Adrie van der Poel kritisch voor Wout van Aert: “Grootste fout die hij kan maken”
foto: Cor Vos
zaterdag 4 november 2023 om 09:02

Adrie van der Poel kritisch voor Wout van Aert: “Grootste fout die hij kan maken”

Wout van Aert vertelde een tijdje geleden dat hij in de toekomst meer de kat uit de boom wil kijken in de koers. Adrie van der Poel heeft nu aangegeven dat hij dat geen goed idee vindt. Dat vertelt de Nederlander in gesprek met Greg Van Avermaet en José De Cauwer bij Het Nieuwsblad.

“Als je ziet welke aanval Mathieu op zijn beste dagen in huis heeft, lijkt het voor niemand een goeie tactiek om met hem mee rond te draaien want op een bepaald moment word je toch achtergelaten. Niet alleen ik, maar ook andere kopmannen zullen voortaan de kat uit de boom kijken en hem laten doen. Ik heb al vaak gehad dat mijn enthousiasme wordt afgestraft door Mathieu”, aldus Van Aert bij Het Laatste Nieuws twee maanden geleden.

Van der Poel senior heeft zijn mening over de uitspraken van Van Aert. “Ik heb gelezen dat hij zijn koersgedrag wil aanpassen. Dat is de grootste fout die hij kan maken. Dan gaat hij tegen zijn natuur in gaan koersen.” Gespreksgenoot Van Avermaet is het eens. “Ik zou in zijn plaats niks veranderen. Er gaat een jaar komen dat het wel allemaal op zijn plaats valt.”

Puntjes van kritiek
Verder had Adrie ook zijn bedenkingen bij twee momenten. Ten eerste over Gent-Wevelgem, waar Van Aert de zege schonk aan ploeggenoot Christophe Laporte. “Iedereen mag doen wat hij wil, maar voor de wielersport zag dat er niet goed uit”, aldus Adrie. Tot slot had de oud-renner ook de EK-finale op de VAM-berg anders aangepakt. “Als Wout daar aantrekt voor De Lie, wint die de koers met vijftien lengtes voorsprong. Dan zou ik als bondscoach durven gokken: Ik neem alle shit op mij, maar we draaien de rollen om: Van Aert voor De Lie. Wat de tegenstand ook niet verwacht.'”

RIDE Magazine
45 Reacties
04-11-2023 09:56
Hij reed afgelopen seizoen toch al zo. In Milaan San Remo, de E3, de ronde en Parijs Roubaix.
    04-11-2023 14:44
    E3 en roubaix was wout heel defensief id finale. Milaas san remo niet. Daar heeft hij voor vdp het gat verkleind op ganna en pogacar. Denk niet dat mathieu nog zon versnelling in huis zou hebben moest hij dit zelf gedicht hebben met wout in zn wiel.
04-11-2023 09:20
[i]Edit redactie: Bedankt, is aangepast.[/i]
    04-11-2023 09:53
    @redactie
    Niet zo netjes dat jullie de volledige reactie van Whyze Katje wegvegen, want het ging wel over wat meer dan dat ene zinnetje dat jullie nu toegevoegd hebben.
    Een link naar Het Nieuwsblad artikel in jullie stuk zelf zou trouwens ook niet misstaan.
    04-11-2023 12:52
    Sowieso stoppen met dat bewerken van reacties die op een fout of foutje wijzen. Maakt een rare indruk. Gewoon een bedankje er onder plaatsen in de vorm van een eigen reactie.
    04-11-2023 15:51
    Eens. Je kunt nog beter de reactie helemaal weghalen in plaats van die ‘is ook zo ja, merci!’ dingen er tussen te laten staan. Merci voor wat?
    04-11-2023 16:03
    De onzichtbare reacties voor mensen die niet ingelogd zijn is ook nog niet teruggedraaid. De mededeling met de poll hierover hebben ze ook maar even laten verdwijnen. Veruit grootste gedeelte van de stemmers was voor terugdraaien maar dat komt de redactie niet zo uit geloof ik.
    04-11-2023 21:47
    Vreemde reactie van de redactie…….. Dank @Maillot à Pois voor jouw reactie :-)
04-11-2023 12:24
Wat lul je weer moeilijk RV.
04-11-2023 09:34
Adrie heeft altijd zijn mening maar doet dit op een redelijk beleefde manier en vaak zit er redelijk wat waarheid in. Dat van de lie zou mij straf lijken zoveel heeft die ook niet gewerkt en de enige keer dat hij echt doortrok was bergop tegen 25 km/h dus dat is niet dat hij een sprint aantrekt tegen 60 km/h qua extra luchtweerstand. Misschien had de lie wel nipt gewonnen want ik ga niet beweren dat wva vol blijft gaan de laatste 50 meter gezien het om laporte ging. Over dat kat uit de boom kijken ben ik het wel grotendeels eens, wva moet gewoon soms iets slimmer koersen maar op zijn pozattos de shadow spelen gaat niet veel bijbrengen. Je moet gewoon vermijden dat vdp met zijn benen vol poeder blijft zitten en dat begint al door te vermijden dat je zelf gaten gaat toerijden met vdp knal in het wiel. Ik denk dat hij eerder momenten van onoplettendheid van de tegenstand moet benutten om dan zelf aan te vallen, in een man tegen man tijdrit maakt hij meer kans, vdp gaat altijd explosiever blijven dus gewoon in zijn wiel zitten gaat niet echt helpen.
04-11-2023 10:20
Adrie heeft wel gelijk. Wout moet eens nagaan op welke manier hij zijn - in mijns inziens- mooiste overwinning heeft behaald: de Calais-rit in TdF 2022. Die heeft hij niet gewonnen door de kat uit de boom te kijken, maar door actief en attractief te koersen.
    04-11-2023 10:42
    Klopt of de strade 2020, maar dat waren koersen waar vdp slecht was en dan koerst wva helemaal anders, vdp heeft sowieso een deels verlammend effect doordat hij al te vaak uit het wiel werd gekletst op zijn topdagen. Vdp gebruikt ook bijna altijd hetzelfde recept om zeker te zijn dat wva zal lossen, wout eerst een lange kopbeurt laten doen en dan wegpoefen, als de koers maar lang genoeg is geweest lost wva dan praktisch altijd en laat hij zijn kopje wat hangen.

