WK 2015: Volg hier de ploegentijdrit voor vrouwenteams
zondag 20 september 2015 om 17:15 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de ploegentijdrit voor vrouwenteams

Het WK Wielrennen 2015 wordt vandaag afgetrapt door Pepper Palace p/b The Happy Tooth. Zij zullen om 17.30 uur (Nederlandse tijd) de ploegentijdrit voor merkenteams op gang schieten. Er staan slechts dertien formaties aan de start in Richmond. Bij de dertien zitten twee Nederlandse ploegen, Boels Dolmans en Rabo-Liv. Zij starten om respectievelijk 17.54 uur en 18.00 uur. Tegen de klok van zeven uur weten we wie Specialized-Lululemon opvolgt. Volg hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.

De uittredende wereldkampioenen van Velocio-SRAM (de opvolger van Specialized-Lululemon) starten als laatste. Dit doen zij om 18.06 uur. De vrouwenteams leggen 38,6 kilometer af.

De wedstrijd is vanaf 17.20 uur live te volgen via het YouTube-account van de UCI en via een livestream op NOS.nl. Sporza komt om 18.15 uur live op Canvas.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Livestream (UCI)
Livestream (NOS.nl, vanaf 17.25 uur)

Liveticker (Twitter organisatie)

Livetiming (Tissot Live Timing)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
32 Reacties
20-09-2015 18:52
Velocio gaat Orica pakken, dat kan het verschil maken.
20-09-2015 18:53
Velocio met een sterker slot.
20-09-2015 18:54
[i]edit redactie: let op je taalgebruik[/i]
20-09-2015 18:54
En volgens mij nog een lekke band, maar ze hebben het gered...

Jammer voor de Nederlandse ploegen, maar wel mooi 2 en 3. Toch mooi :)
20-09-2015 18:54
'Mixed emotions', noemt Gilmore de teleurstelling bij Boels xD
20-09-2015 18:55
Pfff, spannend slot. Net niet gered.
20-09-2015 19:22
@redactie
Excuus, ik liet mij even gaan.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.