Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
12-04-2015 16:09
Carrefour begint
12-04-2015 16:09
We beginnen aan Carrefour l'arbe
12-04-2015 16:09
Terpstra en Boom die op kop moeten rijden en dan Kristoff en Jon die gaan profiteren?
12-04-2015 16:09
[b]KoersUpdate°[/b]
Nu Carrefour de l'Arbre. Wie gaat de sprong naar Roelandts proberen te maken?
12-04-2015 16:10
Degenkolb rijdt echt geweldig makkelijk
12-04-2015 16:10
Pff ze wachten wel lang allemaal zeg, straks zitten boom en terpstra met die sprinters op de baan
12-04-2015 16:11
Stannard en Degenkolb rijden weg bij de favorieten! Ze komen dichter op Roelandts die weer gezelschap krijgt van Bozic
12-04-2015 16:11
Massasprintje op de piste
12-04-2015 16:11
Die Rowe heeft zich ook geweldig ontwikkeld voor dit werk. En Vanmarcke en Boom zijn zelf ook niet sloom.
12-04-2015 16:11
Terpstra nu vol!
12-04-2015 16:12
Waarom doen ze niks? Zo ga je sprinten met Degenkolb
12-04-2015 16:12
god wat een spannende editie. zo veel man mee naar de finale! wie had dat gedacht!
12-04-2015 16:12
Kristoff brengt me terug naar Gilbert in een 2011-fase.
12-04-2015 16:13
Met 30 man zo op de piste.
12-04-2015 16:13
Nog een man of 25 op een lint, Degenkolb maakt een hele sterke indruk
12-04-2015 16:13
Wat een volk nog. Massasprint?
12-04-2015 16:13
Kristoff zit er nog steeds bij. Zo'n 25 man in de eerste groep
12-04-2015 16:14
Massasprint...?
12-04-2015 16:14
Waar zouden ze het verschil nog kunnen maken, om niet met de Noor naar de streep te rijden?
12-04-2015 16:14
Roelandts bijna weer terug gehaald
12-04-2015 16:14
Boom zal balen van het mooie weer.
12-04-2015 16:14
Sep trekt door
12-04-2015 16:15
@Wim
Ik ben banger voor die Duitser. Die ziet er beresterk uit, constant in het wiel als iemand doortrekt.
12-04-2015 16:15
Die Kristoff, wat een beest
12-04-2015 16:15
Etixx kan het niet laten aankomen op een sprint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.