    Ik heb ook gewoon liever dat iedereen met open vizier koerst, dat vdp dan 80% van de tijd wint is een logisch gevolg met zijn versnelling na een lange koers.
04-11-2023 10:16
Oneens met de casus Laporte: ik vind het op zich te billijken dat daar de zege weggegeven werd vanwege ook de jaargang er voor. Laporte is de laatste man voor van Aert in nog een aantal jaargangen jagen op RvV en PR, als je dat een Gent Wevelgem kost moet dat maar. Qua slecht uitzien valt dat ook ver in het niet bij afgelopen vuelta (waar Vingegaard feitelijk hetzelfde op een nog hoger niveau doet)..

Meer eens qua dat EK maar het is natuurlijk wel wat moeilijk in te schatten en eerder een boodschap richting die Vanthourenhout. Straks op de OS krijg je hetzelfde weer: wijs aub geen kopman aan en de koers uitwijzen hoe en wat.
    04-11-2023 10:27
    Eens. Vwrachil tussen de vuelta en GW hierbij is ook nog dat hoewel Van Aert Laporte zeker had kunnen verslaan, hij biet had gewonnen door op de laatste keer kemmel alleen weg te rijden en weg te blijven. Jumbo had Laporte zeker nog nodig op die vlakke kilometers na de kemmel om te winnen, los van of de winnaar Wout of Christophe had geheten. Met hoe sterk Roglic en Vingegaard ind e vuelta waren hadden ze kuss niet nosdg om te winnen als ze daarvoor gegaan waren. En hiteindelijk heeft Kuss de vuelt ook niet onterecht gewonnen. Ja Roglic en Vignegaard zaten na de angliru gevangen in de tactiek dat Kuss moest winnen en verloren tijd toen kuss in die ontsnapping zat, maar in de ploegentijdrit zaten Kuss en Roglic gevangen in het wachten op Vignegaard, op de Tournalet zaten Roglic en Kuss(die toen misschien wel net zo sterk als Vignegaard was) gevangen achter Vignegaard en ook in etappe 16 pakte Vignegaard veel tijd omdat er daarachtwr niemand reed en Roglic en Kuss logischerwijs ook niet mochten rijden. En in etappe 18 leek Kuss mij wel sterker te reageren op de tegenstanders dan Roglic. Hiteindelijk denk ik dat Vignegaard wel de sterkste was, maar hij heeft ook veel tijd gepakt juist door de ploegentactiek.
    04-11-2023 11:05
    @Panamaman29
    Ben het met veel wat je schrijft eens, maar niet dat Kuss en Roglic achter Vingegaard gevangen zaten.
    De afspraak daar leek heel duidelijk: je mag je eigen koers rijden, zolang je maar geen concurrenten naar je teamgenoot meesleept.
    Op het moment dat Vingegaard gaat zie je ook dat Mas en/of Ayuso probereren te volgen, maar het tempo niet kunnen of willen volgen.
    Dit in tegenstelling tot de aanvalspogingen van Kuss en Roglic.
04-11-2023 09:27
Voor mijn gevoel mist dit artikel wat context en is het een lading sappige quotes die hier bij de comments voor de nodige discussie moeten zorgen. Adrie is normaliter de bedachtzame beschouwer en niet de schreeuwlelijk zoals dit artikel doet vermoeden. Maar to the point, indien Adrie werkelijk fel en tegensputterend verklaart dat Wout vooral niet de kat uit de boom moet kijken in de klassiekers, dan dank ik dat dit voor Wout dus een prima tactiek is. Adrie komt in deze op voor het belang van zijn zoon en een afwachtende Van Aert is kennelijk niet in het belang van de kansen van Mathieu. Prima, zo werkt topwielrennen. In wielrennen wint soms de sterkste, soms de slimste en soms de gelukkigste.
    04-11-2023 10:51
    Ik geloof niet dat Adrie dingen zegt die in het voordeel van zijn zoon kunnen uitpakken.
04-11-2023 12:54
Het is niet dat Van Aert gewoon op het wiel moet beginnen te rijden van VDP of Pogacar, ze moeten met de hele ploeg anders rijden.

