Volg hier de slotrit in de Ster ZLM Toer 2015
zondag 21 juni 2015 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de slotrit in de Ster ZLM Toer 2015

De Ster ZLM Toer wordt vandaag afgesloten met een etappe tussen Eindhoven en Boxtel. Een massasprint ligt voor de hand aan het einde van de 183,1 kilometer lange etappe. André Greipel (afgelopen week al goed voor twee ritzeges) heeft in het algemeen klassement een voorsprong van tien seconden op Yves Lampaerts en Moreno Hofland. De twee kunnen door middel van bonificatieseconden de Duitser nog van zijn troon stoten.

zlmslotrit

De rit start om 11:00, de aankomst wordt verwacht rond 15:15. Bespreek hier het verloop van de slotrit.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Tijdschema etappe 5
Profiel

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
22 Reacties
21-06-2015 10:52
Greipel rit en eindklassement.. Saai!
21-06-2015 10:52
Gelukkig het is weer zo ver! De enigste keer in het jaar dat het peloton door mijn woonplaats komt.
21-06-2015 11:09
Ik gok op Greipel, maar ik hoop stilletjes dat Lotto Jumbo en met name Hofland nog een konijn uit de hoge hoed kan toveren...
21-06-2015 11:11
Denk niet dat Hofland hier kan winnen, hij is toch beter bij de aankomsten die licht oplopend zijn.
21-06-2015 11:54
Snel begin. Ticker heeft al 5x gemeld dat er 20 man gelost zijn, maar nog steeds geen namen genoemd.
21-06-2015 13:14
Laatste kans voor Kittel om iets te tonen aan ploegleiding...
21-06-2015 13:24
@ twixman:
jij denkt dat ze Kittel nog meenemen als hij hier in dit deelnemersveld een ritje pakt?
21-06-2015 13:25
Hoe zit het met de boni's? Als hofland de rit wint en griepel geen bonificatie pakt, wint hofland dan ook het algemeen klassement?
21-06-2015 13:27
Ja, op honderdsten schijnt Hofland vóór Greipel te staan in dat hypothetische geval.

Peloton nu in drie/vier groepen na de ravitaillering, overigens. Zou Topsport weer een bommetje hebben gegooid? Die moeten toch nog wat proberen, met zoveel renners net naast het podium in het klassement.
21-06-2015 13:47
@8.6: als hij wint van Greipel man tegen man, wie weet...
21-06-2015 13:57
[i]edit redactie: ontopic svp[/i]
21-06-2015 14:01
[i]edit redactie: ontopic svp[/i]
21-06-2015 14:18
Gert Steegmans Abandon.
21-06-2015 14:33
van poppel ook abandon.

het is ook niet echt zijn jaar, tot nu toe
21-06-2015 15:03
Lotto JUMBO rijdt op kop van het peloton.
Lotto moet dat niet doen naar mijn mening, max 2 man niet met de hele ploeg. Lotto Soudal kan nu gemakkelijk profiteren en in de laatste 3 km er vol overheen knallen.
Hopen van niet natuurlijk~
21-06-2015 15:07
Het is een bochtige finale. Op kop rijden is dan niet per se minder gunstig dan in de wielen zitten. Je hebt overzicht en kunt zelf de lijn kiezen, mocht er gevallen worden dan zit je er in ieder geval voor.
21-06-2015 15:17
Brammeier met minuut voorsprong.............
21-06-2015 15:19
1.20 met nog 5 km te gaan....
21-06-2015 15:22
Rijden ze dan zo traag op kop dan die gast binnen no-time een minuut voorsprong bij elkaar fietst.
21-06-2015 15:25
Maar lotto soudal heeft/had er geen ene reden bij om t dicht te rijden zo kan hofland er ook nooit over heen komen
21-06-2015 15:25
@Velodore...

Ik hoop voor jou dat je er geen geld op had staan.
21-06-2015 15:26
Brammeier wint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.