Volg hier de tweede etappe in de Tour of Oman 2016
woensdag 17 februari 2016 om 08:25 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of Oman 2016

Met Bob Jungels in de leiderstrui vertrekt het peloton vandaag voor een rit over 162 kilometer van het Omantel Head Office naar Quriyat. De aankomst ligt op een klein heuveltje van drie kilometer lang met een gemiddeld stijgingspercentage van 6,7%. Wie deelt de eerste tik uit?

Het startschot van de etappe klinkt om 8.40 Nederlandse tijd, waarna de organisatie de winnaar tussen 12.21 en 12.43 verwacht in Quriyat. De koers is niet live te volgen op de TV, al zendt Eurosport 2 de etappe vanavond om 23.00 uit in samenvatting. Bespreek daarom het verloop van de etappe hier op WielerFlits.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
64 Reacties
17-02-2016 12:28
Binnen 20 kilometer weten we het (maar zou toch geen geld op Hofland durven inzetten)... ;)
17-02-2016 12:28
Dat is niet onbevangen maar bord voor je hoofd.
17-02-2016 12:29
@robertus,

Als ik dat filmpje zie van gisteren hebben Fuglsang en Nibali het wel een beetje laten liggen. Geen van de 2 wilde zich opofferen voor de andere. Dan stoppen ze en is Jungels weg.
17-02-2016 12:30
Hofland wel nog (acteraan) in het peloton in de buurt van Dan Martin, is te zien op een twitter-foto! :)
17-02-2016 12:31
Hofland al verschroeiend weggedemarreerd ?
17-02-2016 12:35
@Leukefans
Rugnummer 127 bedoel je? Dat is Wagner.
17-02-2016 12:40
Dan Martin in de tweede groep, dus zijn dag zal het wel niet worden.
17-02-2016 12:41
Nog 10 km
17-02-2016 12:42
Martin, Meersman en Porte gelost.
17-02-2016 12:44
CCC trek het pak, Rebellin heeft super benen!
17-02-2016 12:45
CCC op kop van het peloton. Heeft Rebellin een kunststukje in gedachten?
17-02-2016 12:45
Jungels gaat zeer kort eindigen.
17-02-2016 12:50
dimension Data en Astana aan het werk nu. Veel vertrouwen in Kudus (of Pauwels & Hagen)! ;)
17-02-2016 12:52
Eigenlijk raar dat het al uit elkaar ligt terwijl de klim pas een kleine 3 km voor de finish begint.
17-02-2016 12:52
Dus Bennet is de enige van TLJ die omhoog mee kan....en is niet in vorm.
17-02-2016 12:53
lijkt me iets voor een puncheur dit, v avermaet of hagen denk ik, laatste 2 km nu!
17-02-2016 12:54
Spannend zo zonder nieuws!
17-02-2016 12:54
Laatste kilometer!
17-02-2016 12:55
Degene die de ticker deed, heeft nu even een taak bij de finish. Over een kwartiertje komt hij weer een tweet plaatsen.

Edit: ah, hij moest de finishfoto nemen. Gelukkig duurde het geen kwartier...
17-02-2016 12:55
Bennett niet in vorm? @gees rijdt gewoon goed maar zijn piek ligt later dit jaar!
17-02-2016 12:55
Boasson Hagen pakt hem!
17-02-2016 12:55
Boasson Hagen
17-02-2016 12:55
Hagen
17-02-2016 12:56
Hagen wint em.
17-02-2016 12:56
Hagen wint!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.