuwste berichten eerst
Populairste berichten eerst
Minst populaire berichten eerst
Mijn reacties (om later nog een keer te kunnen checken)
Eventueel door de redactie uitgelichte berichten

0
Jungle Man 17 augustus 2022 om 13:15

Wellicht een idee om de sortering als optie bij de gebruikers neer te leggen.
In eerste instantie dacht ik dat het wf idee goed was maar ben nu overtuigd door reacties dat er een kans gaat zijn dat minder populaire kritieken naar een lagere rangorde verdwijnen.

0
EricV 17 augustus 2022 om 13:55

Eens met chronologisch houden

0
uit de waaier 17 augustus 2022 om 14:39

Ik verwacht veel duimpjes omhoog.

0
Barry Batsbak 17 augustus 2022 om 10:24

Wheely wint hands down.

0
De Dikke Dromedaris van Diemen-Zuid 17 augustus 2022 om 10:26

Nog een duimpje omhoog! ;-)

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:30

En nog een duimpje omhoog!

0
Man met de hamer 17 augustus 2022 om 10:33

Hands down is zeker Engels voor duimpje omlaag?

0
Limal 17 augustus 2022 om 10:47

@RealWheely is back, duimpje omhoog!

0

ik vrees dat die ouwe batsbeer met al zijn modellen maximaal zal inspelen op de duimpjes.

0
Romerike 17 augustus 2022 om 10:30

Tellen alleen de duimpjes? Of worden het aantal reacties op een reactie ook meegenomen?

0
Bizziecle 17 augustus 2022 om 10:32

Goede reactie

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:33

Ja goede reactie, duimpje omhoog

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 10:35

krijgt een reactie op een post ook mogelijkheid tot duimpje? reacties op posts zouden niet moeten verschuiven namelijk, anders vervaagt een discussie.

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:37

Goed reactie voorwiel, duimpje omhoog.

0
jappe666 17 augustus 2022 om 10:31

Blijven aan elkaar gehaakte antwoorden (via de beantwoorden-knop) wel aan elkaar gelinkt, of komen die ook allemaal door elkaar?

Verder vind ik het wel niet erg laagdrempelig, als je telkens moet inloggen om een duimpje te kunnen geven. Je wordt er immers nogal regelmatig uitgegooid. Als je zelf een reactie wil toevoegen kan ik me voorstellen dat je nog wel even inlogt, maar om gewoon een duimpje te geven?

Is dit trouwens enkel van toepassing onder de echte nieuwsberichten, of ook op het forum? Wat dat kan vooral bij de spelletjes heel verwarrend worden vrees ik.

0
Maxim Horssels 17 augustus 2022 om 10:38

Aan elkaar gehaakte antwoorden blijven gewoon aan de reacties vastgebonden. De duimpjes worden alleen ingevoerd op nieuwsberichten. Het forum en Volg hier-topics blijven chronologisch.

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 10:42

wat is dan het verschil tussen reacties op nieuwsberichten en fora?

0
Mystery Rider 17 augustus 2022 om 11:26

Dus Maxim, kunnen we alleen een duimpje geven op de originele reactie of ook op de gelinkte reacties – en indien dat het geval is – is dan de som van alle duimpjes omhoog en omlaag wat de volgorde bepaalt?

Soms is een reactie op een originele post namelijk veel interessanter dan de originele reactie…

0
Marik 17 augustus 2022 om 15:47

Ik ga mee met mystery rider. En anders gaan mensen niet meer reageren onder een bericht, maar een reactie als nieuw bericht schrijven.

0
Michiel 17 augustus 2022 om 10:32

Gadverdamme, een verdedeld facebook. Dan blijf ik alleen nog posten op JV en muziek forum. Voer voor narcisten, thumb down

0
castroviejo 17 augustus 2022 om 10:41

Duimpje omhoog

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 10:33

Ingewikkeld.

Ik begrijp de hang naar vermindering van stemmingmakerij. Aan de andere kant wordt het wel heel erg democratisch zo, waarbij de minderheid per definitie weinig ruimte krijgt. Afwijkende meningen houd je altijd en wat is daar mis mee, zou je zeggen… Vergt wel wat meer moderatie; misschien eerder daar op inzetten? posts die op de man gericht zijn verwijderen?

