Vuelta 2015: volg hier de individuele tijdrit
woensdag 9 september 2015 om 13:15 Volg in Google

Vuelta 2015: volg hier de individuele tijdrit

Of Tom Dumoulin vandaag de individuele tijdrit in de Vuelta a España wint, is voor velen al niet meer de vraag. Dé vraag die gesteld wordt, is of hij ook genoeg tijd pakt op zijn concurrenten om het rood weer aan te trekken in Burgos. Wordt het Dumoulin Day?  Bespreek hier het verloop van de tijdrit!

Om 13:34 start Boy van Poppel, de nummer laatst van het algemeen klassement, als eerste aan de race tegen de klok. Leider Joaquim Rodriguez is om 16:49 de laatste die het startpodium verlaat. De tv-uitzending begint getrouw omstreeks 16.00 uur op NPO 1, Sporza en Eurosport. De NOS zorgt ook via de website voor een livestream.

Links:
Voorbeschouwing etappe 17
Starttijden

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 17

Livestream (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
597 Reacties
09-09-2015 16:43
Sicard begint sterk voor zo klein mannetje
09-09-2015 16:43
Tom!
09-09-2015 16:43
Daar gaat ie!
09-09-2015 16:43
TOMMM GOGOGOGO!
09-09-2015 16:44
Als jij met droge ogen beweert dat Spilak en Thomas een motortje in hun fiets hadden in Zwitserland, waar ik je al meerdere verdachtmakingen over heb zien maken, dan vind ik dat fantastisch grappig hoor.

Maargoed, het gaat beginnen zo! Ik kan het precies niet kijken, super. HUP TOM!
09-09-2015 16:44
Zo, Tom heeft nu al 1 minuut gepakt en gewoon omdat het Tom is!
09-09-2015 16:46
De Clerq ook een prima start trouwens
09-09-2015 16:46
Als je die Tom toch ziet gaan, dan zou de moed als concurrent je toch in de schoenen zakken.
09-09-2015 16:46
Dumoulin gaat een lekke band krijgen... De grote Wielerflits-vloek ;-)
09-09-2015 16:46
rijdt Tom nu zonder bril?
09-09-2015 16:47
Waar is Tom z'n bril heen? Eraf gevallen, of zelf weggedaan?
Hopelijk heeft het weinig invloed op z'n tijdrit...
09-09-2015 16:47
Waar is de bril van dumoulin gebleven?
09-09-2015 16:48
gevalletje Gesink? Geen bril, hoe doet ie dat? Toch zenuwen?
09-09-2015 16:48
aaarghhh zonder bril
09-09-2015 16:48
Of toch nog wat spatjes regen?
09-09-2015 16:48
okay, opletten, motoren rijden 100m voor Tom. Wat zou het bij Rodriguez zijn?
09-09-2015 16:49
Toch echt vertrokken met bril
09-09-2015 16:51
Hij draait zijn molentjes! Over 10 minuten weten we meer
09-09-2015 16:52
Hij vreet ze allemaal op!!!
09-09-2015 16:52
Valverde goed begonnen
09-09-2015 16:53
Zo lang het echt enkele druppels zijn is het goed denk ik. Volgens mij is er dan meer zuurstof in de lucht.
09-09-2015 16:53
kutmotoren, ik wist het wel!!!
09-09-2015 16:53
Verschil in houding van Purito vs Dumoulin...
09-09-2015 16:53
motoren voor Rodriquez gingen plotseling harder rijden toen ze in beeld kwamen...
09-09-2015 16:54
Ik voel een barslechte tijd van Purito aankomen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.