Vuelta 2015: volg hier de individuele tijdrit
woensdag 9 september 2015 om 13:15 Volg in Google

Vuelta 2015: volg hier de individuele tijdrit

Of Tom Dumoulin vandaag de individuele tijdrit in de Vuelta a España wint, is voor velen al niet meer de vraag. Dé vraag die gesteld wordt, is of hij ook genoeg tijd pakt op zijn concurrenten om het rood weer aan te trekken in Burgos. Wordt het Dumoulin Day?  Bespreek hier het verloop van de tijdrit!

Om 13:34 start Boy van Poppel, de nummer laatst van het algemeen klassement, als eerste aan de race tegen de klok. Leider Joaquim Rodriguez is om 16:49 de laatste die het startpodium verlaat. De tv-uitzending begint getrouw omstreeks 16.00 uur op NPO 1, Sporza en Eurosport. De NOS zorgt ook via de website voor een livestream.

Links:
Voorbeschouwing etappe 17
Starttijden

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 17

Livestream (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
597 Reacties
09-09-2015 16:29
snap er niks van.... en ook dat comentaar, hebben ze geen tussentijden ofzo?
09-09-2015 16:30
Tja, Bodnar heeft het 2e stuk van 14km gereden in 14.09 ???????? Op z'n minst verdacht.
09-09-2015 16:30
Coppel pakt toch nog aardig wat terug laatste stuk 17 sec
09-09-2015 16:31
Waar ik wel bang voor ben is dat purito achter de motor plaats mag nemen straks.
09-09-2015 16:31
19 sorry
09-09-2015 16:31
Zou de Spaanse genialiteit er een minuutje naast hebben gezeten?
09-09-2015 16:32
de motor mag er toch niet meer voor rijden?
09-09-2015 16:32
El imbatible is weg!
09-09-2015 16:33
Regen?
09-09-2015 16:33
Haha ben wielrennen op sporza aan het kijken, zegt Michel Wuyts opeens: Op het podium staan alleen maar vrouwen, dat juichen wij zeker toe!
09-09-2015 16:34
El Imbatido bedoelt ge
09-09-2015 16:34
Toprenner die Bodnar! Rijdt gewoon 60 per uur!
09-09-2015 16:36
@Ah-ja
Daar denkt de nos anders over;)
09-09-2015 16:36
Regie is weer kut met peren inderdaad, maar maakt het allemaal wel lekker spannend :) (nog spannender dus GVD)
09-09-2015 16:37
Kan toch haast niet anders dat Bodnar een minuut te snel is bij het 2e tussenpunt? Hij rijdt alles en iedereen op (grote) achterstand in een tijdsbestek van 14 KM. Zelfs erkende tijdrijders als Kyrienka, Oliveira, Cummings etc. Daarnaast lijkt mij 14 KM aan 60 per uur ook onwaarschijnlijk, ook al loopt het lichtjes af.
09-09-2015 16:38
Gaan we nu op de dag dat tijdrijder Dumoulin een gooi doet naar de plotselinge eindzege in een grote ronde met verdachtmakingen naar anderen smijten? Hihi :)

Met als toppunt de stelling dat Spilak en Thomas motortjes in hun fiets hadden in de tijdrit van Suisse, omdat Dumoulin die ronde niet won. Haha, de wereld van wielrennen is een raar iets.
09-09-2015 16:38
Tussen 14.00 en 15.00 uur is de wind wel wat aangetrokken, misschien heeft Bodnar daar voordeel van gehad en heeft hij nog net met mindere wind dat stuk kunnen rijden. Anders is die minuut wel heel apart. Alhoewel, Bodnar zal wel een grote molen kunnen draaien dus als hij een verzetje zwaarder heeft kan het zo maar een km of 2 in het uur schelen.
09-09-2015 16:38
Het kan wel, maar ik heb nog niet echt wegen gezien waarop het kan.

Minuut ernaast, het zou echt zomaar kunnen...
09-09-2015 16:39
Gaat Dumoulin nu pech hebben met het weer? Ach, zolang zijn omstandigheden maar gelijk zijn aan die van Majka, Purito en Aru mag het ;)
09-09-2015 16:41
Mooi, die Nieve heeft de Baskische vlag op zn shirt en niet de Spaanse.
09-09-2015 16:41
Motoren voor Quintana, die zullen bij Rodriquez wel wat dichterbij rijden.
09-09-2015 16:41
Nog 2 minuten!
09-09-2015 16:41
Mooi dat Nieve een Baskisch vlaggetje op zijn shirt heeft ipv een Spaans vlaggetje.
09-09-2015 16:42
Alweer die verd.... westenwind.
@ll
Wou dat je wat meer humor ipv venijn had.
09-09-2015 16:42
Sicard vijfde tussentijd.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.