Mijn ervaring is dat afwijkende meningen prima kunnen worden gepareerd door anderen, waardoor echt ‘stemmingmakende’ posts (wat is stemmingmakend?) vanzelf verdwijnen in de massa…

0
appiett 17 augustus 2022 om 10:49

Goed punt, van de andere kant. De laatste jaren werd ik wel eens moe van al die pipo’s die er alleen maar kwamen om te provoceren.
(Zwaar pro of anti, Jumbo/REV/Patlev/Ned-Vlaanderen…etc)
Dus laten we het een periode (tot Lombardije?) Aankijken.
Is het niks, kan Wielerflits weer terug of het aanpassen.

0
Schnap 17 augustus 2022 om 10:49

Eens! De toegevoegde waarde van een duim omlaag zie ik niet. Duim om hoog voor goed onderbouwde comments wel. Voorkeur voor mij zou zijn om alleen een duim om hoog te introduceren (of +1 om er geen Facebook van te maken) en ook de keuze of je chronologische volgorde wilt of obv duimpje om hoog.

0

Moderatie heeft als het goed is geen enkele invloed op het posten van afwijkende meningen. Moderatie gaat over zaken als beledigen, schelden en niet onderbouwde beschuldigingen en verdachtmakingen. En volgens mij is dat wat WF ook doet.

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 11:49

Dat laatste bedoel ik ook Wim, op de man spelen of beledigen vanuit emotie: weg ermee.

0
Marik 17 augustus 2022 om 10:35

Wat een vreemde verandering. Ik voorspel nog meer een Nederland – België/voorkeurenstrijd waarbij de meeste stemmen gelden en het meer een populariteitsshow wordt dan dat iedereen dezelfde kansen heeft om gezien te worden.

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:36

Kun je ook zien wie je de duimpjes omlaag geeft?

Zo ja dan wordt dat nog gezellig… ;-)

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 10:37

duimpje omhoog

0
Maxim Horssels 17 augustus 2022 om 10:40

Het uitdelen van de duimpjes is anoniem. ;)

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:51

Gelukkig maar, duimpje omhoog.

0
Jean Dumas 17 augustus 2022 om 11:04

Dat is ongezellig, duimpjes omlaag.

0
castroviejo 17 augustus 2022 om 10:41

Waarom niet zoals bij nu.nl waar je kunt kiezen welke volgorde. Nu wordt het een populariteitspol. Daarbij is het juist prettig om op volgorde te lezen en weet je of jou reactie niet al een keer gepost is door iemand anders en kun je een discussie prettiger volgen.

0
Limal 17 augustus 2022 om 10:44

Mijn voorspelling: de meest polariserende reacties zullen altijd bovenaan terechtkomen, want die genereren steevast de meeste reacties. Met andere woorden: ik zie de polarisatie rond topics als NL-BE, TJV, QSA, WvA, MvdP, PatLef, etc enkel nog verder ontsporen vanwege dit 'popularity contest' systeem.

Een strategie zoals The Guardian hanteert, met interessante reacties die door de redactie uitgelicht en bovenaan geplaatst worden, zou veel beter zijn.

En zoals anderen aanhalen, er *moet* ook de mogelijkheid blijven bestaan om gemakkelijk de meest recente reacties te kunnen lezen. (ik ken geen enkele website waar men niet kan switchen naar een chronologische volgorde…)

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 11:02

Dat guardian -systeem suggereert sencuur. Zou zeker niet mijn voorkeur hebben. Verder gaat het volgens mij niet om de meeste reacties, maar om de meeste duimpjes…

0

Ik vind dat Guardianmodel vreselijk. Daar wordt eigenlijk altijd gekozen voor open deuren, cliche’s en “sympathieke” opmerkingen. Een afwijkende, maar interessante en goed onderbouwde , mening komt daar eigenlijk nooit boven drijven.

0

Quincy, dat suggereert helemaal geen censuur. Niemand wordt op die manier de mond gesnoerd. Dus “censuur” is echt onzin. Maar zoals ik hierboven schrijf levert het zelden interessante keuzes op, maar vooral breed gedeelde meningen.

