WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite vrouwen
zaterdag 26 september 2015 om 18:57 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite vrouwen

Bijna direct nadat de medailles bij de junioren mannen zijn verdeeld, is het de beurt aan de vrouwen. Vanaf zeven uur Nederlandse tijd gaan de beste vrouwen uit het peloton de strijd aan om de wereldtitel in de wegwedstrijd. Volgt Pauline Ferrand-Prévot zichzelf op? Of komt er misschien een tiende Nederlandse wereldtitel?

De NOS zendt een groot deel van de wedstrijd live uit. De uitzending op NPO 3 begint om acht uur. Sporza begint er op Canvas al om 19.00 aan, om vanaf acht uur de uitzending op Canvas+ te vervolgen. Ook is de koers via een livestream van de UCI te volgen. De finish is rond half elf.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Startlijst

Livetiming
Twitter organisatie
Sporza liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
56 Reacties
26-09-2015 21:41
Mooie koers! Veel uitvallen maar moeilijk om weg te blijven.
26-09-2015 21:44
Benieuwd wie er nu gaat rijden in het peloton.
26-09-2015 21:46
Nu 9 dames voorop met Pieters. 30 tellen erachter de rest (geen peloton meer te noemen).
26-09-2015 21:49
Kennelijk rijdt het peloton niet. Jammer dat we dat niet mogen zien.
26-09-2015 21:52
Vreemd dat Jolien zo bleekjes blijkt, terwijl haar Wiggletjes vooraan meedoen.
26-09-2015 21:53
Leuk commentaar trouwens op NPO. Wat fijn dat Ducrot er niet zit.
26-09-2015 21:53
Nederland is dom aan het rijden...
26-09-2015 21:55
Hoezo Janne?
26-09-2015 21:56
@DirkDeWolf Als deze groep vooruit zal blijven zal Amy niet de betere zijn want dat was wel duidelijk in de klim van net. Wanneer je weet dat je niet de betere bent ga je ook niet volop mee ronddraaien neem ik aan?
26-09-2015 21:58
Vind Pieters geen slechte indruk maken. Ook niet echt een favoriet in de kopgroep.
26-09-2015 22:02
@Janne en je alternatief? Volgens mij rijdt 'Nederland' redelijk volgens het boekje. Nog ruim 13 km.
26-09-2015 22:02
Die Poolse siet er niet uit
26-09-2015 22:03
Amy maakt evenveel kans als Anna. Nederland moet er op gokken.
26-09-2015 22:03
@Montventoux De bedoeling was om de koers hard te maken maar het was zeker niet de bedoeling om met Amy in de finale te komen samen met 8 anderen.
26-09-2015 22:05
Peleton nu wel kansloos helaas.. (denk ik)
26-09-2015 22:08
Wat een verrassing is misschien in de maak! Kitchen zou een toffe kampioen zijn! Australie rijdt ook een super aanvallende wedstrijd.
26-09-2015 22:11
Is het nu Scandolara of Longo Borghini ?
26-09-2015 22:12
Ben bang dat deze 2 weg blijven..
26-09-2015 22:13
Nederland heeft het nu ook ingezien dat het niet zo slim is om 8 man voorop te laten rijden..
26-09-2015 22:13
Welnee Janne ... die klimmetjes gaan de nekslag geven!
26-09-2015 22:13
Ja die twee gaan het houden
26-09-2015 22:14
Ze zitten er bovenop
26-09-2015 22:14
@moa
De heuvels zijn zwaar voor Jolien hoor. Die zeer snelle opeenvolging is net wat te zwaar.

Peloton komt er aan maar ph zo'n armzalige regie. En dat voor een Wk..
26-09-2015 22:15
Pfoe. Spannende finale.
26-09-2015 22:17
En nu Nederland plots weer weg... Het is ja of neen. Daar komen ze. Nu hopen op grote sprongen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.