Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Polen 2015
woensdag 5 augustus 2015 om 13:00 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Polen 2015

Na drie nagenoeg vlakke etappes krijgen de renners in de Ronde van Polen vandaag voor het eerst serieus klimwerk voorgeschoteld. De 220 kilometer lange rit van Jaworzno naar Nowy Sącz kent een klim van de tweede en twee van de eerste categorie. De top van de laatste beklimming ligt echter wel al op veertig kilometer van de aankomst.

Met Marcel Kittel nog altijd in de leiderstrui wordt het peloton om 13.10 uur op gang geschoten. De finish wordt verwacht rond half zeven. Mensen met Eurosport 2 in het zenderpakket kunnen om half zes inschakelen om de finale live mee te maken.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
46 Reacties
05-08-2015 17:45
Pfff... Gaan ze bergop, krijg je zo'n lang reclameblok...
05-08-2015 17:45
[s]Kopgroep wordt nog wel teruggepakt.[/s] Kittel ziet er moeizaam uit

Edit: die tijdwaarneming is niet al te best. Kopgroep wordt nog wel teruggepakt
05-08-2015 17:46
nu geven ze 3.40 als voorsprong..............
05-08-2015 17:47
@ Tom: gewoon naar de poolse zender kijken!
05-08-2015 17:50
Groepje sprinters eraf maar grote kans dat ze terugkomen als ze ervoor rijden en dat lijkt me wel. Het gaat wel regenen wat weer in het nadeel is.

Edit: Drie leiders hebben 2:30 op het peloton. Kittel zit te ver om er nog bij te komen.
05-08-2015 18:10
2.00 minuten voorsprong. Mogelijk halen ze t. LJT op vinkentouw........
05-08-2015 18:11
Half minuut eraf in één ronde. Nog twee rondes te gaan en een voorsprong van twee minuten.

Groep Kittel heeft de handdoek in de ring gegooid. De vraag is of het nog wel zin heeft om deze ronde uit te rijden?
05-08-2015 18:14
10 km en nog 1.37.......
05-08-2015 18:17
Als het echt nog 1:30 minuut is, dan gaan die vluchters toch voor de winst zou je zeggen.
05-08-2015 18:19
TLJ neemt genoegen met een 2e plek? Zijn nog met 4 man daar, denk dat orica het alleen niet gaat redden hoor..
05-08-2015 18:19
8 kilometer 1.10. Dit is een 50-50 :) TLJ mag wel eens meewerken
05-08-2015 18:20
1.10 met 5 km te gaan. Orica doet er alles aan om Caleb Ewan in positie te brengen....
05-08-2015 18:21
Winnaar komt uit de kopgroep.
05-08-2015 18:21
Die tijdwaarneming klopt niet. Ik denk dat het peloton de koplopers pakt
05-08-2015 18:22
Die pakken ze niet meer terug.
05-08-2015 18:22
die koplopers redden het makkelijk
05-08-2015 18:23
Hoop het eerlijk gezegd maar het is nog niet binnen.-.........
05-08-2015 18:24
bodnar gaat winnen
05-08-2015 18:27
dat ging makkelijk zeg
05-08-2015 18:29
Wat een baas
05-08-2015 18:35
Ik wil niet te veel TLJ-bashen, maar het was weer zwak. Met vijf man wachten achter Orica, vervolgens gaat er een een paar 100 meter op kop om heel snel af te geven, verdwijnen er drie in het niets en Van Asbroeck blijft eenzaam over om voor plaats vier te sprinten.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.