BEAT presenteert Buckaroo als sponsor, weinig veranderingen in tenue

BEAT presenteert Buckaroo als sponsor, weinig veranderingen in tenue

foto: BEAT Cycling

donderdag 13 januari 2022 om 11:52

BEAT Cycling heeft in Buckaroo een nieuwe sponsor gevonden. Het bedrijf is gericht op de service rondom betalingen en gevestigd in Nederland en België. Buckaroo krijgt een prominente plek op het nieuwe tenue van BEAT, namelijk aan de zijkant.

“Met Buckaroo hebben we nu een partner aan boord waar veel kennis ligt op het vlak van subscriptions en e-commerce en waarmee we volgende stappen gaan zetten in onze ontwikkeling“, laat manager Geert Broekhuizen weten.

Daar sluit Lars Smit van het bedrijf zich bij aan. “BEAT bouwt aan de sportploeg van de toekomst en vergroot haar bereik door proposities aan te bieden die gestoeld zijn op e-commerce en subscription modellen. Hier ligt de kracht en directe verbinding met de strategie die Buckaroo zelf nastreeft.”

Tenue blijft nagenoeg hetzelfde
Naast de nieuwe samenwerking heeft de Nederlandse continentale ploeg ook haar tenue voor 2022 gepresenteerd. Dat verschilt weinig met het ontwerp van vorig seizoen, toen het golvende patroon met blauw, wit en zwart zijn intrede deed. Sponsor Buckaroo staat dus op de zijkant en op de schouders vinden we KOGA terug. Op de mouw zijn FFWD en Vredestein nieuw en op de achterkant van de broek staat het merk JustBuyYourCar, dat was afgelopen seizoen nog JustLease.

Gisteren maakte BEAT Cycling haar selectie voor 2022 compleet met het aantrekken van de Belgische mountainbiker Jens Schuermans.

Dit artikel delen:

9 Reacties

5211 13 januari 2022 om 12:02

Mooi, een versterking voor BEAT om wederom een stapje meer te kunnen doen in haar ontwikkeling.
Blijft gewoon een prachtig concept, BEAT cycling.

platteprijs 13 januari 2022 om 12:21

Waarom vind je het een prachtig concept? Ze slagen er nu al een paar jaar niet in een stapje hoger te zetten.

5211 13 januari 2022 om 14:53

De wijze hoe men hun leden ( ik ben geen lid) erbij betrekt.
De andere insteek ook al zijn de stappen nog niet gemaakt waarna jij verwijst doet dat daar niet aan af.
Tenzij je puur en alleen de stap elk jaar omhoog als enig en absoluut criterium hanteert en dat is het niet.
Bovendien haakt men niet af maar blijft doorbouwen en valt het te prijzen dat men niet afhaakt maar doorzet. Daarmee is hun concept nog altijd uniek.

dit is mijn voorwiel 13 januari 2022 om 16:29

Crowdfunding… niet heel uniek in de wereld maar leuke benadering in de sport. Ik vraag me echter af of het niet veel te onvoorspelbare geldstroom is.

platteprijs 13 januari 2022 om 16:34

Met de club zit het wel snor, maar hun concept is pas geslaagd als ze een echte profploeg hebben. Op hun site hebben ze continu over hun ‘profploeg’, maar zijn die jongens wel echte profs? Ik weet het niet, maar het afhaken van Havik doet me daar toch aan twijfelen.

Gangmaker 13 januari 2022 om 13:06

Vorig jaar al gezien dat die witte letter op deze blauwe vlekachtige achtergrond vanaf afstand niet duidelijk zichtbaan is, toch houden ze zich aan hetzelfde hieraan vast. Sponsors willen toch wel duidelijk zichtbaar zijn. Doe die bij BEATdan geen marktonderzoek naar hun publiciteit of zo ?

5211 13 januari 2022 om 14:55

Daar heb je een punt Jos.
Zichtbaarheid lijkt mij inderdaad voor de sponsor van belang vooral wanneer dit beter kan.

Laura 13 januari 2022 om 21:23

Was ook het eerste waar ik aan dacht

Romāns Vainšteins 13 januari 2022 om 15:10

Ik heb er eens eentje van de weg af zien waaien toen hij bij WZW 5 achter een rijtje huizen het vlakke op kwam niet normaal. Met de polsjes op het stuur op de manier die nu niet meer mag en waar het geklaag trouwens snel over verstomd is.. eerlijk is eerlijk.

Dat was nog wel de herkenbare oude variant met zwart trouwens.

Reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Headlines

Materiaalzone

Populair