Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
1 9 10 11 12 13 21
12-04-2015 15:28
Koersupdate kan ook op het forum, toch?
12-04-2015 15:28
Groep favorieten rijdt zeer rustig over mons en pevele. Tot nu toe verloopt de koers perfect voor Den John
12-04-2015 15:28
Alleen TeamNL heeft er last van volgens mij. Ik kan het ook allemaal op tv zien, maar af en toe moet je ff wat te drinken pakken of een boodschap doen in het kleine kamertje dan is het toch wel handig als je ff kan teruglezen via de koersupdate wat er is gebeurt.
12-04-2015 15:28
[b]KoersUpdate°[/b]
Voor discussie over KoersUpdate verwijs ik jullie naar het forum over KoersUpdate.
12-04-2015 15:29
Volgens mij doet iedereen hier aan koersupdate, is dat niet een van de doelen van dit topic?
Zeur dus alsjeblieft niet zo om iedere scheet van een ander
12-04-2015 15:29
@teamnl: dan sla je de reacties die beginnen met koersupdate toch over?

@ bpc: ga zo door
12-04-2015 15:29
Vandenbergh met de demarrage! Niemand volgt vooralsnog
12-04-2015 15:30
[b]KoersUpdate°[/b]
Stijn Vandenbergh draait met een lichte voorsprong op de grote groep Mons-en-Pevele af. Tot zover is het koersbeeld ideaal voor de sterke sprinters.
12-04-2015 15:31
Achtervolging slaat dood
12-04-2015 15:31
Vandenbergh heeft een best gaat nu. Een van TLJ probeerde te springen maar dat het nu geen zin meer. Goede move van Etixx!
12-04-2015 15:32
Idioot als ze Wynants nu laten rijden. Die heb je nog nodig, laat iemand anders het opknappen.
12-04-2015 15:32
zit vanmatcke bij de favorietengroep?
12-04-2015 15:32
Nog 1,5 minuut na mons-en-pévele voor de kopgroep.
12-04-2015 15:32
[b]KoersUpdate°[/b]
In het peloton wordt wat getwijfeld, waardoor Vandenbergh nog wat extra voorsprong kan pakken.
12-04-2015 15:33
[quote]BlancoProCycling - 12 april 2015 om 15:28
KoersUpdate°
Voor discussie over KoersUpdate° verwijs ik jullie naar het forum over KoersUpdate.[/quote]
+1
Maar laat gewoon ff dat "KoersUpdate°" weg. Dat scheelt al een hoop.
12-04-2015 15:33
[b]KoersUpdate°[/b]
Er zijn de laatste kilometers geen extra favorieten meer gelost, de favorietengroep is nog vrij groot. Vandenbergh komt op ongeveer één minuut van de koplopers.
12-04-2015 15:33
@raafje

Ja maar het is dan ook een groep van Nog zeker 50 man
12-04-2015 15:33
Tja Kristoff. Als je wil winnen, moet Katusha rijden. Zelfde geldt voor Wiggins.
12-04-2015 15:34
FDJ gaat nu achter Stijn aan rijden. Gaat is 15 seconden. Kopgroep zit dat Nog een minuut voor
12-04-2015 15:34
@xistnc
Daan vroeg met klem of ik iedere post daarmee wilde beginnen. Ik hoop dat je het nog 40 kilometer zo vol kunt houden ;)
Voor de volgende koersen moeten we maar even kijken op het forum of het inderdaad nuttig is om iedere post zo te beginnen.
12-04-2015 15:35
Het volgen van de koers en verstrekken van informatie, roept dus weerstand op in het volgtopic?

lol...
12-04-2015 15:36
@Wim

+1.

Ze kunnen het beter Zeiktopic noemen.
12-04-2015 15:36
@WimK +1.
12-04-2015 15:37
@MrKennedy85
ik ben voor Vanmarcke of een van de nederlanders
12-04-2015 15:38
@Wim
Het is denk ik meer dat een soort van pseudo-autoriteit met een te hoge frequentie informatie spuwt. Ik zelf heb er geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje overkill is.
1 9 10 11 12 13 21

Om te reageren moet je ingelogd zijn.