WK 2015: Volg hier de ploegentijdrit voor vrouwenteams
zondag 20 september 2015 om 17:15 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de ploegentijdrit voor vrouwenteams

Het WK Wielrennen 2015 wordt vandaag afgetrapt door Pepper Palace p/b The Happy Tooth. Zij zullen om 17.30 uur (Nederlandse tijd) de ploegentijdrit voor merkenteams op gang schieten. Er staan slechts dertien formaties aan de start in Richmond. Bij de dertien zitten twee Nederlandse ploegen, Boels Dolmans en Rabo-Liv. Zij starten om respectievelijk 17.54 uur en 18.00 uur. Tegen de klok van zeven uur weten we wie Specialized-Lululemon opvolgt. Volg hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.

De uittredende wereldkampioenen van Velocio-SRAM (de opvolger van Specialized-Lululemon) starten als laatste. Dit doen zij om 18.06 uur. De vrouwenteams leggen 38,6 kilometer af.

De wedstrijd is vanaf 17.20 uur live te volgen via het YouTube-account van de UCI en via een livestream op NOS.nl. Sporza komt om 18.15 uur live op Canvas.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Livestream (UCI)
Livestream (NOS.nl, vanaf 17.25 uur)

Liveticker (Twitter organisatie)

Livetiming (Tissot Live Timing)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
32 Reacties
20-09-2015 17:29
Prima dat er op WF dit volgtopic voor de WK TTT vrouwenteams is!
20-09-2015 17:57
Minder prima zijn de verschrikkelijk irritante reclames, die spontaan geluid beginnen te maken. Redactie, is dit een poging bezoekers weg te jagen?
20-09-2015 17:59
Wel jammer dat er dan bijna niks zegt wordt natuurlijk... :)

Die flesjes in de boezem bij Boels-Dolmans, haha.
20-09-2015 18:11
Boels-Dolmans sterk gestart in ieder geval.
20-09-2015 18:13
Die Tissot Livetiming vind ik wel handig.
20-09-2015 18:15
Boels Dolman voorlopig eerste bij het 1e tussenpunt. Rabo-Liv 3e.
20-09-2015 18:18
Verschil met Rabo-Liv daar 12 seconden.
20-09-2015 18:21
Duitse ploeg Velocio trekt stevig door..... 1e op eerste tussenpunt.
20-09-2015 18:23
Boels is goed bezig.
20-09-2015 18:25
Verschil Rabo-Liv met Boels nnu 13 sec. Benieuwd wat de duitse ploeg Velocio doet ....
20-09-2015 18:29
Velocio eerst 11s voor Boels, nu nog 6s. Derde plek gaat tussen Rabo en Wiggle, tenzij Velocio verder terugvalt.
20-09-2015 18:29
Jemig Velocio gaat gewoon 55 km/h
20-09-2015 18:29
Boels en Velocio strijden voor goud. Rabo-Liv en Wiggle-Honda om het brons. Goede coverage trouwens, met continu de tijdsverschillen.
20-09-2015 18:33
Boels nog met 4 en ze moeten nog wel een stukje, maar ze gaan Hitec oprapen.
20-09-2015 18:36
In de trein van Boels ontstaan er nu toch wel veel gaatjes.. Ik denk dat ze het net niet gaan redden.
20-09-2015 18:37
Mooi 2 'Nederlandse' ploegen die meedoen om de bovenste plaatsen. Zilver en brons waarschijnlijk.
20-09-2015 18:39
Boels dik uitgelopen op Rabo-Liv, wat doet Velocio....
20-09-2015 18:40
Net op het tussenpunt 2 seconden tussen Rabo en Wiggle-Honda, de GPS zegt ruim 10 seconden. Vertrouw dus niet blind op de GPS!
20-09-2015 18:43
Boels gaat t halen?
20-09-2015 18:44
Velocio verliest 3 seconden op het laatste tussenspunt
20-09-2015 18:44
Boels 3s voor op Velocio bij het voorlaatste tussenpunt, maar de laatste km van Boels was erg chaotisch.
20-09-2015 18:44
Die fiets is inderdaad ongedeerd
20-09-2015 18:45
Zie net de start van Boels bij de NOS, die hebben een bijzondere manier van een bidon meenemen :p.
20-09-2015 18:48
Pittig slotklimmetje. Is dit ook het mannenparkoers?
20-09-2015 18:48
Ze anticiperen mooi bij de NOS dat moet je ze nageven!

Edit: alleen kappen ze er nu mee :/

Om te reageren moet je ingelogd zijn.