Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Oostenrijk 2015
woensdag 8 juli 2015 om 10:25 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Oostenrijk 2015

In de Ronde van Oostenrijk is het vandaag de beurt aan de klimmers. De 210 kilometer lange etappe van Stift Rein/Gratwein naar Dobratsch wordt namelijk bergop beslist. De 16,5 kilometer lange slotklim kent een stijgingspercentage van gemiddeld 7,1 en maximaal tien procent.

Het peloton gaat om half 11 van start. De finish wordt verwacht rond kwart voor vier. Aan wie moet Angel Vicioso zijn leiderstrui afstaan? Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcoursinformatie

Liveticker (organisatie)
Livestream (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
10 Reacties
08-07-2015 11:40
Kiserlovski, om te bewijzen dat hij toch in de Tourploeg hoorde, maar misschien heeft hij wel helemaal geen motivatie. Wel een sterke ploeg mee, die kunnen het tempo hoog houden op die klim. BMC, TCG en Katusha hebben geen echte specialisten, benieuwd wie daar het beste mee zal kunnen. Ook even kijken of Latour kan bevestigen na Route du Sud.
08-07-2015 11:44
Benieuwd of Jan Hirt hier weer zo sterk meeklimt als in Zwitserland.
08-07-2015 11:58
Kijken wat ploeg Team Felbermayr - Simplon Wels in petto heeft en of ze kunnen verrassen.
08-07-2015 12:02
Tratnik op kop vanwege tussensprint
intussen bijgehaald door de broers Sterbini (csf)
08-07-2015 12:08
De Roompot jongens rijden hier, op de bekende kansloze ontsnapping van Hoogerland na, vrij anoniem rond tot nu toe. Vandaag wel benieuwd in hoeverre de Maar en Duijn mee kunnen.
08-07-2015 12:14
Moreno rijdt hier toch mee? Dat lijkt me de sterkste. En ik verwacht veel van Latour!

Edit: zie dat Moreno gisteren is uitgevallen...
08-07-2015 13:29
Ik verwacht ook wel wat van Linus Gerdemann
08-07-2015 14:14
Ik persoonlijk zie Gerdemann meer als een heuvel renner dan een berggeit, maar natuurlijk mag hij mij verrassen :)
08-07-2015 15:09
Iemand een stream waar geen praatprogramma te zien is maar daadwerkelijk koers uitgezonden wordt?
08-07-2015 15:17
liveticker trekt ook op niet veel

Om te reageren moet je ingelogd zijn.