0
Limal 17 augustus 2022 om 11:12

Je kan het oneens zijn met welke reacties de The Guardian redactie uitlicht (persoonlijk ben ik dat niet), maar het systeem zelf vind ik beter. Van de Wielerflits-redactie kan je zeggen wat je wil, maar controverse vermijden ze zeker niet ten allen koste, dus hun 'picks' zouden je misschien wel verrassen. En als voornamelijk Nico zich hiermee gaat bezighouden dan kunnen ze het "Dick's Picks" noemen xD

Het systeem dat The Guardian toepast is inderdaad allesbehalve censuur – naast de 'Guardian Picks' die bovenaan staan kan je ook gewoon kiezen voor 'Newest', 'Oldest' en 'Recommendations' (dit laatste is het aantal duimpjes omhoog, wat dus een variant is op het 'netto aantal duimpjes' dat WF lijkt te gaan toepassen).

0
Wheely 17 augustus 2022 om 11:55

Aangezien de duimpjes anoniem zijn zullen we nooit weten of WF toch niet stiekem het Guardian systeem hanteert…

0
11 na 11 17 augustus 2022 om 10:44

Wat gebeurt er wanneer ik reageer op een bericht dat bovenaan staat? Mijn bericht is nieuw, heeft dus nog geen duimpjes, en komt helemaal onderaan te staan waar niemand het leest indien ik niet snel genoeg reageer? Onderaan bij berichten waar het qua inhoud mogelijk niets mee te maken heeft?

Of blijft mijn reactie, zelfs al is het een giftige met vele duimpjes omlaag, vlak onder het bericht waarop ik reageer dat bovenaan staat met vele duimpjes omhoog? Ik vermoed van niet.

Blijft dus een punt dat als je 's avonds reageert op een artikel dat 's morgens geplaatst werd, dat ''geen kat'' die reactie nog gaat lezen wanneer er reeds 50 reacties met duimpjes boven staan, ongeacht of het een reactie is op het artikel of op een andere reactie.

En wat met aanpassingen? Kunnen we strategisch berichten aanpassen? Eerst wat leuk doen, positieve duimpjes krijgen, nadien de boel aanpassen en een bericht met giftige inhoud staat bovenaan met een hoop duimpjes omhoog?

0
Quincy Adams (aka voorwiel) 17 augustus 2022 om 11:03

Goed punt, 11. Nu moet je er als de kippen bij zijn om iets te mogen vertellen. Leuk deze discussie!

0
Melkzuur 17 augustus 2022 om 11:20

Heel goed punt! En ineens ook een goede reden om het NIET te doen.

0
klootje kriekeljon 18 augustus 2022 om 00:54

Dit is idd nog wel het grootste nadeel van dit systeem. In het verlengde daarvan ga je een nieuw fenomeen krijgen waarin sommige leden nog meer als de kippen er bij zijn om op elke scheet te reageren.

Laat ajb de optie over om chronologisch in te kunnen stellen. Want je wilt echt kunnen switchen om discussies goed te kunnen blijven lezen. Verder snap ik de keuze wel.

0
Koers 17 augustus 2022 om 10:45

Maar dan moet je in een populair artikel dus zoeken naar de nieuwe reacties. En ook bij de ‘volg hier’ wordt dat een probleem, tenzij het daar uitgezet kan worden. 1 like, en je schuift ineens helemaal naar boven. En heb je zelf een vraag gesteld, dan weet je later ook niet meer waar die staat. Maar goed misschien valt het allemaal mee.
Liever had ik gezien dat je een melding krijgt wanneer iemand op je reageert.

Maar goed ik ken het gele leger, mijn vrouwonvriendelijke opmerkingen zijn altijd weer goed voor een plek op het hoogste schavotje.

0
Wheely 17 augustus 2022 om 10:51

Goed punt, duimpje omhoog.

Waarschijnlijk bijven de allernieuwste reacties nog wel onderaan de website staan zoals dat nu ook zo is.

0
Romerike 17 augustus 2022 om 10:51

Daar haal je een goed punt aan, het zoeken naar nieuwe reacties. Dit wordt dus de hele tijd “heb ik deze reactie al gelezen of niet”.

0
Koers 17 augustus 2022 om 11:07

Maxim heeft hierboven al gereageerd dat de 'Volg hier' uitgezonderd zijn, dus daar was al aan gedacht.

Ik zie wel wat in een hand-functie bij artikelen over verboden middelen: steek ik wel of niet mijn hand in het vuur voor deze renner.

