Volg hier het NK voor elite mannen 2017
zondag 25 juni 2017 om 11:15 Volg in Google

Volg hier het NK voor elite mannen 2017

Een regenachtig Montferland is vandaag het decor van de nationale titelstrijd bij de elite-renners. In Oost-Nederland werken de renners in totaal veertien rondes van 16,6 kilometer af, waardoor zij net iets meer dan 232,4 kilometer afleggen.

De start is om 11.30, de finish zo’n vijf uur later. De koers is ’s middags live te zien bij de NOS. Op NPO 1 schakelt Studio Sport om 15.20 in. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Interviews voor de wedstrijd

Dylan Groenewegen
Robert Gesink
Lars Boom
Jan Boven
Tom Dumoulin
Ramon Sinkeldam
Moreno Hofland
Coen Vermeltfoort
Wout Poels

Links
Voorbeschouwing NK Wielrennen 2017
Website NK Wielrennen in Montferland

Livestream (NOS)
Liveticker (Twitter KNWU Live Weg)
Real Time Data Delta Cycling


(advertentie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
25-06-2017 14:44
@henga
Poels zn demarrage vergeten in LBL?
25-06-2017 14:44
Mouris veel succes gewenst met zijn maatschappelijke carriere. Toch mooi 5 jaar in de WT rondgereden. Sneu voor hem dat het op zo'n manier moet eindigen.
25-06-2017 14:45
Ik hoop op iemand die de Tour rijdt en Gesink lijkt me dan de leukste rood-wit-blauw drager, omdat hij kans op etappe overwinning heeft. Groenewegen is natuurlijk altijd goed.
25-06-2017 14:55
Eindelijk Stamsnijder! Beste dagresultaat in de Giro plek 95, maar nu winst......
25-06-2017 15:12
Voorsprong is toch wel aardig aan het teruglopen. Eerst was het zes en 14 minuten geleden nog maar vier.
25-06-2017 15:15
Nou, laten we gaan kijken !
25-06-2017 15:17
Hoeveel KM nog?
25-06-2017 15:20
NOS geht's loss ... Laatste 60km zien. De leegheid van het post-Mart tijdperk schokt me!

PS: [url=http://nos.nl/video/2179741-de-avondetappe-vanaf-1-juli-elke-dag-rond-21-20-uur.html]dit[/url] ingestudeerde amateurtoneelstukje al gezien?
25-06-2017 15:27
De ingredienten voor een mooie laatste 60km zijn aanwezig in elk geval. TLJ in een zetel.
25-06-2017 15:33
Gesink dus niet meer in de kopgroep. Vreemde move van Lotto-Jumbo.
25-06-2017 15:35
Gesink rijdt zelf weer gaatje dicht. Nog stuk of elf man over van de negentien vluchters.
25-06-2017 15:35
TLJ gaat dit gewoon dichtrijden in de laatste 30 KM. No way dat ze op 2 mannetjes in een kopgroep van 10 gaan gokken als je met Groenewegen maar 2 echte sprintconcurrenten hebt en in principe de beste trein hebt en het snelste bent.
25-06-2017 15:36
Daar is Robert weer. Lek?
25-06-2017 15:37
Gesink is sterk hoor.
25-06-2017 15:37
Gesink is terug wat een beest! Hoop dat hij het rood wit blauw pakt
25-06-2017 15:37
Ik vond dat Gesink zich wel erg makkelijk liet piepelen/uit de kop van de koers zakken. Rijdt ie in zijn eentje het gat dicht op het groepje met zijn twee teamgenoten. Sterk.
25-06-2017 15:37
Gesink is lekker aan t oefenen in dat rittenkapen... Volgende keer toch in een wieltje aanpakken denk ik.
25-06-2017 15:37
Gesink hoefde niet te rijden, wachtte of de anderen nog konden rijden en heeft het maar in zijn eentje weer toegereden.
25-06-2017 15:37
Gesink eager! Wel eens anders geweest op NK : )
25-06-2017 15:37
Knap staaltje werk van Gesink. Rood wit blauw zou hem goed staan!
25-06-2017 15:38
Waar zitten we naar te kijken joh...
25-06-2017 15:38
Kopgroep gespleten en Robert zat in het 2e deel en liet bewust lopen, omdat 2 TLJ in kopgroep 1 zaten. Daarna in zijn eentje gewoon weer terug gereden, en nu 3 TLJ in kopgroep.
25-06-2017 15:39
Dit bericht is verwijderd
25-06-2017 15:40
Waarom doet Cannondale helemaal niks. Zij hebben toch 4 man en niemand mee zitten. Terwijl ze wel een kansje hebben als het weer bij elkaar blijft.
25-06-2017 15:43
Wat zitten die twee bij de NOS toch te paniekeren, 50km om 3 minuten dicht te rijden....

Reacties zijn gesloten.