Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
12-04-2015 15:02
Zijn mannen aangesloten bij eerste groep. Zitten twee man van TLJ en de Kort wordt ook genoemd.
12-04-2015 15:02
Hoe kunnen ze dit nou uit handen geven?

Vanmarcke ziet er trouwens sterk uit, jammer dat 'ie geen team om zich heen heeft. Zijn knechten zijn allemaal renners rond de 20-30e plaats, maar zodra er iemand echt aanzet zijn ze gelost.
12-04-2015 15:04
Kristoff komt wel weer terug, net als lotto-soudal en tankink+van asbroeck? voor lotto-jumbo.
Wiggins is over, langeveld en chavanel zaten ook te ver denk ik.
Geen idee waar thomas is, bij wiggins of bij langeveld?
In ieder geval niet in de eerste groep.
12-04-2015 15:05
Van Asbroeck zit nog bij Vanmarcke.
12-04-2015 15:05
Wijnandts zit bij Vanmarcke. Kristoff en van Avermaet hebben de sprong gemaakt. Rest lijkt nu ook aan te gaan sluiten
12-04-2015 15:05
EQS zei van te voren niet alleen de koers te gaan maken, maar met katusha en sky. Voorlopig doen ze weer alles alleen, zal ze toch niet weer de kop kosten.
12-04-2015 15:06
[b]KoersUpdate°[/b]
Ik dacht Tankink bij Vanmarcke...
12-04-2015 15:07
Haha laten we het er op houden dat Vanmarcke 1 ploeggenoot bij zich had. Inmiddels zijn het er al meer.
12-04-2015 15:07
@sven241: in de rvv was het vooral sky die de koers probeerde te maken, quickstep reed daar best slim, maar was gewoon niet opgewassen tegen kristoff.
12-04-2015 15:07
Doet er niet toe wie er zit. Belangrijkste is dat hij nog een knecht bij zich heeft.
12-04-2015 15:08
Met groepen bij elkaar zijn er iig weer 4 van tlj in de grote groep
12-04-2015 15:09
@samuello Klopt, alleen in alle klassiekers daarvoor was het EQS.
12-04-2015 15:10
Terpstra elegant de handjes op het stuur. Ik ga voor Degenkolb, mits Boom
12-04-2015 15:10
Pipo Lek.
12-04-2015 15:10
[b]KoersUpdate°[/b]
Lekke band Filippo Pozzato (Lampre-Merida)
12-04-2015 15:11
Pozzato lek.
12-04-2015 15:13
Lotto Soudal wil per se dat mannetje voorop sturen nu
12-04-2015 15:13
[b]KoersUpdate°[/b]
Er zijn wat speldenprikjes in het peloton en vier mannen proberen weg te rijden, waaronder Wynants (Lotto-Jumbo)
12-04-2015 15:13
Zo de zwaarste strook van allemaal, mons-en-pévèle.
12-04-2015 15:13
Groepje demarreert uit peloton. Daarbij Maarten Wynants.
12-04-2015 15:15
Welke Nederlanders zitten er nou in het peloton? Poppel, de Kort, Tankink, Terpstra, Boom - en verder?
12-04-2015 15:17
Vanmarcke weer veeeel te ver.
12-04-2015 15:17
Vanmarcke zit te ver.
12-04-2015 15:17
[b]KoersUpdate°[/b]
Bozic, Wynants (niet Tankink!) en Vandenbergh zijn de voorste drie van het peloton, dat op een lint getrokken is.
12-04-2015 15:17
Kristoff heeft alles onder controle en zoals vaker groeit hij in de koers. Pas over de 200 km is hij op zijn best.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.