Volg hier de tweede rit van de Tour of Utah 2015
dinsdag 4 augustus 2015 om 18:30 Volg in Google

Volg hier de tweede rit van de Tour of Utah 2015

De Tour of Utah gaat vandaag verder met Kiel Reijnen in de leiderstrui. De Amerikaan versloeg gisteren in Logan zijn landgenoten Alex Howes en Taylor Phinney. De tweede etappe is grotendeels vlak. Onderweg ligt één berg, de North Ogden Divide. De top ligt echter op dertig kilometer van het einde. Nemen de sprinters revanche voor de verloren kans van gisteren? Bespreek hier het verloop van de etappe.

De start wordt gegeven om kwart voor zeven Nederlandse tijd in Tremonton, de aankomst wordt verwacht rond kwart voor elf in Ogden. De wedstrijd valt live te volgen op de TourTracker van de organisatie.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

TourTracker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
17 Reacties
04-08-2015 18:44
iemand een linkje voor een livestream?
04-08-2015 18:46
Wat dacht je van de 'Tourtracker' die hierboven in het artikel wordt genoemd? Daar is beeld zodra er überhaupt beeld is.
04-08-2015 19:05
ah ok, dacht dat dat alleen een liveticker met korte berichten was
04-08-2015 19:21
Dit zijn de Amerikaanse trackers die het meest uitgebreid zijn incl live video stream.
Ik neem aan dat wij dat hier in Europa nog niet hebben omdat de meeste koersen ook live op tv komen en er dan rechten en commerciële belangen in het spel komen. Jammer vind ik dat wel
04-08-2015 19:25
Tracker is nu live
04-08-2015 19:39
Je kan de tour of utah app binnenhalen , dan heb je ook gelijk de live beelden
04-08-2015 19:45
De app is eigenlijk de TourTracker maar dan voor je mobiel, al doet dat niks af aan het mooie geheel!
04-08-2015 20:47
Gisteravond een leuke rit gezien, dus vanavond ook weer ff wat van mee zien te krijgen.
04-08-2015 21:22
zo na de tour is dit een geweldig rondje. zeker als je de uiterst fijne website met tracker en bijbehorende livestream bekijkt. grote wedstrijden in Europa steken er maar schraal bij af wat dat betreft. wat een luxe. daar ka iedere zichzelf respecterende wielerwedstrijd een voorbeeld aan nemen.
04-08-2015 21:27
Iemand enig idee hoe laat er beelden zijn?
04-08-2015 21:29
al een paar uur....
04-08-2015 21:32
@ WCEendt:
die zijn er al, maar soms reclame, en nu leggen ze even uit hoe ze dit doen. overal backup mocht er iets mis gaan hoor ik nu (kan San Sebastian nog veel van leren)
04-08-2015 21:54
Wie rijdt er daar de bosjes in?
04-08-2015 22:18
Wippert zit er nog bij denk? Nog 9 km te gaan. Dit is gewoon niet te controleren voor een sprintploeg. De ene na de andere demarrage. Het is gewoon wachten op de beslissende.
04-08-2015 22:19
Ik schakel net in, Wippert eraf gereden op de klim zo te zien?
-edit
Nog 1 Drapac rijder zo te zien, is dat Wippert dan? Zou wel bijzonder zijn met zo'n klein peloton nog.
04-08-2015 22:23
Nee Wippert is eraf.
04-08-2015 22:24
reijnen voor zijn 2e?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.