Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Polen 2018
zondag 5 augustus 2018 om 15:15 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Polen 2018

Ook op de tweede dag van de Ronde van Polen staat er een relatief vlakke rit op het programma, al krijgen de renners onderweg een serieus aantal heuveltjes voor de kiezen. De coureurs vertrekken vanuit de mijnwerkersplaats Tarnowskie Góry. In de finale moeten nog twee beklimmingen van de vierde categorie overwonnen worden waarna het wegdek tot aan de finish in Katowice op en af blijft lopen. Een tweede sprint op rij lijkt waarschijnlijk, maar er liggen ook kansen voor een succesvolle late aanvalspoging.

De start is om half vier en de aankomst wordt verwacht tussen zeven uur en kwart over zeven. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits
Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (Twitter)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
11 Reacties
05-08-2018 18:07
Is Eurosport straks live? Nu dat leuke Watts...
05-08-2018 18:13
Als het goed is wel.
05-08-2018 18:20
30 km te gaan. Voorsprong kopgroep 30 sec.
05-08-2018 18:22
Tv Polen zend gewoon al de hele tijd uit. Tenminste tot een klein uurtje geleden nog toen heb ik hem uit gezet.
05-08-2018 18:47
Wat een bochtig parcours.....tlj nog te ver
05-08-2018 18:50
Van Poppel zo traag als dikke stront..
05-08-2018 18:50
Weer ackermann, van Poppel net niet sterk genoeg en werd ook nog eens half afgesneden.
05-08-2018 18:52
Ik weet niet hoor, die Ackermann zwiept toch flink van zijn lijn. Het is een wonder dat iedereen op z'n fiets blijft.
05-08-2018 18:54
Van Poppel bleef maar net overeind.
05-08-2018 18:55
Dit bericht is verwijderd
05-08-2018 20:14
Van Poppel gehinderd? Gaat de sprint toch echt vol aan in een ideale positie maar wordt met gemak voorbij gereden. Zijn sprint was al klaar toen hij in moest houden. Wel realistisch blijven hè, het snelheidsverschil met de eersten was gewoon zo hoog waardoor deze gevaarlijke situatie ontstond. Ik kan hier geen renner de schuld van geven. Ging prima.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.