Volg hier de Superprestige-cross van Middelkerke 2017
zaterdag 11 februari 2017 om 13:25 Volg in Google

Volg hier de Superprestige-cross van Middelkerke 2017

Vandaag staat de laatste veldrit van de Superprestige op het programma. Middelkerke is het decor van de 58e NoordzeeCross. Krijgen we opnieuw een duel tussen Mathieu van der Poel en Wout van Aert?

Voordat de mannen om 15:00 aan de cross beginnen, is het vanaf 13:40 eerst de beurt aan de vrouwen. Daar is het vooral uitkijken naar de strijd om de dagzege. Het klassement lijkt niet echt spannend meer. Sanne Cant heeft al een grote voorsprong. Bij de mannen staat Van der Poel vijf punten voor op Van Aert. De Nederlander moet dus minstens zesde worden om de eindzege te grijpen.

De crossen worden vanaf 13:30 uitgezonden door het Belgische betaalkanaal Play Sports. In Nederland is alleen de mannencross te zien. Daarvoor moet je vanaf 14:55 kijken naar Ziggo Sport, eveneens een betaalkanaal. Volg hier de wedstrijd.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Technische gids
Klassementen

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
20 Reacties
11-02-2017 14:41
is het op tv?
11-02-2017 14:42
artikel lezen eddyvv, alleen als je het juiste betaalkanaal hebt dus.
11-02-2017 14:49
is er geen gratis stream?
link aub
11-02-2017 14:52
gevonden
11-02-2017 14:56
Fijn! Deel je hem dan ook even?
11-02-2017 15:11
Mooi tactisch spel, qua kiezen van verschillende lijnen. Van Kessel goed mee met de grote 2, maar daarachter zijn de verschillen klein.

Mathieu lijkt er nu aan te beginnen.
11-02-2017 15:17
Bedankt voor het delen van de link, Eddyvv. Oh, wacht....
11-02-2017 15:19
Die links zijn elke keer dezelfde jongens, niet zo miepen.
11-02-2017 15:21
Ook nog bedankt eddyv. Had deze zelf niet gevonden.
11-02-2017 15:24
geef link
11-02-2017 15:28
Hiero jongens: http://sebn.sc/sebn-5.php

Wat zou het leuk zijn als Van der Haar hier kon winnen!
11-02-2017 15:32
Zou zeker mooi zijn Tuubke!
11-02-2017 15:35
Tja, toen ik dat schreef was hij net terug tot op 7 seconden, maar nu zakt hij toch wat terug. Derde plaats zal hoogst haalbare zijn.
11-02-2017 15:39
VdPoel is ook een mooie winnaar natuurlijk. :)
11-02-2017 15:45
Zeker. Ben wel benieuwd met welk excuus sommige van aert fans vandaag gaan komen.
11-02-2017 15:46
Via YouTube Kun je trouwens ook gewoon kijken
11-02-2017 15:47
Wuyts gaat het nu op vermoeidheid gooien
11-02-2017 15:48
Vermoeidheid is ook zo gek niet, maargoed dan is hij nog steeds geklopt. Wederom.
11-02-2017 15:59
Een gestolen WK trui gedijt andermaal niet.
11-02-2017 16:00
Ze zijn toch zeker allemaal vermoeid.

En inderdaad wederom geklopt

Om te reageren moet je ingelogd zijn.