Volg hier de vierde etappe in de Ronde van het Baskenland 2017
donderdag 6 april 2017 om 12:55 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van het Baskenland 2017

In de Ronde van het Baskenland krijgen de renners vandaag een etappe langs de kust voorgeschoteld. De rit naar Bilbao voert langs de Golf van Biskaje en hoewel het profiel er vlak uitziet kent het toch wel de nodige hindernissen.

Onderweg komen de renners een aantal heuvels tegen waar geen punten te verdienen zijn maar die ze toch wel in de benen zullen voelen. De laatste is de Alto del Vivero, een niet al te lange klim maar wel met zware stroken van boven de tien procent. De winnaar van deze etappe is mogelijk een renner die zijn benen laat spreken op deze Alto en daarna niet meer stilvalt.

De start is om 13:09, de aankomst wordt verwacht tussen kwart over vijf en kwart voor zes. Eurosport begint om 15:30 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Ronde van het Baskenland 2017
Informatie etappe 3
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
61 Reacties
06-04-2017 16:54
Wat een slechte val..
06-04-2017 16:54
Tolhoek nu wel mooi op kop. En die paaltjes zijn levensgevaarlijk!
06-04-2017 17:02
Alaphilippe en de Wet van Murphy...
06-04-2017 17:03
Alaphilippe richting opgave?
06-04-2017 17:11
Rogliz en Bennett goed mee hoor.
06-04-2017 17:18
Wat is dat toch met Alaphillipe? Alles lijkt mis te gaan. Misschien beter afstappen voordat hij het hiermee voor de heuvelklassiekers verpest.
06-04-2017 17:18
Poeh die Roglic is wel goed hoor hey..
06-04-2017 17:19
Zit Oomen nog voorin? Vind ik minstens zo interessant als Roglic en Bennett.
06-04-2017 17:21
die komt volgens mij net samen met Bennett terug
06-04-2017 17:21
Floris de Tier toch ook wel prima hoor, Maar Roglic is gewoon echt heel erg sterk! Wat een wereld van verschil met de Klassiekerploeg
06-04-2017 17:21
Floris de Tier ook in de eerste groep! Bennet en Roglic ook.
06-04-2017 17:22
Petje af voor Bennet. Ook Roglic en de Tier nog goed. TLJ in rondes beter dan in klassiekers.
06-04-2017 17:23
@LyndaLid

Bennett zat gewoon bij de eerste 10 op de top, die TLJ-renner die terugkwam was De Tier
06-04-2017 17:24
Sam zit er gewoon bij, Barguil ook dacht ik te zien. TLJ met 3 man, ook netjes
06-04-2017 17:26
Matthews zit er nog bij, winnaar bekend
06-04-2017 17:26
Wow, met dit scenario had ik dus Matthews echt niet verwacht.

Sterk! Die is klaar voor de Amstel!
06-04-2017 17:26
Matthews er nog bij, winnaar is dan wel bekend ;)
06-04-2017 17:26
Ondanks dat hij op de klim misschien niet bij de beste was, zit Oomen hier natuurlijk nog wel bij.
06-04-2017 17:30
Erg grote kans dat Matthews iedereen erop legt.
06-04-2017 17:31
Roglic nu met een poging.
06-04-2017 17:31
Haha die Roglic. Mooie kerel zeg. Leuke renner.
06-04-2017 17:32
Roglic
06-04-2017 17:32
Geweldige overwinning van Roglic!
06-04-2017 17:32
Geweldig
06-04-2017 17:33
Hopppaaaaaa roglic!!!

Reacties zijn gesloten.