Volg hier de tweede etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016
donderdag 28 juli 2016 om 13:05 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016

Met Daniele Bennati in de leiderstrui vertrekt het peloton in de PostNord Danmark Rundt voor de tweede etappe. Deze voert de renners over een totale afstand van 180 kilometer van Rømø naar Sønderberg. Kan de Italiaan zijn leiderstrui behouden?

Het officiële startschot klinkt vanmiddag om 13.20. De aankomst verwacht men rond de klok van 16.40. Bespreek het verloop van de etappe op WielerFlits.

Links
Website organisatie
Informatie etappe 1
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
31 Reacties
28-07-2016 13:22
Livestream: http://www.dr.dk/live/nyheder/sporten/Post-nord-dk-rundt-live
28-07-2016 13:29
Hofland maar weer!
28-07-2016 13:44
sure, maar weer achter een paar denen en italianen :):):)
28-07-2016 14:18
Roompot in de kopgroep! Lets go
28-07-2016 14:23
Robotour :)

Baylis, Wallays, Declerq, De Vries zijn er vandoor op 4.20 van het peloton. Brochner ertussen in de chasse patat.
28-07-2016 16:10
Hofland gaat proberen de rit te winnen denk ik ;-)
28-07-2016 16:23
Leuke finish wel, licht oplopend en kasseitjes.
28-07-2016 16:52
TLJ al op 16 km op kop, das veel te vroeg. Maar ze proberen het tenminste!
28-07-2016 16:52
We zien ze in ieder geval goed van voren allemaal
28-07-2016 16:54
Teunissen op zo'n beetje laatste positie in het peloton. Wat is zijn rol in deze ronde? Gister ook al in de vroege vlucht. Niet tevreden?
28-07-2016 16:57
Hij heeft dacht ik de eerste helft van de etappe grotendeels op kop gereden
28-07-2016 17:02
Astana zit ook al klaar, zijn nog wat plan. hebben die een sprinter mee?
28-07-2016 17:03
Mooi treintje houden het goed vol nog steeds
28-07-2016 17:05
Op het moment dat t treintje op gang moet komen gaat t naar de klote, op 6 km. Jammer
28-07-2016 17:07
@thailand
Guardini, gisteren vijfde achter Hofland en Baska.
28-07-2016 17:08
@ Chrys, ah ja, dat is idd een aardige sprinter voor dit soort wedstrijden
28-07-2016 17:09
Boom in de trein voor Hofland? ;)

Edit: nee, in zijn eigen trein. Go Lars!
28-07-2016 17:10
Boom plaatst een aanval op het klimmetje
28-07-2016 17:10
hahaha, daar gaat Boom, mooi
28-07-2016 17:10
[i]edit redactie: let op je taalgebruik[/i]
28-07-2016 17:12
Drie man in de achtervolging: Pfingsten, Pedersen en Valgren
28-07-2016 17:13
Waarom stond Teunissen al bij de finish?
28-07-2016 17:13
Cort wint voor Hofland en Bennati?
28-07-2016 17:14
Wipte hem er net voor. Mooie aankomst wel.
28-07-2016 17:15
Hofland te vroeg in de wind, met dank aan Boom

Om te reageren moet je ingelogd zijn.