Niet meer controleren en de koers ‘hard maken’ om Van Aert af te zetten in de diepe finale voor een man-tegen-man-gevecht tegen VDP en Pogi. Wel om beurten aanvallen en de andere ploegen in het defensief drukken. Daar zijn ze nog maar amper in geslaagd, maar hebben ze met Laporte, Van Baarle, en nu ook Jorgenson en eventueel Benoot gewoon de mannen voor.

Van Aert zelf moet ook zeker aanvallen en vooraan proberen te rijden. Alleen moet hij niet meer vol meerijden met VDP of Pogacar als ze met 3 op weg zijn naar een laatste keer Oude Kwaremont of Le Tolfe, want dan is hij gezien. Dán moet je naar de bijen achter je wijzen en in het wiel kruipen.

Man tegen man lijkt het gewoon moeilijk in koersen als de Ronde van Vlaanderen, maar bv. ook Strade en misschien MSR. Dan zijn er andere mannen explosiever.

Bijna altijd is het zo geweest dat Van Aert een aanval beantwoordt van VDP of Pogi en dan vol meerijdt met die mannen. Neen dus, hij moet ofwel zelf vroeger aanvallen, ofwel zorgen dat er een ploegmaat vooraan zit.

Eigenlijk moet hij dus niet defensiever maar juist offensiever koersen. Maar wel slimmer zijn in de inspanningen, in de wetenschap dat hij op de hellingen de lichtere mannen niet kan volgen. Niet zijn energie steken in ronddraaien, wel in zelf prikken. En als dat niet lukt, ploegmaten laten wegrijden.
Als je individueel niet de sterkste bent maar wel collectief, is dat pure wielerlogica.
    04-11-2023 14:06
    "Van Aert zelf moet ook zeker aanvallen en vooraan proberen te rijden. Alleen moet hij niet meer vol meerijden met VDP of Pogacar als ze met 3 op weg zijn naar een laatste keer Oude Kwaremont of Le Tolfe, want dan is hij gezien. Dán moet je naar de bijen achter je wijzen en in het wiel kruipen."

    Op papier een logische tactiek, maar ik denk dat er op onconventionele wijze mee om wordt gegaan. Iets doet mij vermoeden dat MvdP en Pogacar dan om beurten demarreren en Van Aert dwingen het gat dicht te rijden. Ze worden dan tot zo'n verbond gedwongen.
    04-11-2023 14:35
    Ik wil absoluut niet zeggen dat ze dan wel zeker gaan winnen. Uiteraard gaan andere renners en ploegen zich daar ook aan aanpassen.

    Maar de sterkte van TJV ligt in het collectieve, en niet bij Van Aert in een rechtstreeks duel met VDP en Pogi als er heuvels in de finale liggen. Zij hebben als enige ploeg zoveel favorieten aan boord (Laporte, Van Baarle, Jorgenson, Kooij…) en zetten daar dan ook beter op in dan nog maar een keer te hopen dat Van Aert de besten dit keer wel kan volgen op een explosieve helling.

