Volg hier de ingekorte vierde etappe in de Ronde van Catalonië 2017
donderdag 23 maart 2017 om 13:45 Volg in Google

Volg hier de ingekorte vierde etappe in de Ronde van Catalonië 2017

In de Ronde van Catalonië krijgt het peloton vandaag te maken met winterse omstandigheden. Dat is dan ook de reden dat het route vandaag is ingekort. Het startschot wordt nu gegeven op het punt waar de renners aanvankelijk al 58 kilometer onderweg zouden zijn.

De rest van de route is ongewijzigd gebleven. Na een openingsfase in dalende lijn krijgen de renners enkele beklimmingen voor de kiezen. Veel aanvallers zullen deze etappe hebben aangekruist, maar op de laatste klim kunnen de klassementsrenners elkaar ook bestoken met aanvallen. Klimmers met een goede afdaling kunnen kort voor de top een gat slaan en in de afzink naar de finishplaats de voorsprong verdedigen.

De renners vertrekken nu om 14:00, de aankomst wordt tussen 16:53 en 17:17 verwacht. Eurosport1 begint om 16:00 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Catalonië 2017

Website organisatie
Parcours etappe 4
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
25 Reacties
23-03-2017 14:12
Mag Cimolai hier nu starten? Gisteren had hij zijn handtekening niet gezet op het wedstrijdformulier bij de start.
Wat is eigenlijk de functie hiervan?
23-03-2017 14:35
Jammer, jammer, jammer: Weening is gevallen en heeft moeten opgeven. Die had ik vandaag wel in een vlucht verwacht.
23-03-2017 14:36
Opgave Weening.
23-03-2017 14:51
weening was de perfecte leermeester geweest voor de jonge roompot jongens, zonde
23-03-2017 15:07
De Keizer leeft nog
23-03-2017 15:20
Gonçalves, Keizer, Boni, Rubio, Osorio met 3 min voorsprong.
23-03-2017 15:27
Kan Keizer een beetje dalen? Met z'n Giro vorm een een paar jaar geleden kan hij wel eens een gooi doen naar de etappe.
23-03-2017 15:31
Osorio raakt ie niet zomaar kwijt
23-03-2017 15:38
Nee joh, Keizer gaat niet voor de etappe. Dit is een tactische meesterzet: hij is de vooruitgeschoven pion voor Geesink en/of Kruijswijk, die straks een verschroeiende demarrage gaan plaatsen en het klassement op zijn kop zetten. Of ben ik nu weer aan het dromen?
23-03-2017 15:51
Dat gaat m niet worden voor de ontsnapping, die krijgen amper ruimte.
23-03-2017 15:51
Je droomt ja, want Geesink is al jaren dood.
23-03-2017 16:09
Dit wordt gewoon een massasprint hoor.
23-03-2017 16:10
Etappe is nagenoeg vlak.
23-03-2017 16:12
Kom op Groeneweg
23-03-2017 16:16
@KissMyAce
Verkeerde koers op de verkeerde dag aan het volgen?
23-03-2017 16:19
Groenewegen is toch goed bezig
23-03-2017 16:22
Zekers, maar niet in Catalonië
23-03-2017 16:23
Zou Greenways idd een kans maken?
23-03-2017 16:42
Forse valpartij, Zakarin oa erbij.
23-03-2017 17:07
Valverde toch altijd op de afspraak.
23-03-2017 17:09
Dit moet Greipel toch gewoon winnen?
23-03-2017 17:13
Gesink niet in die groep volgensmij, wel clement bennett en kruijswijk.
23-03-2017 17:13
Iig 3 (gesink, kruijswijk en bennett?).van tlj in 1e groep
23-03-2017 17:15
FDJ maakte er een lange van. Beetje té lang. Wel hun oud-ploegmaat de zege bezorgd, da's ook wat waard.
23-03-2017 17:21
Gesink komt nu pas binnen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.