Volg hier de vijfde etappe in de Ronde van Polen 2015
donderdag 6 augustus 2015 om 12:45 Volg in Google

Volg hier de vijfde etappe in de Ronde van Polen 2015

De beuk gaat erin in de Ronde van Polen. In de vijfde etappe liggen maar liefst acht cols van de eerste categorie en zal het klassement meer vorm gaan krijgen.

Naast de vele beklimmingen, moeten de renners ook nog eens 223 kilometer zien te overbruggen. Het maakt deze etappe tot de langste van de hele Poolse week. De finish ligt na een derde beklimming van de Gubalowka en wordt rond 18.30 verwacht. Eurosport 2 is erbij vanaf 17.35 uur.

Etap5_przekrojTrasy

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
53 Reacties
06-08-2015 18:32
Ja, Aru staat er wel in de Vuelta.
06-08-2015 18:33
Aru halvert de groep zonder te ademen. Formolo in zijn wiel, dat lijkt de sterke man van Cannondale. Bennett gelost.
06-08-2015 18:34
Lijkt mij ook Aru. Van de week al eerder gezien voorop om het tempo te bepalen op het vlakke. Benieuwd wat die in de Vuelta gaat laten zien.
06-08-2015 18:35
Rebellin zit er ook wel heel sterk te lachen in het wiel van Formolo! Fuglsang lijkt het moeilijker te hebben dan Aru..
06-08-2015 18:36
Sterker nog, Fuglsang is gelost hahahaha!
06-08-2015 18:36
Lol Astana rijdt hun kansen voor de rit aan gort. Nochtans leek Lutsenko best sterk.
06-08-2015 18:38
lutsenko mannen..... fuglsang is hier niet eens aanwezig :P
06-08-2015 18:38
Formolo gaat, Aru probeert te volgen.
06-08-2015 18:38
Fuglsang rijdt (en valt) in Denemarken.

Ene Reichenbach rijdt hier overigens een prima koers :|
06-08-2015 18:38
Rebellin rijdt wellicht zijn beste rit van het seizoen. Knap hoor.
06-08-2015 18:39
Reichenbach ook goed. Zou een goede zaak zijn als hij inderdaad naar Lotto zou vertrekken
06-08-2015 18:40
Daan hahahahahahahah Fuglsang is echt gelost. Oh wacht, hij rijdt in Denemarken.
06-08-2015 18:41
Een groepje met o.a. Henao, Reichenbach, Rebellin kan weer aansluiten bij Formolo en Aru.
Formolo pakt de bergpunten.

Edit: Wauw, schaamtevol, sorry helemaal vergist! Dacht dat Fuglsang hier reed, sorry haha echt faal.
06-08-2015 18:41
Ronde van Denemarken: "Ook betrokken in de val was Jakob Fuglsang, die weliswaar verder reed, maar duidelijk pijn had en een streep kon zetten door zijn klassementsambities."
06-08-2015 18:42
lol, de koersupdate van Daan° is ook niet altijd even betrouwbaar.
ach, je kan altijd nog een baantje nemen als wielercommentator bij de NOS :p
06-08-2015 18:43
Zou slecht zijn voor het wielrennen als Rebellin hier wint.
06-08-2015 18:43
@8.6, Dit is geen KoersUpdate ;). Zie volgtopic Tour of Utah.

Hahaha niet pesten hea :p.
06-08-2015 18:44
Ulissi moet dit nu kunnen winnen, al was hij bergop wel de zwakste van de groep.
06-08-2015 18:46
@ daan:
een koersupdate bij Utah lijkt me totaal overbodig met hun prachtige website waar je echt alles uit kan halen.
06-08-2015 18:47
Ja klopt, maar er was nog geen enkele reactie met info van de kopgroep dus ik deed alleen dat ;).
06-08-2015 18:48
De Clerq voor de overwinning?
06-08-2015 18:49
Ik gun het Bart! Hup hup!
06-08-2015 18:50
Mooie finale is dit trouwens. Zware heuvelritten die (naganoeg) eindigen met een afdaling zijn vaak de leukste.
06-08-2015 18:51
Bart de Clerq, hij gaat em pakken!
06-08-2015 18:52
Nou wat ben je toch goed Daan.

Ontopic: De Clercq gaat winnen

Om te reageren moet je ingelogd zijn.