Aangepast tenue Deceuninck-Quick-Step in Le Samyn

maandag 1 maart 2021 om 15:12
Aangepast tenue Deceuninck-Quick-Step in Le Samyn

foto: Maes 0.0%

Deceuninck-Quick-Step rijdt in Le Samyn in een licht aangepast tenue. De Belgische formatie is het uithangbord van een bewustmakingscampagne om drank in het verkeer tegen te gaan. In samenwerking met sponsor Maes 0.0% is gekozen om de slogan ‘Don’t drink and drive’ op het shirt te zetten.

Daarvoor is een speciaal wit vlak toegevoegd aan het donkerblauwe tenue van Deceuninck-Quick-Step. “Maes 0.0% wil aan zijn consumenten laten weten dat ze moeten nadenken over hun gedrag en hun alcoholgebruik als ze nog achter het stuur kruipen. Dit is een commitment dat Deceuninck-Quick-Step en Maes 0.0% willen uitdragen met de nieuwe campagne, omdat veiligheid op de weg een absolute prioriteit is voor beide partijen”, valt te lezen in het persbericht.

De WorldTour-ploeg en het biermerk willen dit goede doel voor, tijdens en na Le Samyn onder de aandacht brengen. “Verkeersveiligheid is voor ons een absolute prioriteit en de ‘Don’t drink and drive’-boodschap komt perfect overeen met waarvoor wij staan”, vertelt Florian Sénéchal. “Wij als rolmodellen vinden het fantastisch om de gevaren van drinken en rijden onder de aandacht te brengen.”

Na afloop van Le Samyn worden de speciale truitjes van Deceuninck-Quick-Step gesigneerd en geveild. De opbrengst gaat naar Responsible Young Drivers, een organisatie die jongeren aanmoedigt om veilig en verantwoord te rijden.

foto: Maes 0.0%

Dit artikel delen:

13 Reacties

Drossard Kudus 1 maart 2021 om 15:51

Vind dit shirt eigenlijk vele malen mooier dan hetgeen ze de rest van het seizoen in rondrijden

Dikke Vrouw 1 maart 2021 om 15:54

mooie boodschap ook, moet je niet doen, zelfs op de fiets

Veloburto 1 maart 2021 om 15:53

Don’t drink and drive, but drink and ride

Merlinappa 1 maart 2021 om 16:27

Die foto’s ook; in alle haast ergens op hotel geschoten in de gang, wauw

S'mon 1 maart 2021 om 17:04

En met wat voetballers op de achtergrond.

Gitan 1 maart 2021 om 16:53

Hé zie ik daar nu SS en FS?

Emergo 1 maart 2021 om 17:08

Ze hadden alleen die letters 3x zo groot moeten maken.

Limal 1 maart 2021 om 17:12

Wel grappig dat de "0.0%" niet tot op het shirt geraakt is en ze zo natuurlijk ook reclame maken voor de alcoholische dranken van Maes. Maar goed, zolang je niet achter het stuur kruipt mag je zoveel drinken als je maar wil :-)

S'mon 1 maart 2021 om 17:33

Op hun rug staat er sowieso reclame voor maes 0.0.
https://www.deceuninck-quickstep.com/nl/nieuws/4683/ontdek-het-tenue-van-deceuninck-quick-step-voor-2021

SteelHorseCowboy 1 maart 2021 om 20:11

Dat is inderdaad erg suf.

Turtlehead 1 maart 2021 om 17:19

Dat zal mooi staan op de tweede trede van het podium. En dat lekker sproeien met Lidl-champagne natuurlijk :)

Wheely 1 maart 2021 om 17:45

Wie weet gaan we nog meemaken dat Jumbo-Visma reclame gaat maken voor de Jip en Janneke champagne van de Hema.

SteelHorseCowboy 1 maart 2021 om 20:10

Daar knapt het shirt erg van op.

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair