Volg hier de zevende etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
vrijdag 19 juni 2015 om 13:50 Volg in Google

Volg hier de zevende etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland is alweer toe aan etappe nummer zeven. Een rit van Biel naar Düdingen over 164,4 kilometer die met name in de tweede helft lastig terrein voor de pedalen werpt. Een mooie dag voor de avonturiers.

Na een vlakke aanloop van ongeveer zestig kilometer, krijgt het peloton vandaag te maken met een serie korte, maar pittige beklimmingen. Allemaal derde categorie en ruimte biedend voor een vluchtersgroep, die het tot aan het einde kan uitzingen. Het terrein is pittig, maar niet per sé pittig genoeg om de klassementsrenners onrustig te maken.

Ronde van Zwitserland etappe 7

Het peloton vertrekt om 14.09 uur vanaf de Ipsachstrasse vanuit Biel en wordt rond 18.15 uur aan de finish verwacht. Eurosport gaat live om 16.33 uur.

Links:
Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
48 Reacties
19-06-2015 16:28
Stybar zou ook de spurt kunnen doen als hij hersteld is van z'n val gisteren.
19-06-2015 17:00
Koppeltijdritje voor Tom en John, half minuutje terug pakken.
19-06-2015 17:15
Hopelijk kan en mag Martens iets laten zien vandaag
19-06-2015 17:32
ik val in herhaling, maar: iemand een werkende stream?
19-06-2015 17:33
http://www.bvls2013.com/stream4.html
19-06-2015 17:35
Dank voor de snelle service!
19-06-2015 17:36
geen dank :)
19-06-2015 17:40
Schijnt weer een gare finish te worden.
19-06-2015 17:41
klopt, zag net al wat beelden. Het zag er als een redelijk smalle weg uit, maar ik kan het ook mis hebben.
19-06-2015 17:43
zal wel weer sagan worden
19-06-2015 17:49
Nou, Kwiatkowski is echt ongelofelijk sterk!
19-06-2015 17:53
inderdaad zeg, ongelooflijk hoe hard die rijdt.
19-06-2015 17:53
wat zit die kwiat mooi op zn fiets zeg.
19-06-2015 17:54
Het vee blijft er ijskoud onder maar dit is een fraai stukje hardfietsen!
19-06-2015 17:54
dit gaat heel close worden gok ik zo.
19-06-2015 17:56
Bergop gaan ze er sowieso aan straks
19-06-2015 17:59
Kristoff pakt hem. Sagan ingesloten, die tussenspurt werd hem fataal.
19-06-2015 18:00
sagan was rapper, maar moest van verder komen. Mooie sprint
19-06-2015 18:04
Sagan zit echt geweldig in vorm. Was gewoon veel sneller dan Kristoff :o
19-06-2015 18:05
Dumoulin en Thomas hebben vijf seconden gepakt op Pinot.
19-06-2015 18:05
Verliest Pinot paar seconden?
19-06-2015 18:07
Dit bericht is verwijderd
19-06-2015 18:07
dumoulin en thomas pakken 5 seconden op pinot?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.