@Wheely, ja maar bij drukke artikelen knal je mogelijk met 1 like meer of minder al weer een pagina op ofzo. En ga je dan naar de laatste pagina dan zie je dingen die je eerder al gelezen hebt maar weinig likes verdienden.

0

Dat duimpje omlaag wordt de deuad van het ego van Romans.

0
Panache 17 augustus 2022 om 11:02

Ik zie wel hoe het loopt. Er is vast over nagedacht, want de reacties (de community) zijn de motor achter het succes van wielerflits.
Aandachtspunt: programmeer ook een knop die enkel de reacties toont die nieuw zijn. Stel ik lees een bericht om 9:00 en dan nog eens om 13:30 dan wil ik graag een knop die enkel de nieuwe reacties af gaat. Ga je dat namelijk niet inbouwen dan is een bericht vaker bezoeken niet meer zinvol. Sowieso zou ‘oudste eerst’ ‘nieuwste eerst’ ‘populairste eerst’ altijd persoonlijk in te stellen moeten zijn waarbij Wielerflits dan ‘populairste eerst’ als startpunt instelt.

0
jonglins 17 augustus 2022 om 11:16

Helemaal eens. Hier dacht ik ook direct aan.
Ik kom vaak terug bij een bericht om nieuwe reacties te lezen. Dat dreigt op deze manier wel heel onoverzichtelijk te worden

0
Shinzawai 17 augustus 2022 om 11:04

Dit lijkt me geen verbetering en vooral een afwaardering van genuanceerde reacties ten gunste van extremere meningen. Bovendien raak je de draad van een discussie snel kwijt wanneer de volgorde constant verandert. Voor mij is dat zeker geen voordeel.

0
Jean Dumas 17 augustus 2022 om 11:05

Ik sta paf, wat gebeurt hier?

0

De volgende vernieuwing wordt een aparte pagina met de quizzen van Jean. Met daarop een subpagina over de voortgang van de weekendboodschappen. Worden hele populaire pagina’s durf ik nu al te voorspellen.

0
Diskob 17 augustus 2022 om 11:06

Zeer slecht idee, een chronologische ordening is cruciaal op een discussieforum. Wat je nu zal krijgen is dat enkel de meest controversiële berichten het meeste zichtbaar zullen zijn en beschaafde discussies steeds moeilijker te vinden/voeren zullen zijn. Overwinning voor de trolls, dit. Jammer.

0
Michiel 17 augustus 2022 om 11:10

Dat denk ik niet, de 'controversiële; reacties zullen veel duimpjes omlaag krijgen. En wat is controversiëel, iets wat afwijkt van de gangbare mening? Die zullen ergens verborgen onderaan komen te staan. En de 'dooddoeners' bovenaan

0
Diskob 17 augustus 2022 om 11:34

Het aantal reacties zal ook wel meespelen bij de rangschikking, dus trolgedrag zal beloond worden.

0
Michiel 17 augustus 2022 om 11:39

Dan niet reageren op den troll, je hebt het zelf in de hand. Ben het wel met je eens dat ook ik de duimpjes geen goed idee vindt. Vraag maar aan Simmons

0
Txirrindularitza 17 augustus 2022 om 11:07

Geef de gebruiker alsjeblieft de keuze om de volgorde wél chronologisch te houden. Anders wordt het een onoverzichtelijk zooitje, gelijk de feeds van Insta en Fb bv. Alles door elkaar heen, niets meer terug te vinden.

0
Verweggistan 17 augustus 2022 om 11:11

Duimpje omhoog :)

0
zacht 18 augustus 2022 om 13:01

Hands down de beste omschrijving van een potentieel probleem. Thumbs up.

…../ )
…..' /
—' (_____
……… ((__)
….. _ ((___)
……. -'((__)
–.___((_)

0
Kangoeroe-aanval op Goeree-Overflakkee 17 augustus 2022 om 11:10

Het is gedoemd tot mislukken, dit nieuwe initiatief. Ik vrees zelfs een tegengesteld effect. Het aantal trollen op een forum is vaak groter dan men denkt. Hen is er alles aan gelegen om juist de onzinnige en provocerende reacties zo hoog mogelijk in de ranglijst te krijgen. Dus vooral die berichten zullen vele duimpjes omhoog krijgen.

