Volg hier de Vestingcross Hulst 2020
zondag 16 februari 2020 om 13:30 Volg in Google

Volg hier de Vestingcross Hulst 2020

Het veldritseizoen loopt op zijn einde. De laatste Nederlandse wedstrijd is in de Vestingcross in Hulst, al was het lang de vraag of deze door kon gaan vanwege de storm. Een week na storm ‘Chiara’ leek storm ‘Dennis’ roet in het eten te gooien, maar de Ethias Cross kan toch gewoon doorgaan. Volg hier op WielerFlits het verloop van de elite-wedstrijden.

De Zeeuwse cross, die vanaf volgend seizoen 2020-2021 deel uitmaakt van de vernieuwde Wereldbeker, is dit jaar pas toe aan de vierde editie. In de vestingstad Hulst was het Mathieu van der Poel die de eerste drie edities wist te winnen. Dit jaar zal hij niet winnen, want hij start niet. Bij de vrouwen waren Sanne Cant, Laura Verdonschot en Annemarie Worst de winnaressen.

Vandaag beginnen de vrouwen om 13.45 uur aan hun wedstrijd. De elite- en beloften-mannen starten om 15.00 uur aan hun cross van een uur. De veldrit is in Nederland live te zien op Eurosport 1 (vanaf 13.40 uur) en in België op VTM (vanaf 13.35 uur).

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst mannen
Deelnemerslijst vrouwen
Parcours

Liveticker (Twitter Ethias Cross)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
24 Reacties
16-02-2020 13:36
Prachtig deelnemersveld bij de dames. Ik zit er klaar voor!
16-02-2020 14:02
Worst en Alvarado schaduwen elkaar al na amper een minuut koers.
16-02-2020 14:03
'Vestiging' :)
Verder een fijne commentatrice hoor, die Sanne
16-02-2020 14:06
Prachtig parcours. Terecht dat dit WB wordt.
    16-02-2020 14:07
    Nou zeg. Pas de eerste x dat ik 'Hulst' zie, maar dit is echt een prachtig, uniek parcours
    16-02-2020 14:10
    Mooi 'vestigingsstadje' idd!
    16-02-2020 14:12
    Haha ja. Die vond ik ook mooi :)
16-02-2020 14:25
Ik hoop dat er niks fout gaat door de wind...

Opvallend dat zowel rensters als ploegmanagers het onverantwoord vinden, maar het toch door gaat. Teveel geld ingestoken door de gemeente?
    16-02-2020 14:27
    Er zit gewoon zoveel geld en vrijwilligerswerk in
16-02-2020 14:27
Denise gaat ook lekker
16-02-2020 14:29
Van Anrooij pakt Kay nog wel.
    16-02-2020 14:34
    Hmm, verschil plotseling te groot geworden vrees ik.
16-02-2020 14:30
Ik raak gewoon afgeleid en heb weinig zin om te kijken omdat ik me te hard irriteer aan het gezwets van Bobbie en Sanne, en dan zet ik het geluid uit en is het weer zo stil :/
    16-02-2020 14:31
    Op VTM is de koers ook te volgen.
    16-02-2020 14:34
    Nooit :/
16-02-2020 14:34
"De speaker die lekker aan het speakeren is"

"is ook een geconcentreerd"
16-02-2020 14:37
Nou Denise
16-02-2020 14:39
Hup Ceylin!
16-02-2020 14:39
Slim foutje van Alvarado.
16-02-2020 14:40
Ze maken het weer spannend
16-02-2020 14:43
Hebben jullie die Serien ergens gezien?
16-02-2020 15:27
Commentaarcabine stort in...
16-02-2020 16:10
Maar goed dat Trentin niet meedoet met die passage door de molen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.