Volg hier de wegrit voor de mannen op de Europese Spelen 2015
zondag 21 juni 2015 om 08:03 Volg in Google

Volg hier de wegrit voor de mannen op de Europese Spelen 2015

In Azerbeidzjan vinden momenteel de allereerste Europese Spelen plaats. Vandaag staat de wegwedstrijd voor mannen op het programma. Kunnen de Nederlanders opnieuw voor succes zorgen?

De renners leggen in de hitte van Bakoe een afstand van 215,8 kilometer af. De wedstrijd wordt vanaf 10:30 live uitgezonden door Sporza.

Links:
Voorbeschouwing

Livestream (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
137 Reacties
1 4 5 6
21-06-2015 12:29
Wat een idioten die dit regisseerden... Jammer dat Sanchez dit wint. Ik heb altijd het gevoel dat die niet zuiver rijdt.
21-06-2015 12:29
Wat een mooi gebaar van Sánchez. Super.
21-06-2015 12:29
Vooral vaag dat Terpstra tempo maakte met Vakoc voorin.
Goed afgemaakt door de Spanjolen, da's voor het eerst in tijden.
21-06-2015 12:30
@dunoman: Wat bedoel je? Ik heb geen flaters gezien, eerlijk gezegd.
21-06-2015 12:30
Geweldige gereden van Herrada. Goed afgemaakt van Sanchez.
21-06-2015 12:30
Dit bericht is verwijderd
21-06-2015 12:31
@Myname
Dat zegt Dumoman toch ook precies?
21-06-2015 12:31
@dumoman
Grappig dat je die situatie vergelijkt. Ik snap de verwijzing eerlijk gezegd ook niet.
21-06-2015 12:33
Haha dit is toch niet te vergelijken met gisteren? Had er nu nog een Nederlander vooraan gezeten, tot daar aan toe. Ook als Terpstra zelf een spurt gehad die genoeg was om het podium te halen was de situatie anders. Nu kon Terpstra zelf niet meer winnen dus waarom niet even een ploegmaat helpen. Gisteren hebben de 3 Nederlanders mekaar gewoon uit koers gereden.
21-06-2015 12:34
Dit bericht is verwijderd
21-06-2015 12:36
Het verschil met gisteren is vooral, dat alle Nederlanders onmiddellijk in koor zien en roepen dat het fout ging. De Belgen zien niet dat ze goud hebben weggegeven.

Boonen moet het hier altijd afmaken, gezien het verloop van de koers. Waarom stuurt hij Keukeleire achter Terpstra aan om alleen maar in het wiel te gaan zitten? Dan heb je twee keer niks. Om vervolgens LLS met twee ploegmaats te laten wegrijden. Tja.
21-06-2015 12:38
@Mont Ventoux, als jij het normaal vind dat Terpstra voor Boon en rijdt heb je gelijk vanuit jou perspectief, ik zie dat anders, lijkt me niks 'raars' aan.
1 4 5 6

Reacties zijn gesloten.