    Om binnen jouw voorbeeld te blijven: in een ideaal scenario zit Van Aert in het wiel bij Pogi en VDP maar rijdt er wel nog een TJV-ploegmaat vóór, waardoor ze allebei wel moéten doorrijden.
    Verder is het natuurlijk altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan, want al die andere renners in het peloton willen natuurlijk ook VDP en Pogacar verslaan en komen vaak niet eens zo dicht in de buurt als Van Aert.
    04-11-2023 16:16
    Ik snap oprecht niet waarom mensen blijven verwijzen naar samenwerken tussen ploegen want het gebeurd zelden. Dat is zoals tijdens de start van de Vuelta, hoeveel posters hadden het er niet over dat ploegen gingen samenwerken om Remco te pakken. Aleja, waarom zouden DE twee wereldtoppers die iedereen er op eendaagse er kunnen opleggen samenwerken om een andere renner te doen verliezen. Ik geloof dat Mathieu en Pogacar elkaar wel liggen, maar dat ze vrienden zijn die elkaar een klassieker of monument cadeau doen lijkt me ook wel heel sterk. Mss dat ze wel samen Jumbo proberen te kraken door om de beurt weg te springen en te wachten als niemand komt, maar elkaar laten wegrijden...
    04-11-2023 16:37
    Lastige is dat renners als Mathieu en Pogi niet gaan linkeballen als ze samen zitten. Die zullen gewoon kop over kop blijven rijden als Wout weg rijdt. Als de benen komend jaar net zo zijn als dit jaar, dan heeft Wout gewoon een probleem.

    Ik denk dat de kunst hem eerder gaat zitten in het ploegenspel. Proberen om niet in de man tegen man tegen man strijd uit te komen. Maar om tactisch het voordeel te kunnen hebben door een ploeggenoot voorop. Alleen is het daarvan weer de vraag of de anderen dit laten gebeuren.

    Maar passief rijden is denk ik niet de route naar succes voor hemzelf.
04-11-2023 14:49
Ik adviseer een psycholoog voor Wout om zo van zijn MVDP obsessie af te komen.
Wout rijdt op zijn best wanneer Matthieu niet meedoet.
    04-11-2023 15:19
    Weet niet in welke mate dat iets psychologisch is. Denk Van der Poel en Pogacar weg in veel van die koersen, en Van Aert is nog steeds de volgende in de uitslag.

    Zelfs op een explosieve helling is Van Aert nog altijd beter dan 99% van het peloton, alleen zijn er daar op dit moment 2 (in het verleden ook Alaphilippe) nog beter in. Toen Van Aert wegreed op de Paterberg in de E3 of de Bosberg in de Omloop vorig jaar of op de Kemmelberg dit jaar, waren de 2 anderen er gewoon niet bij. Dus evengoed waren Pogi en VDP daar misschien nog van hem kunnen wegrijden.

    In de grote koersen die hij won, waren VDP en Pogi er vaak niet bij (Amstel, Gent-Wevelgem, E3 '22, Omloop, Plouay) of wat minder (Strade en MSR 2020). Dan lijkt het misschien of Van Aert blokkeert maar zijn er gewoon 2 fysiek nog iets sterker.

