Volg hier de slotrit in de Tour of Turkey 2015
zondag 3 mei 2015 om 08:45 Volg in Google

Volg hier de slotrit in de Tour of Turkey 2015

Kristijan Durasek gaat vandaag de grootste zege uit zijn carrière behalen, althans, dan moet de Kroaat van Lampre-Merida de achtste, en laatste, rit in de Ronde van Turkije overleven. Deze slotetappe kent zijn start en finish in de grootste stad van het land, Istanbul. 124 kilometer scheiden de begin- en eindstreep in deze rit. In 2014 ging de zege in precies dezelfde etappe naar Mark Cavendish, die deze editie al drie ritten won. Gaat hij voor zijn vierde? Volg hier het verloop van de rit op WielerFlits.

De start wordt gegeven om 09.00 uur (Nederlandse tijd). Tussen 11.36 uur en 11.51 uur (Nederlandse tijd) wordt de aankomst verwacht. Om 10.00 uur gaat Eurosport 2 live.

Links:
Voorbeschouwing

Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
23 Reacties
03-05-2015 09:02
Aankomst is nog in Turkse tijd?
03-05-2015 09:13
Denk niet dat het dezelfde rit is als vorig jaar, vandaag is het aankomst bergop
03-05-2015 09:39
Ik denk dat Modolo vandaag weer gaat winnen. De aankomst loopt zo te zien een beetje bergop met een hoogteverschil van zo rond de 50 meter. Denk dat Cav vandaag te kort komt.
03-05-2015 11:16
Wie heeft een duidelijke livestream?
03-05-2015 11:19
Val Rebellin.
03-05-2015 11:19
Hoeft niet meer ik heb er al een gevonden.
03-05-2015 11:21
Rebellin valt weg uit het AK op deze manier.

Edit; stapt af :(
03-05-2015 11:21
Ik dacht op het helikopterbeeld een hond gezien te hebben ofzo?
03-05-2015 11:24
[quote]Jelle van der Linden - 3 mei 2015 om 11:19
Hoeft niet meer ik heb er al een gevonden.[/quote]
Fijn. Deze dag heeft weer nut gehad.

@tokstar
Er was misbaar in het peloton, dus het zou zomaar kunnen. Maar de kwaliteit van de beelden schiet te kort om vanuit de heli een hond te kunnen herkennen.
03-05-2015 11:32
Er steekt daar de hele tijd van alles over maar de boosdoener was inderdaad een hond bevestigd Eurosport nu.
03-05-2015 11:42
Drapac gaat weer veel te vroeg op kop rijden.
En Zhupa krijgt weer klappen; of dit keer zijn achterwiel ;)
03-05-2015 11:47
Waarom is Ruffoni een paar dagen geleden afgestapt?
03-05-2015 11:48
Theo wordt naar voren gebracht.
03-05-2015 11:51
Als Bos dit weekend ook nog wint hè
03-05-2015 11:54
Wat een aankomst!
03-05-2015 11:56
Wow Mas! Hoe gaaf!
03-05-2015 11:56
Mooi :D!
Hij barst helemaal in tranen uit, geweldig toch
03-05-2015 11:57
Mas Bonet :)
Maar al die bochten in de laatste kilometer.
03-05-2015 11:58
Btw, ook sterk van Cavendish hoor. Moet op kop beginnen en sprint de rest nog uit z'n wiel.
03-05-2015 11:59
Mas rijdt gewoon Boonen compleet weg op een kasseienklim/sprint!!!
03-05-2015 11:59
Wat een geweldige finale!
03-05-2015 12:00
Geweldig leuk, zo'n finale. Maar had Etix niet moeten gokken op Boonen ipv Cavendish?
03-05-2015 12:02
@Tuubke
Misschien wel. Boonen moest wel heel snel van kop af maar had natuurlijk daarvoor ook al wat werk opgeknapt.
Cav zelf deed het trouwens helemaal niet slecht van op kop.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.