maandag 6 mei 2013 om 10:42
•
Volg in Google
Argos-ploegleider Engels: “We hadden op meer gehoopt”

foto: Sirotti
Argos-Shimano eindigde gisteren tijdens de ploegentijdrit op het eiland Ischia als laatste. De Nederlandse formatie moest in de rit over 17,4 kilometer meer dan een minuut toegeven op winnaar Sky. De ploeg had op meer gerekend, zo vertelde ploegleider Addy Engels tegen het ANP.
“Technisch reden de jongens een goede race. Het was alleen niet zo snel als verwacht en gepland,” geeft hij aan. De ploeg ging in de collectieve rit tegen de klok niet volluit. “We wilden niet te veel risico’s nemen met het oog op de etappe van morgen, maar we hadden natuurlijk wel op meer gerekend.”