Volg hier de vierde etappe van Tirreno-Adriatico 2019
zaterdag 16 maart 2019 om 10:35 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van Tirreno-Adriatico 2019

In Foligno lag gisteren een aankomst die op het lijf was geschreven van Elia Viviani. Hij stelde zijn landgenoten niet teleur en pakte er zijn eerste dagzege in Tirreno-Adriatico. Vandaag is het woord echter aan de puncheurs als in de slotfase de steile klimmetjes elkaar in hoog tempo opvolgen.

De langste etappe hebben de renners sinds gisteren achter de rug, maar opnieuw staat ze een flinke tocht te wachten. De rit van Foligno naar Fossombrone telt liefst 221 kilometer en ook het parcours is geen makkie. Na half koers volgen de steile hellingen elkaar in rap tempo op. De Muro dei Cappuccini is de grote scherprechter en moet diep in de finale tweemaal worden bedwongen.

Het startsein voor deze vierde etappe wordt gegeven om 10.50 uur. De finish wordt verwacht tussen 15.58 en 16.31 uur. De koers is rechtstreeks te volgen op Eurosport 1 (vanaf 13.45 uur) en de Eurosport Player (13.30 uur) met commentaar van Jeroen Vanbelleghem. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de koers!

Links
Voorbeschouwing Tirreno-Adriatico 2019

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
63 Reacties
16-03-2019 10:52
Overwinning nr. 3 voor Quickstep dit rondje...
16-03-2019 10:58
Ik ga voor Yates.
16-03-2019 11:10
Nr twee voor Ala
16-03-2019 11:20
After 22km we have a strong 10-man breakaway group
    16-03-2019 11:30
    Mas Bonet (MOV), Peters (ALM), Maestri (BRD), Burghardt (BOH), Rosskopf (CPT), Neilands (ICA), Visconti (NSK), Biermans (TKA), Power (SUN), Stuyven (TFS).
16-03-2019 11:38
Ik ga toch voor PN vandaag. Succes voor de mannen vd breakaway hier ( Stuyven)
16-03-2019 12:04
The bunch doesn't seem too concerned with the break as their advantage has now gone up to around nine minutes with 40 km covered.
16-03-2019 12:31
Laat maar lopen die mannen: weg boni’s. Dat is op voorhand niet zo erg.
16-03-2019 12:50
Astana en tjv (bouwman en martens lijkt t) kop peloton. Voorsprong van 10 naar 8 1/2.
Waarom michelton niet?
    16-03-2019 12:52
    Michelton heeft geleerd van SKY.
16-03-2019 12:51
TJV mag 't opknappen met Bouwman en Martens om de vluchters terug te halen.
16-03-2019 12:57
Het zogenaamde voordeel van niet de ttt winnen, nu rijd Jumbo nog op kop hahah
16-03-2019 13:05
Dat hebben ze dan toch maar mooi twee etappes uitgesteld.
16-03-2019 13:42
Peloton mag wel eens gas gaan geven.
16-03-2019 13:56
Bouwman er weeral af... Vind ik wederom heel vroeg.
Thomas stapt uit de koers, zal wel ziek zijn...
16-03-2019 14:00
Dat bouwman zo vroeg aan de bak moet is ook weleens teken dat ie nog niet super is. Laatste 3 voor tjv voor roglic zouden denk ik normaal bouwman, dan gesink en dan de plus zijn.
16-03-2019 14:02
Bij mij is bij Eurosport op tv het beeld een beetje ingezoomd, de balk van hoeveel km nog te gaan is alleen de onderkant van zichtbaar. Is dit mijn probleem of hebben meerdere er last van?
    16-03-2019 14:05
    Instellingen van jou tv
    16-03-2019 14:06
    Ik ondervind geen problemen. Zullen inderdaad jouw instellingen zijn...
    16-03-2019 14:10
    A bedankt heb t nu weer gefixt, verkeerd knopje denk haha
16-03-2019 14:26
Bouwman opgegeven, last in de onderrug... Hopelijk tegen de giro in orde!
16-03-2019 14:51
Zo joh wat was dat wegdek opeens
    16-03-2019 15:07
    Ik denk dat er een olijfgaarde in de omgeving staat.
16-03-2019 14:52
Martin gevallen de Plus een bocht later, katushaman gevallen ag2r man. Allemaal los van eljaar
16-03-2019 15:07
Kan de plus nog terugkomen.
16-03-2019 15:11
Martin als stuurman is in afdalingen al wel eerder niet zo verstandig gebleken :(
    16-03-2019 15:41
    Martin kan heel hard rechtdoor rijden. Maar als brokkenpiloot gaat hij echt nog wel vaker voor miserie zorgen.
16-03-2019 15:16
Nou Roglic, neem is je verantwoordelijkheid.
16-03-2019 15:19
Jammer dat Oomen net niet mee kon.
16-03-2019 15:19
de crash
https://twitter.com/Eurosport_UK/status/1106920398451589121
16-03-2019 15:22
Irritant dat Roglic bij elke trap die Tom geeft meteen op het wiel zit en niet over neemt. Hadden toen de afdaling begon een gaatje op Yates en co. en leken zo naar Loetsenko te kunnen doorrijden.
    16-03-2019 15:27
    Welke koers zit jij te kijken? Zie Roglic net zo veel meedraaien als Dumoulin. Zijn een aantal andere die aan het slepen zijn.
16-03-2019 15:44
Roglic trapt door de boter, wat fietst hij gemakkelijk.
Tom kijkt als of hij ook liever thuis op de bank zou zitten. Hij doet ook niet veel.
    16-03-2019 15:46
    Tom blinkt weer eens vooral uit door armbewegingen en hoofdbewegingen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.