    Dit jaar kon Van Aert ze wel kloppen in de E3, maar zei hij achteraf dat hij het gevoel had een 'laffe coureur' te zijn omdat hij veel in het wiel had gezeten. Maar die koers won hij dus wel. In die zin snap ik Adrie wel, want Van Aert moet echt afstappen van de renner die hij van nature is en leper, sluwer gaan koersen als hij ze toch wil verslaan. Na de pijn van al die 2de plekken, denk ik dat hij daar wel stilaan klaar voor is.
    04-11-2023 15:53
    Ik hoop eerder op een trainer die hem gaat trainen als een eendagsrenner voor de vlaamse klassiekers en niet om weer 3 weken top te zijn in de tdf. Dan moet zijn ploeg daar ook in meegaan natuurlijk. Vdp zal altijd explosiever zijn maar hij lost vrijwel altijd pas na 5u30 koers, alsof zijn energietank dan gewoon leegloopt, als ze dat kunnen rekken naar 6u30 komt hij ook al wel wat verder. Bij Roglic zie ik dat ook in die paar monumenten dat hij gereden heeft (die winst in lbl was een gelukje daar was hij helemaal niet de beste), ook met dezelfde trainer, misschien zijn er wel betere trainers voor dat type koersen maar het kan evengoed een beperking zijn van wva.
05-11-2023 17:00
"Adrie van der Poel kritisch voor Wout van Aert" mooi pleonasme:)
04-11-2023 12:26
A3 is groter dan A4.
04-11-2023 21:59
Laat Van Aert maar lekker Van Aert zijn. Ik vermoed dat hij samen met de ploeg wel gaat kijken of en wat ze volgend seizoen anders zullen doen. Gezien de hoeveelheid tweede plaatsen hoeft het her en der maar een paar procentjes anders te lopen en hij is voor iedereen weer de held. Dit jaar zat hij net iets te vaak aan net niet, wie weet is het volgens jaar weer net wel. Dat is nu juist het mooie van topsport het is moeilijk om aan de top te komen maar nog veel moeilijker er te blijven.
04-11-2023 10:55
Het leukste dat van Aert kan antwoorden is ‘lul maar Arie, ik blijf gewoon lekker in het wiel en bewaar mijn versnelling als ie eens goed op zijn plaat gaat met rare fratsen van hem altijd’. Om dan vervolgens er lekker toch op 53,4 k vd meet vandoor te gaan gne gne
04-11-2023 10:43
De focus van Adrie op wat Wout doet en laat is toch ietwat jammer en onnodig. Verder heeft hij imho gelijk over het weggeven van een klassieker, maar niet over het meer strategisch rijden. Hoe vaak hij Matthieu niet heeft 'afgezet' de voorbije seizoenen, natuurlijk ziet Adrie dat koersgedrag graag, dan werkt de superknecht van Jumbo eigenlijk voor Matthieu.
    04-11-2023 11:07
    Logisch dat adrie het relatief gezien vaak heeft over wva, die komen elkaar bijna altijd tegen in koers, als ze henkie van aert eens zouden interviewen zou het ook vaak over vdp gaan maar die man komt niet in de media. Ik vind adrie nog wel aangenaam om naar te luisteren.
    04-11-2023 16:22
    Tijdens het veldrijden waren ze met twee die boven de rest uittorenden. Op de weg is dat toch ietwat anders, de kwantiteit en de kwaliteit van de renners is daar veel groter dat ze niet meer elkaars rechtstreekse en enige concurrenten zijn. Dus in dat opzicht is het wat vreemd dat Adrie zoveel focus blijft hebben op Wout, dat is niet eens de belangrijkste concurrent meer van zijn zoon in de wedstrijden die Mathieu echt wil winnen. Niet dat Wout een slechte renner is, maar ik zie Mathieu nog wel wat monumenten winnen en Wout eigenlijk niet meer.
    04-11-2023 17:38
    De belangrijkste concurrent was pogacar dit jaar in de vlaamse klassiekers maar kort daarna komt toch wva lijkt mij. Daarna heb je nog een trosje renners met Pedersen, Laporte, Van Baarle en De lie en consoorten maar wout staat daar toch nog gewoon boven. Hij heeft nu een minder jaar maar dat hij al op de retour is zou ik niet durven beweren, bijvoorbeeld boonen had ook twee ‘mindere’ jaren in 2010 en 2011 om er dan in 2012 een boerenjaar van te maken. Uitslagen worden ook bepaald door de tegenstand, als Cancellera niet steeds viel en botten brak schoot er van dat boonen boerenjaar misschien ook weinig over… Vdp zal niet elk jaar zo goed zijn, eigenlijk was die dit jaar beter dan andere jaren en was wva gewoon op zijn gebruikelijke niveau.
    04-11-2023 21:04
    @Wieler-Joke, zelf zou ik hem eerder naast Van Baarle zetten en de De Lie komt misschien komend seizoen ook al in de buurt.
    04-11-2023 21:22
    Van Baarle naast Van Aert? Kom nou, die heeft in een pak meer profseizoenen welgeteld 8 koersen gewonnen. Van Aert heeft 3 jaar na elkaar op het podium gestaan van de Vélo d'or.

    In Roubaix zou je ze eventueel naast elkaar kunnen zetten, hoewel Van Aert veel meer kans heeft als ze met een groepje naar de meet gaan. In alle andere koersen is Van Aert van een niveau hoger. In koersen als Amstel, Strade, Luik, enz. mag je Van Aert zelfs 2 trapjes hoger zetten.

