Volg hier de Wereldbekercross in Namen 2016
zondag 18 december 2016 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de Wereldbekercross in Namen 2016

De Wereldbekercross in Namen biedt vanmiddag een spektakelrijke omloop. Vorig jaar kregen we hier een prachtige strijd te zien tussen Wout van Aert en Mathieu van der Poel, die uiteindelijk in het voordeel van de Nederlander werd beslecht. Na het mooie duel van gisteren in Antwerpen, is de hoop van de veldritliefhebbers groot dat we vanmiddag een herhaling van dat scenario krijgen. Of kan Kevin Pauwels op een omloop die hem als gegoten ligt verrassen? Bespreek hier het verloop van de wedstrijd vanaf 15:00.

Links:
Officiële website
Deelnemerslijst
Omloop

Liveticker (Sporza)
Livestream (YouTube UCI)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
36 Reacties
18-12-2016 14:54
is er een livestream?
iemand?
18-12-2016 14:56
met nederlands commentaar
18-12-2016 15:07
http://www.sebn.sc/sebn-5.php
18-12-2016 15:09
Van der Poel al weer vroeg vandoor
18-12-2016 15:11
Van Aert, twee keer op dezelfde plek gevallen.
18-12-2016 15:11
Zo van Aert, beste smak!
18-12-2016 15:11
Van aert al 2x goed gevallen op de schuine kant
18-12-2016 15:13
Van Aert vanaf de eerste meter boven zijn theewater, met 2x vallen tot gevolg. Zal achteraf wel weer 'pech' heten. Van der Poel soeverein, hij mag gerust nog wat temporiseren.
18-12-2016 15:13
dank je wel mitch
18-12-2016 15:15
Van der Poel lijkt zich nog te sparen voor het slot
18-12-2016 15:20
Wout herpakt goed, hopelijk krijgen we nog wat strijd.
18-12-2016 15:22
Van Aert rijdt op dit moment een stuk sterker en sneller. Hopen dat VDP dit ingecalculeerd heeft en wacht op het slot.
18-12-2016 15:25
Meeusen terug :)
18-12-2016 15:29
Weer dat net.
18-12-2016 15:29
Van Aert maakt wel erg veel fouten. MVP lijkt alleen niet onverslaanbaar vandaag
18-12-2016 15:31
Dit bericht is verwijderd
18-12-2016 15:34
Ja echt een prachtparcours.
18-12-2016 15:37
Van der Poel lijkt niet in allerbeste doen.. Of hij moet zich wel heel erg sparen voor de laatste ronde(s)
18-12-2016 15:44
Respect hoor, voor Wout. Andersom was het vermoedelijk al klaar geweest.
18-12-2016 15:44
Van Aert klimt wel beter dan Van der Poel.
18-12-2016 15:44
Dit bericht is verwijderd
18-12-2016 15:45
Woutje gaat m winnen, indrukwekkend.
18-12-2016 15:48
Wil VDP winnen in een gevecht of heeft hij vandaag een mindere dag? We gaan het zien.
18-12-2016 15:50
Wout verdient 'm, maar dan mag hij nu écht geen foutje meer maken.
18-12-2016 15:51
Lekke band blijkbaar voor VdPoel een ronde geleden.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.