Volg hier de slotrit in de Ronde van Catalonië 2017
zondag 26 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de slotrit in de Ronde van Catalonië 2017

Met Alejandro Valverde in de leiderstrui en zijn landgenoten Alberto Contador en Marc Soler naast zich op virtuele de podiumplaatsen, wacht het peloton nog één pittige etappe door Barcelona. De Alt de Montjuic (2 km aan 5,7%) staat acht keer op het programma. Gaat de leidende positie van Valverde nog in gevaar komen? Volg het hier op WielerFlits.

De etappe is 138,7 kilometer lang en zal om 11.00 uur op gang geschoten worden. De finish wordt verwacht tussen 13.55 en 14.15 uur. Eurosport is er vanaf 12.30 uur live bij op het hoofdkanaal.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Catalonië 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
16 Reacties
26-03-2017 11:42
[quote]Mollema opting to call it quits during the stage, ending his race a day early. With the Giro d'Italia his main goal, it was decided rest is needed before he hones his final preparation.[/quote]
Dit klinkt niet alsof hij ziek is afgestapt, dus dat is goed nieuws.
26-03-2017 11:44
Kopgroep van de dag: De Gendt, Meurisse, Campenaerts, Conti, Cink, Fernandez, Bookwalter, Rolland, Fuglsang, Gaudu, Maison, Hamilton, Lunke, Teklehaimanot, McCarthy, Paterski, Simon, Bol, Meijers en Smith.
26-03-2017 11:51
Fuglsang de best geplaatste (12de op vier minuten). Rolland gaf gisteren ook een sterke indruk.
Niemand mee van Team Sky...

Hup Jetse en Jeroen!
26-03-2017 11:58
Kom op Campenaerts!
26-03-2017 13:08
Victor Campenaerts is goed bezig; pion vooruit voor Gesink.
26-03-2017 13:12
Voor Kruijswijk bedoel je?
26-03-2017 13:20
@AZH ja, ook voor Kruijswijk en Bennett natuurlijk; maar Gesink wilde toch aanvallen of wordt vandaag zijn rol om met Clement de collega's uit de wind te houden.
26-03-2017 13:30
We zitten er klaar voor... Valverde die de puntjes op de i gaat zetten? Wat blijft die kerel toch fanatiek. Ik ben geen uitgesproken fan, maar heb toch wel bewondering voor zoveel "ehrgeiz".
26-03-2017 14:08
Froome doet een Froompie.
26-03-2017 14:11
Waarom finishen ze zo vroeg? Logistieke redenen? Het is sowieso beter dan tegelijk met Gent-Wevelgem.
26-03-2017 14:11
Mooi hoor. Alles gaat ervoor... net nog 3 TLJ... Kruijswijk en Bennet er nog bij momenteel...
26-03-2017 14:13
Kruijswijk en Bennett goed erbij!
26-03-2017 14:17
livestream iemand?
26-03-2017 14:17
Sterk weer van Valverde.
26-03-2017 14:18
Het is al afgelopen. Valverde wint wederom.
26-03-2017 14:18
Soooo dat was nog eens spanned

Om te reageren moet je ingelogd zijn.