    Vooral te hopen dat Van Baarle volgend jaar wat meer kan doorwegen op het koersverloop, want buiten de Omloop en zijn knechtwerk in de rondes kwam hij totaal niet uit de verf in zijn eerste jaar bij TJV.
    En bij De Lie moeten we ook nog afwachten of hij volgend jaar 2 stapjes hogerop kan zetten, want in de grote koersen was hij in '23 vrij onzichtbaar.
04-11-2023 23:24
Indien je mbt deze topic reeds 6X je comments post.....denk ik dat er serieuze mentale issue's zijn waarvoor je beter zelf eens hulp zou zoeken. En niet enkel hetgene ikzelf neerpen is een trigger, maar ook die van vele anderen doen je haast door het lint gaan. Trouwens, elke wielerfan mag hier zijn mening uiten....maar om sommige hier constant persoonlijk aan te vallen...is zo not done. Nu, ik wens je alvast in '24 een geweldig leuk wielerjaar waar al je predicties over je idool moge uitkomen....
    05-11-2023 09:09
    Ik val alleen jou persoonlijk aan, wat ook not done is dat klopt. Ivm dat 6x (7x nu) posten dat is gewoon teveel tijd hebben voor nutteloze dingen op sommige dagen, ik reageer dan op alle topics. Ik zou voor de rest niet weten waar ik door het lint ga in mijn reacties, ook bij jou is het gewoon belachelijk reageren op iets anders wat al belachelijkmakend was. Zometeen begin je sowieso weer over Colombia terwijl ze daar elk jaar gewoon een uithangbord zoeken (vorig jaar Pogacar). Voor de rest heb ik geen uitgesproken idool dat helpt wel om doelen na te jagen, er zijn er namelijk geen ik wil gewoon iedereen op zijn best aan de start van de koersen die mij interesseren. Voor de rest zal ik je wel laten verder spuwen als je ongemakkelijk wordt van wat weerwoord.
04-11-2023 09:21
Gaat een gezellig topic worden dit. Gelukkig strakjes toch weer automatisch uitgelogd. Hoeven we de polarisende comments ook niet te zien. Begin de redactie te begrijpen met hun nieuwe opzet van reacties lezen en inloggen. Hulde!

On topic. De fascinatie van Van der Poel senior met Van Aert is toch wel bijzonder. En snap Van Aert ook wel. Wil je winnen vab Van der Poel junior dan moet je krachten sparen. Als dat betekent wieltjes zuigen, so be it. Gewoon in de achterwiel van Van der Poel junior hangen. Beetje a la Pozzato en Boonen.
    04-11-2023 10:41
    Hij wordt er gewoon naar gevraagd en geeft antwoord. Niets mis mee.
04-11-2023 17:00
Geweldig toch dat Wout eindelijk de succesformule gevonden heeft om Mathieu te kunnen verslaan....en dan is het uiteraard game-over voor Mathieu. Ook een geniale move is dat hij een internationale oproep plaatst aan alle renners om hem in zijn succesformule te volgen....maar dan rijst de vraag wie Wout hierin gaat volgen? Nu, je mag het ééns vragen aan de renners die gekend staan voor hun lef en grinta om durven mee te gaan met de allerbesten of zélf graag aanvallen alsook de nodige dosis explosiviteit hiervoor in huis hebben en geen ploegmaten nodig hebben om het vuile werk voor hun op te knappen, en net zoals Mathieu dus ook durven verliezen...zoals bv Pedersen en Pogacar alsook Laporte en Van Baarle die ook veel kans maken op een grote zege.....veel kans dat deze zeggen: " mij niet bellen hoor".
    04-11-2023 22:31
    De kans is ook vrij onbestaande dat Wout jou gaat bellen om advies te vragen, als je Van Baarle als een explosievere renner dan wva omschrijft (en eigenlijk ook laporte en pedersen, op elke vlaamse helling lost hij die mannen, maar dat verschil is kleiner) dan is uw antivanaert aandoening al redelijk ver gevorderd, tijd om te stoppen met darts spelen op woutje zijn hoofd en hulp te zoeken.
04-11-2023 09:19
Lekker de koe in de kont aan het kijken onze Adrie. Als ik Wout was zou ik deze reactie eerder lezen als bevestiging van zijn eigen gelijk.
04-11-2023 10:34
A3 heeft kritiek op van Aert? Je verwacht het niet #sarcasme
    04-11-2023 10:42
    Ik zie dit niet als kritiek hoor. Hij geeft van Aert zelfs bemoedigende woorden mee
    04-11-2023 14:08
    Als Adrie het 10 keer over Van Aert heeft, is het 9 keer positief en 1 keer respectvol en onderbouwd kritisch.

Reacties zijn gesloten.

RIDE Magazine