Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Oostenrijk 2017
dinsdag 4 juli 2017 om 10:50 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Oostenrijk 2017

De tweede etappe in de Ronde van Oostenrijk – vanuit Wenen naar Pöggstall – wordt voor de sprinters waarschijnlijk te lastig. Op het menu staat drie keer de Jasenegg. De laatste top van de heuvel van tweede categorie (2km aan 4,7%) ligt op vijf kilometer van de streep. Een geknipte etappe voor onze landgenoot Tom-Jelte Slagter van Cannondale-Drapac. Bespreek hier het verloop van de etappe.

De renners gaan van start om 11:00, terwijl de finish wordt verwacht omstreeks 16:15. De koers wordt niet live uitgezonden op televisie.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Deelnemerslijst

Officiële website
Informatie parcours

Liveticker (Radsport-news.com)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
12 Reacties
04-07-2017 11:15
Jammer dat dit niet wordt uitgezonden. Mooier parcours dan menig touretappe.

Edit: de liveticker moet nog worden aangepast: http://www.radsport-news.com/live/live_176.htm.
04-07-2017 11:24
Het zal mij benieuwen als Slagter op het podium belandt. Dat is geen schim meer van het talent dat hij ooit was.
04-07-2017 11:44
Die moet gewoon werken voor Vanmarcke, lijkt me.
04-07-2017 13:45
Kan iemand mij vertellen waarom ze die laatste col 3 keer beklimmen en alleen de 1e 2 keer telt als 2e categorie en de 3e keer niet?!?
Edit: foto uit de oude doos: WK 2006 Salzburg?
04-07-2017 16:01
@ Japiev,

Bijzonder inderdaad. Misschien dat ze willen voorkomen dat een renner die hier driemaal als eerste boven komt te veel punten kan pakken voor het klassement? Iets anders kan ik niet bedenken.
04-07-2017 16:08
Vraag me af of de liveticker klopt. Op de top van de laatste klim werd heel even een aanval van Wouter Wippert (!) gemeld.
04-07-2017 16:12
Cannondale maakt de koers hard. Slim, in dienst van Sep! Kan hij hier voor een verrassing zorgen?
04-07-2017 16:18
Aanval met 2 Nederlanders...

Tom Jelte Slagter, Miguel Lopez Moreno, Mekseb Debesay und Martijn Tusveld.
04-07-2017 16:21
Tom wint!
04-07-2017 16:21
En Slagter wint! Met de groetjes aan HoofdIsVrij gok ik. :)
04-07-2017 16:25
Ik heb niks gezegd, dat was mijn hamster die over het toetsenbord heen liep.
04-07-2017 16:26
Ik moet hier HoofdIsVrij verdedigen, ik trok ook enigszins met mijn wenkbrauwen toen ik las dat dit een ideale rit voor hem was, maar hij heeft gelukkig mijn ongelijk bewezen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.