Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Valencia 2017
zaterdag 4 februari 2017 om 10:41 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Valencia 2017

Als je één etappe van de Ronde van Valencia niet mag missen, dan is het die van vandaag. De renners krijgen namelijk een aankomst op de Alto Más de la Costa voor de kiezen. Deze beklimming is niet super lang (bijna vijf kilometer), maar het gemiddelde stijgingspercentage liegt er niet om. Het steilste stuk van de klim telt meer dan 21%. Het gemiddelde komt uit op 9,9%. Spektakel gegarandeerd!

De Alto Más de la Costa zat vorig seizoen ook in de Ronde van Spanje. Toen reed Mathias Frank op deze berg naar de etappezege. Robert Gesink werd die dag derde. Vandaag is het vooral uitkijken naar namen als Nairo Quintana, Steven Kruijswijk en Wout Poels. Hoe goed zijn zij al zo vroeg in het seizoen? Volg het hier.

De etappe begint om 10:56 en eindigt naar verwachting tussen 15:26 en 15:56. Eurosport gaat de koers vanaf 14:30 uitzenden.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Valencia 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours etappe 4
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
40 Reacties
04-02-2017 10:47
Benieuwd naar Kruijswijk vandaag! Eergisteren was ie iig in orde.
04-02-2017 11:04
En gisteren ook
04-02-2017 11:20
Roglic vandaag. Heeft zich gisteren kunnen sparen. Ben benieuwd naar Poels.
04-02-2017 12:17
Sterke kopgroep: De Plus, Gilbert, Craddock, Anton en Gautier.
04-02-2017 12:21
Bij de kopgroep had Roglic of vd broeck mee moeten zitten.. goede kans op de ritzege.. hopelijk kan Kruijswijk nog top 10 rijden
04-02-2017 12:21
Leuke kopgroep idd. En grappig eigenlijk, De Plus in een Lidl-shirtje...
04-02-2017 12:32
@ Hengacity1, Van den Broeck heeft nu niet de vorm en de ambitie om mee te doen voor een ritzege denk ik. Roglic lijkt me te weinig klimmer voor deze rit, maar ik ken hem niet zo goed, dus ik kan me vergissen.
04-02-2017 12:41
Mooie kopgroep inderdaad, maar het lijkt me sterk dat Movistar vandaan gaat laten liggen.
04-02-2017 13:02
Maar voor het supermarkt thema was het toch wel leuk geweest als vdBroeck zich bij de kopgroep had gevoegd in zijn Jumbo shirtje.
04-02-2017 13:52
Het verschil is nog maar twee minuutjes, dus die vlucht gaat het zeker niet redden.
04-02-2017 14:08
Kruijswijk in orde???? Hoe kom je daar nu bij?
04-02-2017 14:23
van den broeck is afgestapt
04-02-2017 14:26
Omdat hij, Kruissie, eergisteren met de betere renners de slotklim overleefde.
04-02-2017 14:34
Gelukkig mogen we eerst nog even genieten van het schansspringen!!
04-02-2017 14:37
Kruijswijk kwam toen als elfde boven, wat voor hem redelijk goed was inderdaad. Ik betwijfel echter of die beklimming en het tempo wat daar gereden werd nu werkelijk een goede indicatie zijn voor vandaag.
04-02-2017 14:41
Jammer dat ze de huldiging van het schansspringen niet uitzenden...
04-02-2017 14:51
streampje?
04-02-2017 14:55
stream, altijd: https://www.procyclinglive.com/livestream/#
04-02-2017 14:59
Van den broeck miischien toch niet de beste aankoop.
04-02-2017 15:03
Vertrouwen in Poels lijkt groot, 8 man van Sky voor hem op kop.
04-02-2017 15:06
is er een livestream ergens?
04-02-2017 15:13
@Dirk
Kijk bij de reactie van Ifor.
04-02-2017 15:24
Wauw opportunisme ten top klimmer99, iemand afschrijven na 1 koers..
04-02-2017 15:28
Kudus
04-02-2017 15:28
Boem! Quintana geeft er een knal op.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.