Volg hier het NK Wielrennen 2014

foto: Sirotti
Vandaag is het Twentse Ootmarsum decor voor de strijd om de rood-wit-blauwe kampioenstrui. Daar ligt een rondje van 13,5 kilometer, dat door de renners achttien keer gereden zal moeten worden. Geen enkele kilometer is vlak. De Kuiperberg en de Wittenberg zijn onderweg de belangrijkste hindernissen.
De start is om 10:30. De aankomst wordt verwacht rond half vijf. De NOS zendt de wedstrijd vanaf 14:45 live uit op Nederland 1. Bespreek hier het verloop van het NK Wielrennen 2014.
Links
Voorbeschouwing NK Wielrennen 2014
Parcours
Deelnemerslijst
Liveticker (Twitter KNWU Live)
Livestream (NOS, vanaf 14:45)
Lees ook:
Robert Gesink: “Ik ben er klaar voor”
Tom Dumoulin: “Ik hoef niet per se alleen aan te komen”
Van der Haar: “Hoop mijn werk te kunnen doen voor de ploeg
Wilco Kelderman: “Belkin staat er met een grote en sterke ploeg”
Lars Boom: “We hebben vandaag vijftien kopmannen”
Hennie Kuiper: “Er gaat geweldig gestreden worden om de titel”
Om te reageren moet je ingelogd zijn.