Vuelta 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 24 augustus 2015 om 13:35 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de derde etappe

De Ronde van Spanje weet de gemoederen in de wielrennerij goed bezig te houden. Na de geneutraliseerde openingsploegentijdrit volgde gisteren al de eerste aankomst bergop. Maar met name de diskwalificatie van Vincenzo Nibali weet de tongen los te maken.

Vandaag is opnieuw spektakel te verwachten, al moet men daar waarschijnlijk wel voor wachten tot het slot. In Malaga dient zich in deze ronde een zeldzame kans aan voor de sprinters. Volg het verloop hier op WielerFlits.

Om 13.49 uur wordt het startschot gelost. Tussen 17.30 en 17.53 uur wordt de finish verwacht. Sporza, Eurosport en NOS.nl zenden de etappe live uit vanaf 15.45 uur.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcoursinformatie etappe 3

Twitter organisatie
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
80 Reacties
24-08-2015 16:16
oftewel Velits is gelost uit de kopgroep.
24-08-2015 16:19
Wie krijgt nu de bollentrui ???
24-08-2015 16:20
@Gids
Fraile
24-08-2015 16:34
@ LyndaLid
Beetje dromen: 24 augustus 2015: De dag van Daphne en Danny!!!!!
24-08-2015 16:37
Tjalingii gaat alleen
24-08-2015 16:38
Tjallingii poeft er van tussen!

edit: hij is weer terug.
24-08-2015 16:39
Tjallingii weer ingehaald
24-08-2015 16:47
@natrix
Geef linda niet gauw gelijk, vooruit maar, nog 5 meter en daphne had gewonnen, belooft wat voor de 200. Ze was zeker zo blij als nr 1 met deze gigantische progressie.
24-08-2015 16:53
Bouhanni op zn gat
24-08-2015 16:53
Schakelde net even in op eurosport, even luisteren of LTD nog wat te melden had. Hoorde hem op het moment van inschakelen zeggen: Ik heb nog nooit zo laat getekend, maar ik ga er vanuit dat het wel rond/goed komt. Ging dit over Lotto Jumbo of..? Iemand het wel goed gehoord?
24-08-2015 16:54
Bouhanni ook 150 meter aan de auto...
24-08-2015 16:55
Ik zou nu graag een camera op Bouhanni hebben eigenlijk.

Zou veelzeggend zijn mocht hij nu niet terug kunnen keren.
24-08-2015 16:59
Fraile en Knees moeten er ook uit. Fraile hing aan de auto en ze schakelen weg (Spanjaard he) en Knees kreeg een plakker.
24-08-2015 17:03
Van Asbroeck en Roosen volgens mij bij Bouhanni
24-08-2015 17:03
Van Asbroeck ook daar in het groepje met Bouhanni
24-08-2015 17:06
WT Schippers?
24-08-2015 17:06
Sagan lek.

Edit: Hij haalde alleen bidonnen.
24-08-2015 17:08
Leuk om te horen dat zelfs tijdens de uitzending van Eurosport door José Been al wordt verwezen naar het inmiddels befaamde artikel van AndriesW.
24-08-2015 17:10
'Fraile en Knees moeten er ook uit. Fraile hing aan de auto en ze schakelen weg (Spanjaard he) en Knees kreeg een plakker'

Ah jah, jij was diegene die in de Giro ook dagen achtereen liep te nuilen wie er allemaal ook buiten koers gezet moest worden, straf krijgen etc etc.
24-08-2015 17:11
@Sjoerdson; vertel? Hoe refereerde ze er aan? Wel tof dat ze WF nog steeds bezoekt na die zwarte dag.
24-08-2015 17:12
wat een heerlijke saaie etappe, een saaie voetbalwedstrijd is altijd vervelender dan zo'n kabbeletappe in een grote ronde, vooral de Vuelta.
24-08-2015 17:15
@Sammy
Niet uitgebreid, maar ze vertelde dat ze laatst een bericht op Wielerflits had gelezen waaruit bleek dat de combinatie Tour Vuelta heel lastig was. Ze vroeg vervolgens hoe Ten Dam daar over dacht. Heb vervolgens niet heel aandachtig geluisterd, maar Ten Dam was volgens mij van mening dat het nog wel mogelijk was.
24-08-2015 17:16
Volgens mij was jij dat. Maar je moet wel consequent blijven. Als iemand aan de auto hangt, moet ie er uit. Plakbidon kan ik nog doorheen kijken.
24-08-2015 17:16
Zou tjallingi het redden?
24-08-2015 17:18
Hmm, ik geef ze nog wel wat kans. Voorsprong is al 10 kilometer hetzelfde.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.