WK 2016: Volg hier de zesde dag
vrijdag 14 oktober 2016 om 08:25 Volg in Google

WK 2016: Volg hier de zesde dag

Het wereldkampioenschap wielrennen in Doha is vandaag toe aan haar zesde dag. Op het programma staan de wegwedstrijden voor junioren vrouwen en mannen. Volg hun wedstrijden hier op WielerFlits.


WK wegrit, junioren vrouwen

flag-qa 08.30 – 10.30 uur
flag-nl 07.30 – 09.30 uur

WK wegrit, junioren mannen
flag-qa 13.15 – 16.30 uur
flag-nl 12.15 – 15.30 uur

Links:
Startlijst vrouwen junioren
Startlijst mannen junioren

Livestream

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
37 Reacties
14-10-2016 08:50
Nog 22 km bij de dames

De Nederlandse Steigenga viel net keihard in de hekken.
14-10-2016 08:56
Teutenberg, het nichtje van Ina-Yoko!
14-10-2016 09:14
Opvallend hoe belabberd die bidons aangereikt worden. Een gooide er zelfs mee.
14-10-2016 09:24
Elisa Balsamo. Riant.
14-10-2016 10:00
nog 64 km zie ik dus die tijden die er hier bij staan snap ik niet helemaal.
14-10-2016 10:08
is al afgelopen zie ik nu waarom nog beelden nu dan?
14-10-2016 12:54
Is dat nou een NL-vlag met de tekst "Qatar - Thank You"? Brrrr...
14-10-2016 13:36
@xistnc
Daar stond vanochtend een stukje over in de krant. Die fans vonden dat ze in Qatar hun zaakjes goed op orde hebben wat toeristenbetutteling betreft
14-10-2016 13:48
Er wordt veel gevallen zeg. Nederland doet wel goed mee.
14-10-2016 13:57
Duizenden dranghekken voor een handvol toeschouwers in Doha....een handvol dranghekken voor duizenden toeschouwers op Mont Ventoux....
14-10-2016 14:10
Pfff, net een Noor die een aanval krijgt door de warmte. Ziet er niet goed uit.
14-10-2016 14:10
Dat zag er niet best uit.
14-10-2016 14:12
Christus... Die was echt goed bevangen door de hitte.
14-10-2016 14:13
Die McNulty heeft er wel al een geweldige motor opzitten zeg. Benieuwd of die over een jaar of 6 het ook kan waarmaken bij de profs.
14-10-2016 14:16
Hé kijk, daar staat een heleboel publiek!!!!! O nee, het zijn de verzorgers in de bevoorrading. Wat een armoe, die entourage daar.
14-10-2016 14:17
Volle bidon op het asfalt en na een aantal tellen is al dat vocht al bijna verdwenen. Niet warm toch?
14-10-2016 14:28
Cookson laat uit zijn suite weten dat het allemaal meevalt....
14-10-2016 14:30
@TiesW
ZOAB.
14-10-2016 14:40
Iemand een idee waarom de versnellingen bij de junioren restricties hebben?
14-10-2016 14:46
Zeker @xistnc? Leek wel beetje bij beetje door de zon te verdampen namelijk.
14-10-2016 14:51
weet iemand of de nederlander in de kopgroep een beetje kan sprinten?
14-10-2016 14:52
Zag net ook een Belg en een Deen de man met de hamer tegenkomen. Pfft. Kan ook eens kijken, wat een sfeertje. En ik ontwaar zowaar een landgenoot in de kopgroep!
14-10-2016 14:52
@ Ties
Ik denk dat xtince een gevat grapje maakte. Zoab is vooral om overvloedig regenwater af te voeren. Zal in Qatar niet nodig zijn. Ook in Italië hebben ze vaak geen Zoab en daar wordt het asfalt heel glad bij regen ( met veel valpartijen tot gevolg )
14-10-2016 14:56
Schelling samen met den Belg als een van de weinigen al vanaf het begin in de kop van de wedstrijd. Respect!
14-10-2016 14:57
@Hoofdisvrij
Omdat men niet wil dat jonge renners naar de knoppen gaan doordat ze op een te jonge leeftijd met te zware versnellingen rijden.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.