Maar reactie van WF, probeer het gerust uit. Jullie zullen er binnen de kortst mogelijke keren achter komen dat het niet werkt.

0
Verweggistan 17 augustus 2022 om 11:10

Reacties in chronologische volgorde en dan duimpjes is toch ook prima. Dan kun je nog vrij snel zien welke reacties de moeite zijn om te lezen. Want anders wordt het wel heel lastig reacties lezen als er bijv. nieuwe bijkomen.

0
Limal 17 augustus 2022 om 11:16

Tien duimpjes omhoog!

0
Mr_Japio 17 augustus 2022 om 11:48

Helemaal mee eens !

0
iLLan 17 augustus 2022 om 12:05

Dit had ik zelf nog even niet bedacht, maar vind ik wel een heel charmante oplossing! Tien duimpjes

De ouwe garde houdt nooit van verandering, ik weet de tijd nog dat er een live chat kwam, een volgens mij is die nu aardig ingeburgerd.

0
thorsen 17 augustus 2022 om 11:12

Ik zou ook graag de mogelijkheid hebben om te kiezen. Soms zal je gewoon even een paar ‘populaire’ reacties willen lezen om te zien wat er speelt, maar in andere gevallen wordt het bijna onmogelijk om nog nieuwe reacties te vinden zonder de timestamp van alle berichten te checken. Zeker in topics met meerdere pagina’s zal 95% van de berichten niet meer gelezen worden omdat ze steeds verschuiven, je niet van te voren weet of je die al had gezien. En je soms geen flauw idee hebt waar ze op inhaken.

Ook is er nog het aspect van berichten die worden aangevuld, of ontwikkelingen die spelen tijdens de discussie. Daar zal echt geen touw meer aan vast te knopen zijn als de reacties niet chronologisch staan.

0
Romerike 17 augustus 2022 om 11:21

Ok, spreken we dan met zijn allen af om overal een duimpje omhoog te geven? Dan blijft alles bij het oude. Deal….?

0
Craig Vanderswag 17 augustus 2022 om 11:21

Duimen maar dat dit goed gaat

0

Duimpje omhoog.

0
SvenNysN1Fan 17 augustus 2022 om 11:22

Dit lijkt me een goede ontwikkeling. Voor de verdere devaluatie van deze website, om precies te zijn. Op deze manier krijgen de in overvloed zijnde Jumbo- alsmede Nederland-fans oneerbiedig de ruimte om op deze quasi Jumbo Visma-fansite elkaar incestueus en massé duimpjes te geven. De professionele onderbuikdansers zullen keihard afrekenen met zij die een afwijkende, doorgaans negatieve(re) mening hebben over Jumbo en/of Nederlanders. Gij een mening hebben die afwijkt van de norm? Gij wordt gecensureerd. Hoe durf je, over ONZE jongens? Veroordeeld tot de donkerste krochten van eender commentsectie. Immers, het moet wel gezellig blijven.

0
FW07 17 augustus 2022 om 11:35

Dit lijkt me de perfecte post om eens te testen hoe ver deze reactie in de top gaat komen met duimpjes omhoog.

0
SvenNysN1Fan 17 augustus 2022 om 11:40

De duimpjes moeten nog worden geïntroduceerd, maar ik sta nu al bijna op pagina twee! I rest my case.

0
iLLan 17 augustus 2022 om 12:06

Ik zou toch een duimpje omhoog hebben gegeven voor de woordkeuze. Bravo!

0
Anton van Valouwe 17 augustus 2022 om 11:27

kinderen duimen, wat een infantiel systeem!

0
Michiel 17 augustus 2022 om 12:20

Hear hear!

0
Klein Verzet 17 augustus 2022 om 12:32

Inderdaad. Hier ga ik niet aan meedoen. Wat anderen van een mening vinden zal me sowieso aan m’n reet roesten. Daarnaast heb ik ook nog eens een hekel aan stemvee waar de politieke correctheid vanaf druipt. Doe mij maar vlijmscherpe argumentaties en radicale inzichten die dwarsdoor het meningenveld heen snijden. Het liefst zonder al te veel taalfouten, aub.

0
Wheely 17 augustus 2022 om 12:43

Het is "dwars door" maar één taalfout mag geloof ik nog van jou. ;-)

0

Net binnen

Populair

Materiaalzone