Volg hier de tweede etappe in de Dubai Tour 2017
woensdag 1 februari 2017 om 07:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Dubai Tour 2017

Met Marcel Kittel in de blauwe leiderstrui en Dylan Groenewegen op een tweede plaats in het klassement, trekt het peloton van de Dubai Tour naar Ras al Khaimah. Een etappe van 186 kilometer staat de renners te wachten. 186 vlakke kilometers wel te verstaan. Kan Groenewegen dit keer wel aan het langste eind trekken? Volg het hier op WielerFlits.

De route loopt naar het noordoostelijk gelegen emiraat Ras al-Khaimah, een nieuwe aankomst in deze ronde. Onderweg zijn er twee tussensprints. De route door de emiraten Sjarjah en Ajman gaat grotendeels langs de kust.

De rit begint om 8.00 uur Nederlandse tijd. De aankomst wordt verwacht tussen 12.00 en 12.30 uur. Eurosport 1 is er vanaf 10.30 uur live bij.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Deelnemerslijst Dubai Tour 2017
Officiële website

Liveticker (Twitter-account organisatie)
Livestream (Dubai TV)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
59 Reacties
01-02-2017 12:00
Die twitter van Dubai is ook lekker actief...
01-02-2017 12:03
Waarom houdt je een eindsprint bovenop een brug? Is denk ik vragen om ongelukken...

Terug naar Dubai: hopelijk kan Groenewegen nog eens in de top drie sprinten.
01-02-2017 12:05
Thnx weely
01-02-2017 12:08
Off topic: over 15 dagen gaan we naar iceland (dubai)
01-02-2017 12:09
Marreczko wag ook wel weer eens van voren eindigen
01-02-2017 12:13
Ben ik de enigste die moeite heeft met renners te herkennen?
Zo veel rood..En dan missen we nog katusha en lotto
01-02-2017 12:15
Ben ik de enige die Dylan nergens ziet zitten?
01-02-2017 12:16
Ben ik de enigste die moeite heeft met de renners herkennen?
Zo veel rood in het peleton en dan missen we nog een paar rode ploegen
01-02-2017 12:16
Heeft de witte trui aan (Jongerentrui) zit voorlaatste in de trein!
01-02-2017 12:17
Welk team heeft die omgekeerde V op hun shirt? Lijkt heel erg op Movistar van bovenaf.
01-02-2017 12:17
Jesse hij zit in t midden
01-02-2017 12:17
Kwam net wel alleen langs het peleton gereden dacht ik? Iets wezen halen of lek?
01-02-2017 12:20
@hoofdisvrij Aqua Blue
01-02-2017 12:20
Omgekeerde v?
01-02-2017 12:21
@HoofdIsVrij, dat is Aqua Blue.

De commentator heeft volgens mij ook niet helemaal door dat Colbrelli bij Bahrein-Merida rijdt in plaats van voor Abu Dhabi.
01-02-2017 12:22
Er smijt iemand even een bidon in de trein van LottoNL
01-02-2017 12:23
Oh ja zie de omgekeerde v, geen idee
01-02-2017 12:23
Niet handig wat Lotto-Jumbo daar deed
01-02-2017 12:23
Lol, dat treintje van TLJ...
01-02-2017 12:23
Lachwekkende actie van Lotto Jumbo. Niet handig dit.
01-02-2017 12:24
Nu wel goed van voren.
01-02-2017 12:25
Ziet er toch goed uit nu!
01-02-2017 12:25
Spannond....
01-02-2017 12:27
Kak, te vroeg aangegaan
01-02-2017 12:27
Er staat geen maat op Kittel phoe

Om te reageren moet je ingelogd zijn.