Volg hier de Wereldbekercross van Namen 2015
zondag 20 december 2015 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de Wereldbekercross van Namen 2015

De Wereldbekercross rondom de Citadel van Namen zorgt met zijn steile hellingen en moeilijke passages traditioneel voor een spektakelrijke veldrit. Ook dit jaar lijkt dat het geval, en met Wout van Aert, Sven Nys en Lars van der Haar heel kort op elkaar, kan de strijd om de eindzege in de Wereldbeker bovendien nog alle kanten uit. Wie van hen trekt de leidersplaats naar zich toe en kroont zich tot de opvolger van Kevin Pauwels? Bespreek hier het verloop van de wedstrijd vanaf 15:00.

Links:
Officiële website
Deelnemerslijst
Parcoursplan

Liveticker (Sporza.be)
Livestream (RTBF, la Deux)
Livestream (Youtube UCI)

De wedstrijd wordt live uitgezonden door Telenet Play Time en La Deux.

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
50 Reacties
20-12-2015 15:00
Gelukkig een fatsoenlijke uitzending via youtube. Doen ze goed bij de UCI.
20-12-2015 15:01
Nys goed weg.
20-12-2015 15:03
Van Kessel goed gestart, hij blijft in het spoor van zijn aanstaande chef
20-12-2015 15:07
Ook Godrie met een goede eerste ronde (10e)
20-12-2015 15:09
MvdP mist de eerste ronden nog de brute acceleratie
20-12-2015 15:11
Toon Aerts neemt de leiding over.
20-12-2015 15:12
"Toenahht". Wie? Ah, Toon Aerts :p
20-12-2015 15:13
Godrie maakt vooral plaatsjes goed op dat schuine stuk.
20-12-2015 15:13
Uit de categorie "waar komt die in een keer vandaan"
20-12-2015 15:15
Van Kessel geeft op, had een goede start.
20-12-2015 15:15
Exit Van Kessel
20-12-2015 15:18
Michael Vanthourenhout met pech.
20-12-2015 15:22
Boros nu plots op kop.
20-12-2015 15:23
[quote]Verweggistan - 20 december 2015 om 15:15
Van Kessel geeft op, had een goede start.[/quote]
Hmmm, da's toch geen reden om op te geven?
20-12-2015 15:23
Met Borros, Venturi, Van Aert toch wat mindere goden vooraan.

Nys blijft even wat achter
20-12-2015 15:24
Na 'had', had het Vlaamse 'nochtans' niet misstaan.
20-12-2015 15:25
Off: Mike Teunissen wint de veldrit in Boxtel
20-12-2015 15:26
Hoppa, schone manoeuvre van Van Der Haar!
20-12-2015 15:26
Coole inhaalmove van vd Haar
20-12-2015 15:28
"VendurHar took the right side". Nietes. Left.
20-12-2015 15:28
En zoals gewoonlijk een Pauwels die onzichtbaar naar de kopgroep rijdt en het laatste wiel weer pakt.
20-12-2015 15:29
Maar left was the right side to pass daar ;-)
20-12-2015 15:29
VDH had dus met die left side wel de right side te pakken
20-12-2015 15:29
Vreemde val.
20-12-2015 15:30
Now VendurHar took the right corner...

Om te reageren moet je ingelogd zijn.