Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2015
zondag 5 april 2015 om 09:59 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2015

Met de Ronde van Vlaanderen staat vandaag de hoogmis van het Vlaamse wielerjaar op het programma. Door het ontbreken van drievoudig winnaars Fabian Cancellara en Tom Boonen zullen veel renners deze 99e editie als de ideale kans zien om hun naam op de erelijst te krijgen. Wie komt er vanmiddag als winnaar over de streep in Oudenaarde? Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Het startschot op de Grote Markt van Brugge wordt gegeven om 10.15 uur. Bij een gemiddelde snelheid van 45 km/u is de finish al om 16.22 uur. Volgens het langzaamste tijdschema (39 km/u) is de aankomst voorzien om kwart over vijf. Er moeten in totaal 264,2 kilometer worden afgelegd.

Ook de vrouwen rijden vandaag hun Ronde van Vlaanderen. Zij starten om 11 uur in Oudenaarde en finishen daar ongeveer vier uur later, na een afstand van 145 kilometer.

Op Sporza is de voorbeschouwing al om half 10 begonnen. De NOS begint de uitzending om 13.15 uur.

Links

Website organisatie
Startlijst
Parcours

Voorbeschouwing WielerFlits
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
537 Reacties
1 20 21 22
05-04-2015 17:10
Kristoff wat een beest...niks aan te doen voor niki
05-04-2015 17:10
Terpstra had eerder moeten gaan
05-04-2015 17:10
En Greipel ook schitterend hoor, man man :p
05-04-2015 17:10
[i]edit redactie: tot ziens[/i]
05-04-2015 17:11
Meer dan verdiend voor Kristoff! Laatste 10 kilometers het meeste kopwerk verricht. Hoe stom ben je om met Kristoff naar de streep te rijden.
05-04-2015 17:11
Benieuw of Roelands in Roubaix nog steeds 100% kopman is.
05-04-2015 17:12
Ik ga wel zeggen dat Roubaix hopelijk voor meer spanning zorgt
05-04-2015 17:12
Denk niet dat de tactiek van quickstep dit keer de schuldige was. Wat hadden ze anders moeten doen.
05-04-2015 17:13
@Onie: en hoe precies kon Etixx vandaag gewonnen hebben?
05-04-2015 17:14
Schrijf Boom voor volgende week maar op.
05-04-2015 17:16
@Christie ik heb Degenkolb al in hoofdletters staan Boom daarboven of daaronder?
05-04-2015 18:24
TLJ weer niet ...
1 20 21 22

Om te reageren moet je ingelogd zijn.